Gjest agnesb Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Jeg sliter mye med sorte prikker på nese, og hake. (T-sonen) ikke i pannen noe særlig. Jeg har relativt bra hud og omtrent aldri kviser. jeg bruker ansiksvask og har prøvd sånne "strips" av og til for og bli kvitt hudormer. De kommer jo bare igjen og er ganske synlige noen av de! Redd for og klemme og for det kan gi arr og bare bli verre!! Drikker heller ikke mye brus, fet mat eller sukker... Noen tips, er så dritt lei det!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Rens, skrubb og serum fra MD forumations, samt en god fuktighetskrem fra et «godkjent» hudpleiemerke. Les på hildechristina.com. 1
Lille Blåklokke Skrevet 30. januar 2012 #3 Skrevet 30. januar 2012 (endret) Kjøp en god peele krem eller en sånn myk svamp på body shop, bruk dette to ganger i uken. Invester i en god krem. Jeg bruker faktisk acnicyl hver kveld og en mild krem med mye fukt om dagen. Vask ansiktet hver dag. Skal du klemme hudormene ut, vask ansiktet først så porene åpnes. Så bruker du en fuktig bomUll pad som du deler i to og surrer rundt fingrene du skal klemme med. Ikke klem for hardt og ikke bruk bare neglene. Etterpå kan du skylle ansiktet i kaldt vann for at porene skal lukke seg også smøre på krem. Jeg var noe plaget før med urenheter, men etter jeg startet med dette så er huden finere enn på lenge. Sorry skriveleifer, er mega trøtt og uten linser. Endret 30. januar 2012 av Lille Blåklokke
Jitrois Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Ta deg en tur til legen og skaff deg resept på produkter som virkelig fungerer. http://www.lommelegen.no/336051/komedoner Jeg anbefaler, som legen ovenfor, reseptbelagte produkter som Differin eller Aberela.
Explosive Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Jeg bruker skrubb fra MD Formulations, funker veldig bra for meg!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #6 Skrevet 30. januar 2012 På meg så fungerer grønnleiremaske helt ekstremt godt, skulle nesten tro det var magi. Man kan også dampe huden for å åpne porene (dampbad eller legg en glovarm klut over ansiktet) og klemme dem ut forsiktig, gjerne med en slik: http://www.thebodyshop.com/images/product/zoom/78242m_z.jpg Men jeg føler det stresser huden litt, foretrekker grønnleiren min. Når det gjelder strips så er Bioré sine de beste.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2012 #7 Skrevet 31. januar 2012 Ta deg en tur til legen og skaff deg resept på produkter som virkelig fungerer. http://www.lommelegen.no/336051/komedoner Jeg anbefaler, som legen ovenfor, reseptbelagte produkter som Differin eller Aberela. Totalt unødvendig og alt for sterkt for huden når man ikke har prøvd glykolsyreprodukter. Man bruker ikke legemidler med mindre man har prøvd alt annet. 1
Jitrois Skrevet 31. januar 2012 #8 Skrevet 31. januar 2012 Totalt unødvendig og alt for sterkt for huden når man ikke har prøvd glykolsyreprodukter. Man bruker ikke legemidler med mindre man har prøvd alt annet. Er du klar over hvor mye "alt annet" er? Her snakker vi produkter som til sammen vil koste deg tusenvis av kroner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå