AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #1 Skrevet 30. januar 2012 Jeg er ei jente som bruker bh-størrelse 80 D. Egentlig bruker jeg 75 D men den blir for liten for puppene mine, det jeg har merket er at koppen blir større når det er 80 D. Men det jeg lurer på er hva man kan gjøre? Jeg har vondt i puppene hele tiden, det føles ut som om jeg nettopp var kommet i puberteten igjen, for det er jo da man får så vondt i puppene. Jeg er 18 år gammel, 160 høy og veier 57 kg, så kroppen min klarer ikke å takle puppene mine, og da får jeg veldig vondt i ryggen.
Zzyzx Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Det kan absolutt være feil BH-størrelse som er årsaken til smertene. Med din høyde og vekt så vil jeg faktisk påstå at 75 i omkrets er minst 10 for mye. Du kan først forsøke å gå til en undertøysbutikk og få målt deg skikkelig og prøve med en BH som sitter ordentlig. Det vil sannsynligvis hjelpe godt på ryggproblemene. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men aktuelle butikker kan være Change eller f.eks. Lalina hvis du er i nærheten av Oslo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå