Gå til innhold

Minnepenn


Lillebi

Anbefalte innlegg

Jeg må kjøpe meg en minnepenn fordi disketter blir for små, og det er ikke CD-brennere på alle maskiner jeg har tilgang til.

Jeg kommer hovedsaklig til å bruke det til å "frakte" bilder, eller filer med en del grafikk. Er en 128mb penn nok?

Hva bruker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 128mb penn, og den holder fint til mitt/vårt bruk...

Kommer jo helt ann på hvor mye du skal frakte på den det, og det vet du vel kanskje best selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har også, men altså med bare 128 mb. En god stund siden jeg kjøpte den, men er fremdels fornøyd med kapasiteten. Holder fint for meg, hadde nok ikke kjøpt større i dag heller med mindre prisen var helt lik eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik er det jeg tenker på... Vurderer 128mb eller 256mb, bare lurte på hva som er "vanlig" (siden av ingen av mine venner går rundt med minnepenner...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er normalt er ikke lett å si. Kommer an på behovet, og hvor mye penger en har. Jeg kunne ikke tenkt meg noe mindre enn 512MB, og prisen er grei. Mange av vennene mine er nerder, så de ville vel tatt den samme. Eventuelt den på 1024MB (1GB) - men den koster litt vel mye synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en på 128MB. Bruker den bl.a. i jobben hvis jeg skal ta med filer hjem (stort sett bare html-sider og grafikk). Holder til sånt bruk. Skal du frakte rundt på en del mp3-er og sånt bør du nok ha noe større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...