Gå til innhold

Åssen suger man?

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Den har jeg grublet på i hele kveld.... Hvordan i himmelens navn får du til å slikke ballene når du har kjæften full av kuk?

*smiler uskyldig*.... Altså, du slikker ikke hele ballene, men stikker liksom tungespissen litt ut på undersiden og så flikker du litt frem og tilbake. Fungerer strålende. Spesielt før han er helt stiv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Den har jeg grublet på i hele kveld.... Hvordan i himmelens navn får du til å slikke ballene når du har kjæften full av kuk?

Har du aldri blitt sugd før, eller deepthroatet? Hvor er ballene når nesetippen hennes er helt inne på magen din? Hvis begge har hodet oppover, så vil hun kunne stikke ut tunga, og da vil den automatisk bevege seg mot pungen.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker tråden må oppdateres med andre råd siden den er så gammel. Første bud blir altså å ta ut gebisset først.

Anonymkode: 5fc10...253

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blowjobs er litt som pizza. Det skal være utrolig dårlig for at det ikke er digg.

Anonymkode: df91d...2fd

Skrevet
13 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Det kommer an på sizen. Er den veldig liten går det helt fint.

Skrevet
2 timer siden, jabx skrev:

Har du aldri blitt sugd før, eller deepthroatet? Hvor er ballene når nesetippen hennes er helt inne på magen din? Hvis begge har hodet oppover, så vil hun kunne stikke ut tunga, og da vil den automatisk bevege seg mot pungen

Nå fikk du meg til å gruble enda mere? Hun har ikke sjans til å stikke ut tunga å slikke ballene mine samtidig hun deepthroter meg, det er nok pga tykkelsen på stubben og at balla mine går langt under haka hennes i den stillingen... Men jeg liker når hun prøver å få begge ballene i munnen... Hittil har ingen klart det😅

Skrevet (endret)
17 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Nå fikk du meg til å gruble enda mere? Hun har ikke sjans til å stikke ut tunga å slikke ballene mine samtidig hun deepthroter meg, det er nok pga tykkelsen på stubben og at balla mine går langt under haka hennes i den stillingen... Men jeg liker når hun prøver å få begge ballene i munnen... Hittil har ingen klart det😅

Altså, med mindre hun har veldig lang tunge så får hun vel ikke nødvendigvis kommet helt ned til testiklene, men hun vil kunne berøre pungen.

Endret av jabx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...