-Jiinxs- Skrevet 4. februar 2012 #21 Skrevet 4. februar 2012 Jeg liker å ha en ren bil, men en pose med potetgull hadde ikke gjort meg noe. Det å ha en våt hund i baksete er en annen ting
Tbag Skrevet 10. februar 2012 #22 Skrevet 10. februar 2012 Jeg har ingen restriksjoner på hva folk kan spise eller drikke i bilen min, jeg er selv veldig glad i å gjøre begge deler når jeg kjører, hehe. Men jeg pleier alltid å ha ett pledd i bagasjerommet som jeg legger over hele baksetet hvis det er langtur på gang. På den måten blir alt av eventuelle matrester, kaffe/brus søl etc. klint nedi pleddet (som verken er dyrt eller verdifullt) og kan gå rett i vasken/ut til lufting når turen er ferdig. Alle er fornøyde!
muffins Skrevet 10. februar 2012 #23 Skrevet 10. februar 2012 Jeg er mildt sagt over snittet pirkete med bilen min, og når det er felles kjøreturer i min vennegjeng, vil ingen at vi skal bruke min bil. Genialt! Men jeg tror faktisk ikke jeg hadde fått meg til å si at hun ikke kunne spise potetløv altså. Da hadde jeg heller tatt fatt støvsugeren hvis det var noen smuler til overs i setet da jeg kom hjem. Å vaske bil er jo bare gøy! Men til syvende og sist er det jo din bil og dine regler.
TheHairyToothfairy Skrevet 10. februar 2012 #24 Skrevet 10. februar 2012 Spørs helt hvilken bil det er. I bruks-doningene så går det fint an å vaske, det blir liksom ikke noe renere når det er kids og hunder i bilen uansett. Drit kan vaskes vekk, og biler skal vaskes allikevel. Men tar noen seg friheter i hobby-bilene mine, da blir det månelyst og julekveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå