Gå til innhold

Mormor min kjære mormor!


Anciol

Anbefalte innlegg

Du døde i 2008 på samme dag som morfar hadde dødd for lang tid tilbake, jeg vet at du aldri kom over tapet av han, og din eldste sønn(min onkel) som døde av hjernesvulst på 70-tallet, Du var en utrolig sterk personlighet som stillte opp for alle selv om du hadde ditt og stri med:) Husker du at hver søndag da kom vi på besøk til deg og fikk god middag og kake:) og jeg og broren min overnattet hos deg da fikk vi alltid toast med egg og bacon til frokost og vi hjalp deg med oppvask og husarbeid:)

Du var der alltid, og fant på så mye spennende når du kom på besøk:)

Da du måtte flytte fra den fine leiligheten og inn på gamlehjem, skaffet vi deg det beste, siden du fortjente å ha det godt:) Vi besøkte deg minst 2 ganger i uken på gamlehjemmet, etterhvert ble du dement men det var 2 personer du husket til det siste, meg ditt yngste barnebarn og min lille gutt ditt første oldebarn:)

Jeg er lei meg for at jeg ikke kunne gå i begravelsen din pga en viktig eksamen, men kvelden før du døde fikk jeg ringt deg og fikk si at jeg var glad i deg;)

Svaner deg masse mormor,

håper vi møtes en gang når min tid på jorden er ute!!

Hilsen ditt yngste barnebarn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du døde i 2008 på samme dag som morfar hadde dødd for lang tid tilbake, jeg vet at du aldri kom over tapet av han, og din eldste sønn(min onkel) som døde av hjernesvulst på 70-tallet, Du var en utrolig sterk personlighet som stillte opp for alle selv om du hadde ditt og stri med:) Husker du at hver søndag da kom vi på besøk til deg og fikk god middag og kake:) og jeg og broren min overnattet hos deg da fikk vi alltid toast med egg og bacon til frokost og vi hjalp deg med oppvask og husarbeid:)

Du var der alltid, og fant på så mye spennende når du kom på besøk:)

Da du måtte flytte fra den fine leiligheten og inn på gamlehjem, skaffet vi deg det beste, siden du fortjente å ha det godt:) Vi besøkte deg minst 2 ganger i uken på gamlehjemmet, etterhvert ble du dement men det var 2 personer du husket til det siste, meg ditt yngste barnebarn og min lille gutt ditt første oldebarn:)

Jeg er lei meg for at jeg ikke kunne gå i begravelsen din pga en viktig eksamen, men kvelden før du døde fikk jeg ringt deg og fikk si at jeg var glad i deg;)

Svaner deg masse mormor,

håper vi møtes en gang når min tid på jorden er ute!!

Hilsen ditt yngste barnebarn

Så nydelig skrevet. :) Jeg også tror på et liv etter døden og at man vil møte sine kjære en gang igjen. Selv om de vi er glad i er borte så er det viktig å ikke stenge av hjertet, men å fortsette å nyte livet og gi masse kjærlighet. Jeg har også mistet min besta, men ser henne til tider i drømme.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser henne for meg og kan fortsatt kjenne den herlige duften av hennes parfyme blandet med ferskt bakverk:) når jeg lukker øynene:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tok meg en tur opp til leiligheten hvor mormor bodde før hun flyttet til gamlehjem, rosebuskene hennes stod der fortsatt og persiennen og gardinene, som de nye inflytterne beholdt. Åå så mange minner:) knep av et par avleggere , skal plante en rosenbusk i hagen, og når rosene kommer skal jeg pynte opp graven til mormor, morfar og onkel:)!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...