AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Hvis man har noe ulovlig i hjemmet (som ikke har noe som helst med brannsikkerhet å gjøre), som branntilsynet ser.. hva skjer da? Melder de ifra til noen? Vi har noe innpå den ene boden her, som er fullt lovlig... men likevel ikke så lovlig Altså ja.. Men om de ser det (jeg vet ikke hvor mye de gransker rommene..?). Vil det ha noe å si? Vil helst ikke at noen skal se det :D Og hva er det egentlig de sjekker? Brannslokningsapparat, brannvarslere...? Det jeg egentlig gruer meg mest til, det er om de skal inn på et av de andre rommene. For der har jeg ikke fått ryddet enda, etter at jeg flyttet inn (kjæresten bodde her fra før). Der er det nemlig et fjell av gamle pizzaesker, melkekartonger, søppelposer (med bare tørt søppel heldigvis) osvosv. Heldigvis ikke noe "ekkelt" søppel. Ingenting som lukter, eller fører til skadedyr osv. Og det skal ut så fort som mulig!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Altså.. det vi har er HELT lovlig. MEN det KAN brukes til noe ulovlig. Men det er slett ikke slik at det må brukes til det heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå