AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Ser på reiser til Hellas i sommer, og har vært innom Ving, Star Tour og Apollo. Forholdsvis dyrt til plassen jeg ønsker å reise, så var innom Expedia for å søke om fly + hotell. Der var prisen for finere hotell mye billigere! Noen som vet hva det skyldes? Er det bedre å bestille med feks. Ving enn Expedia?
Labello Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Bestiller du innenfor ving så har du alltid noen å henvende deg til (reiseleder) om det skulle trengs. Ellers så er det vel mer arrangert med reise til og fra flyplassen og slik... Er de forskjellene jeg kommer på i farta
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 I tillegg til at det er bytte av fly i feks. Amsterdam, ser jeg nå.
reiselyst72 Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Ving, Star Tour, Apollo er tradisjonelle charterselskaper som tilbyr reiser med utfluktsprogramm, reiselederservice osv. Expedia selger deg en pakkereise med rutefly på egen hånd. Som regel er det litt bedre benplass hos rutefly selskapene, men som du selv nevner kan det være flybytte på visse destinasjoner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå