Gå til innhold

Når gutter kommer

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva betyr det egentlig? er jo ikk dum, vet jo at de oppnår orgasme, men vet ikke helt hvordan jeg skal stille spørsmålet. Betyr dette da at sexen var god? Kan f.eks. en mann komme av å ha sex med verdens styggeste dame, som han ikke tenner på? Bare sånn for å få spørsmålet mitt klart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Gjest Katten.
Skrevet

Orgasme er en fysiologisk reaksjon, og trenger ikke nødvendigvis vare tilknyttet positive handlinger. Det er en grunn til at både kvinnelige og mannlige voldtektsofre kan få orgasme under voldtekten, selv om de overhodet ikke nyter det.

• Liker 1
Skrevet

Orgasme er en fysiologisk reaksjon, og trenger ikke nødvendigvis vare tilknyttet positive handlinger. Det er en grunn til at både kvinnelige og mannlige voldtektsofre kan få orgasme under voldtekten, selv om de overhodet ikke nyter det.

This.

Kjæresten min fikk en "merkelig" orgasme engang, som han kalte det. Han kom, men han kom på en måte ikke. Altså, for å detaljere det, sædspruten stod, men følelsen var ikke der. Så det kommer vell an på.

Skrevet

This.

Kjæresten min fikk en "merkelig" orgasme engang, som han kalte det. Han kom, men han kom på en måte ikke. Altså, for å detaljere det, sædspruten stod, men følelsen var ikke der. Så det kommer vell an på.

Kjipt, men sånn er det bare! Ikke noe dopamin :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...