AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Jeg er lystsnuser, altså jeg snuser ikke fast, men jeg synes det er kjempegodt og har lyst til å kose meg med det innimellom. Men hvor farlig er det egentlig? Jeg har aldri klart å lære meg om det er nikotinen eller noe annet i sigarettene som er farlig, så jeg tenkte kanskje noen her inne kunne opplyse meg litt? Hvor farlig/hvilke farer er det ved å ta en snus i ny og ne, et par kvelder i uken liksom? Google er så gode på skremselspropaganda, at jeg heller ville høre her om noen har noen kunnskaper.
Longgone Skrevet 1. februar 2012 #3 Skrevet 1. februar 2012 Vanskelig å vite hva du skal tro og ikke tro nå i disse tider hvor alt fremkaller kreft. Er nok ikke farlig å snuse en gang i ny og ne. Jeg selv har snust i mange år og ikke tatt skade av det!
Gjest Levitate Skrevet 1. februar 2012 #4 Skrevet 1. februar 2012 Vanskelig å vite hva du skal tro og ikke tro nå i disse tider hvor alt fremkaller kreft. Er nok ikke farlig å snuse en gang i ny og ne. Jeg selv har snust i mange år og ikke tatt skade av det! Siterer denne!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #5 Skrevet 1. februar 2012 Snus er like farlig som røyking, forutenom at du bare kan skade deg selv og ikke andre. Fare for kreft Fare for å ødelegge tannkjøtt og tenner. Selv om den ikke skader alle her og nå, kan det plutselig skje at en utvikler kreft. Så longgone sitt argument med at personen har snust i mange år og ikke tatt skade av det, blir rett og slett for dumt for plutselig kan en bli syk. Veldig ofte etter mange års bruk. Jeg selv røyker, men håper jeg skal klareå slutte en vakker dag og da helst før jeg har utviklet kreft eller andre ting. Når du ikke må ha det hver dag, vil jeg si at du bør helst holde deg unna før det blir en vane for deg.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #6 Skrevet 25. mars 2012 Min lenke Snus er overhode ikke like farlig som røyk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå