Gå til innhold

Åssen suger man?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har tenkt å suge kjæresten min, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det.icon_confused.gif

Skal jeg suge, slikke ellelr hva skal jeg? Er det steder jeg absolutt ikke å røre, eller er det steder han kommer til å like at jeg er ved?:oops:

Som dere sikkert skjønnerm så er jeg ganske så grønn når det gjelder dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i slike tilfeller det er lurt å alliere deg med en litt mer erfaren venninne. Hun kan sikkert vise deg og den (u)heldige mann kan kanskje få glede av det.

Uansett er det alltid koselig å ta et bilde, det gjorde jeg første gang jeg hadde sex, har aldri angret på det.

Forresten var det et pent bilde, er litt stolt over den, skal ta vare på den - en som man får lyst til å vise barnabarna....

Waco

*sjuk*

• Liker 1
Skrevet

egentlig er det forbausende lett, alt unntatt biting er lov. tenk deg at penisen hans er en softis, og gå løs på den. hjelp gjerne til med hendene, og kos med pungen også. prøv å finne frenumsstrengen, en liten hudbit på undersiden av penishodet som er festet i forhuden (eh, var det mulig å skjønne den beskrivelsen?), for de fleste er dette et 'godt' punkt. hodet er ekstra følsomt, så konsentrer deg om det mens du f.eks gjør run##bevegelser langs skaftet. så lenge du passer på tennene dine, skal det godt gjøres å få til noe med munnen som ikke føles godt for ham, så det er ingenting å være nervøs for.

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke SUG, slik hardt...det er ikke godt. Begynn med å slikke oppover og nedover p*kken hans, deretter lar du den gli inn i munnen din, med mye spytt, slik at det blir glatt. Som sagt, la den gå ut og inn av munnen din i faste, bestemte bevegelser. Du kan gjerne ha handa rundt å la den følge munnen ut og inn, slik at du liksom r*nker samtidig, skjønner?

For all del, ikke riv han med tenna, det gjør vondt, det er leppene, tungen og munnhulen som skal berøre han.

Dere må jo snakke sammen, slik at han kan forklare hva som er godt. Når du merker at du suger "riktig", og du merker at det snart går for han, så øker du tempoet... Du bør vel ikke ta all sæden hans i munnen og svelge første gangen, hvis du ikke har gjort det før, la sæden liksom renne ut av munnen din.

Eller du kan stoppe å suge han noen sekunder før det går, og r*nke han, og la sæden hans sprute over ansiktet og halsen.

Lykke til, kos dere!

Hilsen voksen mann.

Skrevet

Jeg skal prøve å gi deg noen råd fra en manns synspunkt. Dette ble litt langt, men det er bare å lese igjennom alt icon_smile.gif.

Først om stillinger. Det er viktig at du kommer under og får tungen under penis. Han kan stå oppreist (mest impulsivt og opphissende) med deg på kne eller huk foran, eller han kan sitte i en stol (som nok er mest praktisk) og du sitter mellom bena hans, eller han kan ligge rett ut i senga med deg nedenfor.

Ta det med ro. La han få slappe av. Det kan være ganske tøft for en gutt å gjennomleve tiden fra det blir klart hva som skal skje, og til det begynner. Ikke gjør denne tiden værre enn nødvendig icon_wink.gif.

Om du har hatt litt erfaring, så vær så snill og la vær å kommentér hans penis, dens størrelse, utseende, etc. når du ser den. Dette er taktløst og dumt gjort.

Begynn med å ta den sånn halvveis og løst inn, og hold penishodet midt inne i munnen uten å bevege deg. Om du merker at det kommer ukontrollerte rykninger, så ta den fort ut igjen og vent. Det gjelder for oss å bli vant til varmen og slappe av. Gå langsomt frem i starten. Etter at han har fått kontroll, kan sugingen begynne for alvor.

Hold hånden rundt roten i et lett men bestemt grep. Det er viktig at du justere hvor du holder med hvor langt inn du kan ta den (uten å føle ubehag). Ikke ta på penishode med fingrene, bare hold rundt roten. Ikke hold for hard, da du i verste fall kan trykke på og stenge urinrøret.

Etter min erfaring er r**king noe jenter behersker relativt dårlig. Men så er det jo tross alt munnen som skal gjøre jobben. Bruk hånden til å varme den delen av penis du ikke har i munnen. Men det er lov å klemme og dra litt icon_wink.gif.

Nå er tiden inne for å prøve seg frem. Du kan ta den langsomt helt inn (krever litt trening men er virkelig godt), du kan bevege deg sideveis, gå i sirkler (hvor du rotere tungen rundt hodet), eller en kombinasjon av alt, og mye annet icon_smile.gif.

Ta noen hvileskjær. Da kan du slikke på dens underside eller testiklene. Det er viktig at du ikke blir sliten i munnen før siste omgang begynner.

På et eller annet tidspunkt vil orgasmen begynne å bygge seg opp. Da gjelder det å øke tempoet, øke trykket og konsentrere deg om å suge selve hodet. Det er du som bestemmer når det skal gå. Han er med på turen.

Vi kan miste kontroll når vi kommer og forsøke å kjøre penis så langt inn som mulig. Dette er ikke hensynsløshet fra vår side, bare ren instinkt. Tross alt, meningen er jo å befrukte. Bruk hånden til å regulere hvor langt inn han får komme.

Hvorvidt du skal svelge sæden, er selvsagt opp til deg å avgjøre, men en gutt foretrekker nok at du gjør det. Hvis du ikke klarer dette, så la han tømme seg helt, gå så ut på badet eller et annet sted han ikke ser, og skyll og spytt ut.

Med erfaring vil du bli flinkere til å oppfatte signalene han gir deg, som hva han liker, når orgasmen begynner å bygge seg opp, når du skal øke tempoet og så videre. Som all sex, handler det mye om å gi og oppfatte signaler.

Det er ikke vanskelig å forstå at suging er ganske intimt for en jente. Derfor skal du forvente at han tar hensyn til deg. Om det ikke er tilfelle, og du på en eller annen måte føler ubehag, så må du si fra (og kanskje skifte kjæreste... )

Det som er skrevet over kan kanskje gi inntrykk av at suging dreier seg om ren teknikk. Det gjør det ikke. Det som gjør en jente flink til å suge er, glem ikke, at hun har lyst til å gjøre dette selv. Om en jente lar seg bli revet med, blir opphisset og liker det hun gjør, så er dette viktigere for en gutt enn ren teknikk. Husk det.

Og det er det hele. Suging og utløsning er både en normal kroppsfunksjon, omtrent som å gå på badet men noe vi gutter trenger hjelp til, men også, uten motsigelse, det beste som finnes, og som sender oss langt ut blant stjerner og galakser. Lykke til.

11

Elefanten

• Liker 1
Skrevet

Hei icon_smile.gif

Det ser ut som du har fått de svarene du trenger, men jeg tillot meg å sakse noe jeg skrev i det gamle forumet på en liknende tråd:

1. Begynn forsiktig. Klem litt på ballene hans (forsiktig). Hold rundt skaftet på penis. Runk ham litt akkurat ved roten.

2. Samle masse spytt i munnen. De aller fleste gutter liker at penis er veldig våt av spytt når du suger ham. La spyttet renne nedover penis.

3. Slikk hodet først. Prøv deg frem, og spør hva han liker. Runk skaftet forsiktig samtidig.

4. Ta hele hodet inn i munnen og sug det. Først forsiktig, senere litt hardere. Prøv deg frem.

5. Ta hele penis i munnen og sug ham fra rota og opp til hodet. Pass på at penis hele tiden er våt av spytt. Avveksle gjerne med å ru### ham om du blir sliten i kjevene. Og -vær veldig nøye med IKKE å komme borti penis med tennene!!

For øvrig: Det kan være lurt å øve deg litt med å suge på en av dine egne fingre. Da kjenner du hvordan de ulike måtene å suge på kjennes ut for ham.

Og til slutt: De fleste gutter liker best at man varierer litt i rytme (fort eller sakte), hardhet osv.

Lykke til.

Nelle icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Ville bare informere dere om at jeg nå har gjort det, og det gikk utrolig bra! Det vakke no ekkelt engang.

Han sa til og med fra da det nesten gikk, så tok jeg resten for hånd, og jeg er veldig fornøyd med resultatet:D

Tusen takk for hjelpen!

• 18 år senere...
Skrevet
På 21.5.2002 den 19.26, Gjest Anonymous skrev:

Jeg har tenkt å suge kjæresten min, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det.icon_confused.gif

Skal jeg suge, slikke ellelr hva skal jeg? Er det steder jeg absolutt ikke å røre, eller er det steder han kommer til å like at jeg er ved?:oops:

Alt egentlig. Slikke, suge, kysse. Vær forsiktig med tennene. Bruk masse spytt. Lov å grise litt. og hver gang du suger kan du øve på å få den lenger inn i munnen. Til slutt klarer du hele kuken ned i halsen mens du slikker ballene. :)

lykke til

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Alt egentlig. Slikke, suge, kysse. Vær forsiktig med tennene. Bruk masse spytt. Lov å grise litt. og hver gang du suger kan du øve på å få den lenger inn i munnen. Til slutt klarer du hele kuken ned i halsen mens du slikker ballene. :)

lykke til

Lykke til, faktisk.. Dette ble jo skrevet for snart 20 år siden 😅

Anonymkode: cc7c4...b25

• Liker 1
Skrevet
På 21.5.2002 den 19.26, Gjest Anonymous skrev:

Jeg pleier bruke munnen. hihi.

Tror ikke det er noen punkter gutta ikke vil ha slikka og sugd. Kjør på. Vanskelig å gjøre noe feil tror jeg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, 3lis3 skrev:

Jeg pleier bruke munnen. hihi.

Tror ikke det er noen punkter gutta ikke vil ha slikka og sugd. Kjør på. Vanskelig å gjøre noe feil tror jeg

Tråden er 18 år gammel. Tror nok TS har fått det til.

Anonymkode: bc06b...267

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden er 18 år gammel. Tror nok TS har fått det til.

Anonymkode: bc06b...267

Gjør det noe da. Den var jo nylig kommentert. Rart hvordan noen skal være negativer til alt. 

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, 3lis3 skrev:

Gjør det noe da. Den var jo nylig kommentert. Rart hvordan noen skal være negativer til alt. 

Helt enig

Anonymkode: 6d9be...a41

• Liker 1
Skrevet (endret)

Første bud er å ta kuken i munnen .. da har du kommet ett stykke.. resten går av seg selv. ser det kom ordentlig detaljerte forklaringer som kan gjøre de fleste usikre. Så lenge mannen liker det så er vel det godt nok. 
steg for steg.

1 åpne munnen og putt kuken inn

2 smak på den gjør den våt med spytt lettere å suge...

3 sug og gjør bevegelsen opp og ned på kuken... 

Det har holdt i massevis når jeg holder på knote og menn sier du kan suge du😂😂😂tenker bestandig da i hodet mitt... nei Kan egentlig det ikke og vet egentlig ikke hva jeg holder på med, bare suger litt hardt og peiser på ... så langt funka fjell😂😂😂

Endret av Bente1234
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Bente1234 skrev:

Første bud er å ta kuken i munnen .. da har du kommet ett stykke.. resten går av seg selv. ser det kom ordentlig detaljerte forklaringer som kan gjøre de fleste usikre. Så lenge mannen liker det så er vel det godt nok. 
steg for steg.

1 åpne munnen og putt kuken inn

2 smak på den gjør den våt med spytt lettere å suge...

3 sug og gjør bevegelsen opp og ned på kuken... 

Det har holdt i massevis når jeg holder på knote og menn sier du kan suge du😂😂😂tenker bestandig da i hodet mitt... nei Kan egentlig det ikke og vet egentlig ikke hva jeg holder på med, bare suger litt hardt og peiser på ... så langt funka fjell😂😂😂

Er det virkelig så enkelt? Hvorfor lærte vi ikke dette på skolen?

Anonymkode: b8686...925

• Liker 1
Skrevet

Normale ikke for kravstore menn er fornøyd med den. De som stiller høyere krav får en håpe en aldri møter. Det må da være bedre med noe enn ingenting 😂

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så enkelt? Hvorfor lærte vi ikke dette på skolen?

Anonymkode: b8686...925

Det er jo sånt vi burde lært i seksualundervisninga. 

Skrevet

Lurer på om TS har fått det til nå etter nesten 20 år.

Skrevet
På 13.6.2020 den 18.13, Sørlandsjenta02 skrev:

Til slutt klarer du hele kuken ned i halsen mens du slikker ballene. :)

Den har jeg grublet på i hele kveld.... Hvordan i himmelens navn får du til å slikke ballene når du har kjæften full av kuk?

AnonymBruker
Skrevet
På 13.6.2020 den 18.13, Sørlandsjenta02 skrev:

lykke til

Måten du formulerer deg på, røper at du ikke er den du utgir deg for!

Anonymkode: a2ecf...cf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...