Edvarda Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 (endret) Jeg står på farten til Kanariøyene, og innser at det er første gang jeg reiser sydover midt på vinteren. Eller i det hele tatt reiser mellom to så forskjellige klima. Hvordan gjør dere det egentlig? Der er rundt 10 minus her, og rundt 20 pluss der. Jeg parkerer på Gardermoen, btw. Det blir jo fort en liten halvtime i kulda før jeg er inne på terminalen, men samtidig er det jo teit å drasse på vinterjakke i syden også? Endret 29. januar 2012 av Edvarda
Moscato Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Bergansjakka mi pleier å få være med. Den er jo tynn, og varmer ikke noe særlig bortsett fra at den er vindtett. Og så har jeg på meg tights, en topp som dekker rumpa og en genser. Og tjukkesokker nedi skoene (som da kan være feks converse). Pleier å holde fint i og med at shuttlebussene går ofte. Og så kan jeg putte jakka og evt genseren i håndbagasjen når vi er fremme.
Edvarda Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2012 Takk for tips! Det hjelper å vite hva noen andre reiser i, jeg hadde visst sett meg helt blind på dunjakka jeg bruker hver dag
Klematis Skrevet 30. januar 2012 #4 Skrevet 30. januar 2012 Kler på meg flere lag av de klærne jeg har tenkt å ha med på ferie. Nå på denne årstiden er det uansett lurt å ha med både noe vindtett og noe varmt til Kanariøyene, det blir kaldt på kveldene. Og aldri dongeribukse på lange flyturer, det synes jeg er alt for ubehagelig... 1
Edvarda Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2012 Kler på meg flere lag av de klærne jeg har tenkt å ha med på ferie. Nå på denne årstiden er det uansett lurt å ha med både noe vindtett og noe varmt til Kanariøyene, det blir kaldt på kveldene. Og aldri dongeribukse på lange flyturer, det synes jeg er alt for ubehagelig... Lurt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå