Gå til innhold

Drittlei

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da hadde jeg nok holdt hjertet i buksa litt lenger før jeg fant det frem neste gang? Ærlighet funker best, så neste gang (om det blir noen), blir det hei du er vakker, kan du være med og drikke kaffe så kan vi gifte oss etterpå?

Forresten anbefales boken hekta på et håp om kjærlighet, sikkert nyttig :).

Forelsk deg i en kvinne som ender opp med å bruke deg en liten periode for så å dumpe deg glatt.

Then we'll talk. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fryktelig så vanskelig det skulle være for mennene i denne tråden å innse at enkelte menn rett og slett er drittsekker som gjør absolutt alt som skal til bare for å få seg litt mus... Er det virkelig vanskelig å tro at TS har blitt såret, manipulert, løyet for og behandlet dårlig? Har dere aldri hørt dette skje? Eller mere dere kanskje det er slik kvinner fortjener å bli behandlet?

Det virker jo som om dere er mer opptatt av å finne på unskyldninger for denne type behandling av andre mennesker, enn å gi TS konkrete råd til hva hun kan gjøre for å finne seg en normal, ærlig mann...

• Liker 2
Skrevet

TS her.

En uskreven regel (for meg og mine venner) er når noen bare tar kontakt når det er festing, så er de kun ute etter sex.

Og jeg mener, man sier ikke ting som f.eks: "Jeg har funnet den rette for meg", "Gleder meg til vi skal gjøre ___(ulike ting) sammen", "Det er så lenge siden jeg har sett deg, og jeg savner deg". Og i tillegg være veldig opptatt av hvem familien min er og til og med gått innom kontoret til min mor bare for å finne ut hvem hun er.

Det er noe annet enn å gi komplimenter som at du er pen, du er så hyggelig etc. bare for å være hyggelig. Vet ikke med dere, men jeg legger mer i det om jeg sier at en person er den rette for meg. Tydeligvis ikke alle...to uker etter tar han kun kontakt når han skal feste.

Synd det skal være slik.

Prøv å gjøre noe annet enn å gå på byen. Det er der du finner denne typen menn. Jeg er det ikke, og kan ikke fordra holdningen til slike menn så har aldri trives på byen heller. Like barn leker best vet du!

Og det å kalle noen "den rette" ligger litt i samme gate som forlovelse i mitt hode. :)

Skrevet

Prøv å gjøre noe annet enn å gå på byen. Det er der du finner denne typen menn. Jeg er det ikke, og kan ikke fordra holdningen til slike menn så har aldri trives på byen heller. Like barn leker best vet du!

TS her.

Det virker som alle tror jeg har møtt disse mennene på byen. Faktum er at jeg ikke har møtt noen av disse mennene på byen. Noen gjennom venners-venners-bekjente og noen via nettdating. Det er menn jeg har møtt minst 4-5 ganger, og uten at alkohol har vært innvolvert. Med unntak av den siste. Han kjenner jeg smått fra jeg var ungdom og møtte han på én date. Han var veldig gira etter daten, men så avtok det, og han ville møte meg når han skulle ut på byen.

Skrevet

Fryktelig så vanskelig det skulle være for mennene i denne tråden å innse at enkelte menn rett og slett er drittsekker som gjør absolutt alt som skal til bare for å få seg litt mus... Er det virkelig vanskelig å tro at TS har blitt såret, manipulert, løyet for og behandlet dårlig? Har dere aldri hørt dette skje? Eller mere dere kanskje det er slik kvinner fortjener å bli behandlet?

Det virker jo som om dere er mer opptatt av å finne på unskyldninger for denne type behandling av andre mennesker, enn å gi TS konkrete råd til hva hun kan gjøre for å finne seg en normal, ærlig mann...

Selvfølgelig finnes det manipulerende og utspekulerte menn der ute. Dersom det samme skjer flere ganger ville jeg vært opptatt av å tenke gjennom hva som har skjedd, hvilke signaler som er tolket feil eventuelt, samt oppfattelsesevne og bedømming. Hvilke signaler man sender ut selv o.s.v. Det er helt legitimt og realt overfor seg selv å nullstille samt analysere når noen "nesten" forhold har gått feil. Det er jo der ts er nå antar jeg. Selvfølgelig kan man miste trua på forhold med menn når det ender sånn til stadighet, men må heller ikke miste trua på seg selv. Da er det greit å sette foten ned litt, se litt i bakspeilet og tenke seg om.

Jeg tror neppe det er et flertall menn som leker med følelsene til kvinner heller, men jada vi kan lese om tilfeller som dette. Poenget mitt er at det alltid finnes tid til selvransakelse, og ja,også være bevisst på at det finnes drittsekker. Summen er derfor at man som "litt skadeskutt" går litt mer varsomt frem neste gang og er mer reservert. Allikevel kan man være heldig å finne en som er tålmodig for å bygge opp et forhold eventuelt ved en senere anledning.

Det er ikke snakk om å forsvare menn i den forstand, men at man heller kan være litt forutinntatt med tanke på at noe som er et gryende forhold kan gå i vasken.

Skrevet

Selvfølgelig finnes det manipulerende og utspekulerte menn der ute. Dersom det samme skjer flere ganger ville jeg vært opptatt av å tenke gjennom hva som har skjedd, hvilke signaler som er tolket feil eventuelt, samt oppfattelsesevne og bedømming. Hvilke signaler man sender ut selv o.s.v. Det er helt legitimt og realt overfor seg selv å nullstille samt analysere når noen "nesten" forhold har gått feil.

Tror i bunn og grunn at de mennene jeg har møtt i utgangspunktet har hatt ærlige hensikter, men når de ser at det som er mellom oss kanskje ikke er helt som forventet, så satser det på "second best thing"; en sexpartner. Igjen litt pussig med de som ikke bor så veldig nært...

Har hatt mange runder med meg selv hvor jeg har tenkt at det må være noe "galt" med meg. Og eventuelt hva kan det være. Samtidig så kan det jo være at fyren ikke synes kjemien stemmer, eller at den dabber av.Det skal ganske mye til før jeg i det hele tatt orker å gå på date med menn. Ikke fordi jeg er skadeskutt fra tidligere, men heller at jeg alltid har vært kresen på hvem jeg vil møte. Ser fort hvem som kan være noe for meg, men jeg legger ikke ut i det vide og brede og har skyhøye forventninger, slik som enkelte menn har hatt. Klarer ikke lengre å glede meg over disse komplimentene som menn kommer med, for jeg vet at fallhøyden hadde blitt enda større om jeg hadde sugd til meg alt av smiger. Vet det er en idiotisk innstilling. Kanskje det er den som gjør til at de trekker seg unna? At jeg rett og slett er for distansert?

TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...