Gå til innhold

Makaroni

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det nok med en te-kopp makaroni til 1 person? Det er bare makaroni jeg skal spise altså, ja og så ca 100g bacon. (litt sånn lite penger de neste dagene...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det nok med en te-kopp makaroni til 1 person? Det er bare makaroni jeg skal spise altså, ja og så ca 100g bacon. (litt sånn lite penger de neste dagene...)

Hvis det er middagen din, er svaret klart NEI! Er det en engangshendelse kan det kanskje gå.

Men har du lite penger bør du heller bruke kronene på noe sunt og billig. Stek deg heller et egg eller to (lån av naboen om nødvendig) sammen med baconet og ha brød og tomater ved siden av. Mye mer mettende.

Skrevet

Hvis det er middagen din, er svaret klart NEI! Er det en engangshendelse kan det kanskje gå.

Men har du lite penger bør du heller bruke kronene på noe sunt og billig. Stek deg heller et egg eller to (lån av naboen om nødvendig) sammen med baconet og ha brød og tomater ved siden av. Mye mer mettende.

Takk for svar :)

Ja det er en engangs-hendelse. Jeg har cherrytomater jeg kan ha ved siden av. Jeg har også et egg jeg kan bruke. Så makaroni, 1 egg, bacon og tomat, er det bedre?

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...