AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Har gått på p-piller nå i to måneder, men dro vekk på fredagen, og glemte p-pillene hjemme, så fikk ikke tatt de verken på fredag eller lørdag, og tok den som skulle vært i dag, i dag, og droppet de andre. Men så fikk jeg mensen nå! Skulle ikke hatt det før om 1 uke, er det pga av dette, eller er det bare småblødninger igjen(hadde det de to første ukene da jeg begynte med p-piller). Og hvis det er mensen, og det blir ferdig akkurat i det jeg begynner på sukkerpillene, er det da trygt å ha sex da?
Gjest snoopy_93 Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Det er fordi du glemte pillene ja. Jeg ville brukt kondom i tiden fremover (7-10dager) for å være sikker.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Så det er mensen? Så da kommer jeg til å ikke ha mensen hver gang jeg er på sukkerpillene?
Minya Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Det er mensen som kommer nettopp fordi du har glemt å ta pillene på riktig tidspunkt. Du kan begynne rett på et nytt brett i stedet for å ta sukkerpillene for å prøve å stabilisere det igjen. Litt spotting og småblødninger må du nok være forberedt på, siden du ikke har brukt dem lenger enn to måneder. Men når du tar pillene på riktig måte, vil du blø den uken du er på sukkerpiller. Hver gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå