AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #41 Skrevet 6. februar 2012 Man får faktisk (bitte)litt sterkere hårvekst av å barbere, det samme med napping. dette forde hårsekken blir stimulert, det samme skjer med massasje, men som sagt bare bittelitt. Det føles derimot som mye i og med at hårene får harde og tykke ender hvis man barberer. Når man vokser ødlegges derimot ofte hårsekken og mange som vokser over lang tid, vil oppleve og få tynnere og mindre hår, av og til permanent hårløse flekker. Man alt dette er individuelt. Hårfarge påvirkes mer av genetikk, livets faser og hormoner(hormoner påvikrer jo også mye annet med hårvekst også da). Det er noen år siden jeg ble utdannet, og har ikke jobbet med hår eller hårfjerning siden jeg gikk på skolen, så det kan hende det har kommet nye fakta på bordet de siste årene, men dette var hvertfall det vi lærte.
volvo22 Skrevet 15. februar 2012 #42 Skrevet 15. februar 2012 jeg har fundert litt på hårvekst og normer rundt dette, jeg kom frem til at kvinner ikke burde barebere kroppshår. fordi det er nedverdigende og rett og slett ekkelt. det vokser jo hår på disse stedene for en grunn? hvem var der som bestemte at kvinner måtte barbere seg og menn slapp? ettersom mannen har begynt å barbere seg i ansiktet, og i senere tider på pungen også, kommer de og til å bli unaturlig hårløse i fremtiden. vil dette ha noen innvirkning på moten? uansett jeg kom frem til at barbering er usunt for kroppen. derfor har jeg ikke barbert meg på litt over ett halvt år, og er ovverasket over hvor kraftig hårveksten er blitt. også kraftig betente hårsekker noen steder er ubehagelig oppdaget... hadde jeg latt være å begynne med denne latterlige kosmetiske uvanen, så ville jeg antakelig vært myk og bare lett dunet med fin silkehud. men har heller endt opp med å se ut som den avskyelige snømannen i puberteten jeg skjønner ikke hvorfor vi skal måtte gå igjennom ukentlig, helst to ganger i uken med barbering, skal vi ikke være frie og uavhengige gudinner da?? er det noen som opplever lignende etterbarberingsproblemer, og har noen tips til noen forskjellige kremer eller lignende jeg kan smøre meg med? jeg får ikke den beste selvtilliten som det er nå, hvertfall ikke med de betente hårsekkene... er takknemlig for innvendinger og diskusjon rundt emnet. det en bortgjemt sak dette her... og veldig takknemlig for tips! jeg plages.. lys og fred. Hei TS Du høres ut som ei drømmejente! Ingenting er mere sexy og pent ei naturlig,ubarbert jente som lar det gro fritt både nedentil,under armene,på lår og legger osv. Rett og slett kjempesexy! Synd det ikke er flere damer som deg.. 1
Thought-Fox Skrevet 15. februar 2012 #43 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Jeg er tydeligvis rar, for jeg foretrekker faktisk at folk har kroppshår. Kjønnshår tenner meg, og jeg liker urskog bedre enn frisert. Jeg liker også armhulehår på damer, og synes at det er helt vilt tennende med damer som har en liten stripe hår på magen. Det eneste jeg ikke er kjempebegeistra for er store mengder hår på skuldre og rygg hos menn, men jeg har ikke akkurat noen problemer med det heller. Endret 15. februar 2012 av Era_Vulgaris 1
volvo22 Skrevet 15. februar 2012 #44 Skrevet 15. februar 2012 De fleste som ikke barbere sier at da må en hvertfall stusse kjønnshåret...Men det absolutt fineste og mest sexy er jo når det vokser helt fritt og naturlig,særlig hvis det er mye av det!! ikke bare nedentil,men også andre steder på kroppen
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #45 Skrevet 15. februar 2012 Jeg er tydeligvis rar, for jeg foretrekker faktisk at folk har kroppshår. Kjønnshår tenner meg, og jeg liker urskog bedre enn frisert. Jeg liker også armhulehår på damer, og synes at det er helt vilt tennende med damer som har en liten stripe hår på magen. Det eneste jeg ikke er kjempebegeistra for er store mengder hår på skuldre og rygg hos menn, men jeg har ikke akkurat noen problemer med det heller. helt enig!!
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #46 Skrevet 15. februar 2012 Hei TS Du høres ut som ei drømmejente! Ingenting er mere sexy og pent ei naturlig,ubarbert jente som lar det gro fritt både nedentil,under armene,på lår og legger osv. Rett og slett kjempesexy! Synd det ikke er flere damer som deg.. Drømmejente basert på hårpreferanser? Skal si du har lave krav, gutt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #47 Skrevet 15. februar 2012 altså jeg barberer og stusser fordi jeg føler meg mye deiligere da..... Hallo...
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #48 Skrevet 15. februar 2012 Det er ingenting som er så deilig som å ha glatte legger uten hår, smøre deg inn med bodylotion, og legge deg i rene laken! DIGG! og jeg fjerner både kjønnshår og legghår om jeg er borte fra typen også, fordi JEG vil
volvo22 Skrevet 15. februar 2012 #49 Skrevet 15. februar 2012 Det er ingenting som er så deilig som å ha glatte legger uten hår, smøre deg inn med bodylotion, og legge deg i rene laken! DIGG! og jeg fjerner både kjønnshår og legghår om jeg er borte fra typen også, fordi JEG vil Det må du jo gjerne gjøre,helt opp til hver enkelt det Jeg sier bare at for min del så er ei dame med mye hår mye deiligere og penere å se på Skikkelig sexy! 1
Gjest Katten. Skrevet 15. februar 2012 #50 Skrevet 15. februar 2012 Det er ingenting som er så deilig som å ha glatte legger uten hår, smøre deg inn med bodylotion, og legge deg i rene laken! DIGG! og jeg fjerner både kjønnshår og legghår om jeg er borte fra typen også, fordi JEG vil Neinei, du er hjernevasket av oss menn som foretrekker hårløse kvinner! 1
Pixtive Skrevet 15. februar 2012 #51 Skrevet 15. februar 2012 Det må du jo gjerne gjøre,helt opp til hver enkelt det Jeg sier bare at for min del så er ei dame med mye hår mye deiligere og penere å se på Skikkelig sexy! Jaja, hver sin smak
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #52 Skrevet 15. februar 2012 Neinei, du er hjernevasket av oss menn som foretrekker hårløse kvinner! Faen, stemmer det! Er så innmari indoktrinert, men jeg skjuler det godt ...
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #53 Skrevet 15. februar 2012 Det må du jo gjerne gjøre,helt opp til hver enkelt det Jeg sier bare at for min del så er ei dame med mye hår mye deiligere og penere å se på Skikkelig sexy! ...og jeg syns det er eklere om en mann skulle "tvingt" meg til å ha bush, en om han foretrakk glatt. Penere å se på en stor dott? Skikkelig usexy!
volvo22 Skrevet 15. februar 2012 #54 Skrevet 15. februar 2012 Jaja, hver sin smak Er ikke det bra da? at vi alle har forskjellig smak,og at folk ikke trenger å like det samme noen vil ha mindst mulig hår,mens andre vil ha det naturlig og viltvoksende 1
yes2yes Skrevet 15. februar 2012 #55 Skrevet 15. februar 2012 Detter med hår er en merkelig sak. 'De fleste' mener vel at det er opp til den enkelte hvordan kroppshåret skal behandles, og at det ikke har noe å si så lenge man selv er fornøyd. Men jeg skal love dere at det var mer enn bare ett par øyne som fikk sjokk(og mye småvisking) den gangen ein dame i 40-50 åra gikk igjennom sentrum med tydelig hårvekst på leggene. Når man sier alt bør og er like normalt, så bør man søren meg handle deretter og. 2
makkapakka Skrevet 15. februar 2012 #56 Skrevet 15. februar 2012 Jeg har ikke sansen for hårfri mennesker, jeg syns det er like ekkelt som dyr uten pels. Jeg barberer det som vises på kroppen om sommeren når jeg har sommerkjole/shorts på. Resten får være. Hvis menn begynner å barbere mer enn ansiktet, da er ikke det noe MANN. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #57 Skrevet 15. februar 2012 ...og jeg syns det er eklere om en mann skulle "tvingt" meg til å ha bush, en om han foretrakk glatt. Penere å se på en stor dott? Skikkelig usexy! *tvunget* 1
volvo22 Skrevet 15. februar 2012 #58 Skrevet 15. februar 2012 ...og jeg syns det er eklere om en mann skulle "tvingt" meg til å ha bush, en om han foretrakk glatt. Penere å se på en stor dott? Skikkelig usexy! I mine øyne er en stor,kraftig dott kjempesexy!! noe av det mest pirrende på ei dame faktisk 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå