AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Da jeg våknet i dag hadde jeg kjempevondt i bakhodet. Føles som jeg har falt bakover og smelt bakhodet i gulvet. Men det som er så rart er at jeg ikke har gjort det, jeg har vært med mine fulle fem hele helgen, og et slikt fall ville jeg husket! Det er vondt når jeg går, og hvis jeg lener hodet inntil noe. Jeg tenkte kanskje det var en megakvise, men jeg fikk noen til å se gjennom håret om det ligner på en kvise, men hun sa det ser mer ut som en rød kul. Den er også litt høyere enn huden (så man kan kjenne den når man tar på hodet utenpå håret). Hva kan det komme av? Jeg vil jo tro at hvis jeg hadde smelt hodet i løpet av natten, så ville jeg våknet av det? Huff.. Har noen opplevd lignende?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Jeg vet ikke helt hva det kan være, men av og til får jeg en kul som jeg liksom kan bevege litt på. Den gjør veldig vondt, men jeg tror kanskje bare det er en slags "knute", slike som vi får i nakken og skudrene. Luftboble trur jeg fysioterapeuten min snakket om De kan oppstå hva tid som helst Går den ikke vekk, bør du hørre med legen! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå