Gå til innhold

hvorfor tenner menn på pupper og rumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn at menn synes akkurat pupper og/eller rumpe er så deilig? da kan de jo likesågodt bli kåte av en skulder eller en lilletå.. :klo: Sier ikke at det er noe galt med det, bare lurer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det sånn at menn synes akkurat pupper og/eller rumpe er så deilig? da kan de jo likesågodt bli kåte av en skulder eller en lilletå.. :klo: Sier ikke at det er noe galt med det, bare lurer

De er skjulte og deilige å ta på i motsetning til en beinete skulder :eeeh:

• Liker 1
Skrevet

De er jo biologisk programmert til å tenne på kvinnelige attributter for å formere seg. Hvis de tente på skulderen kunne de like godt tatt en mann. Tenkte du i det hele tatt før du stilte spørsmålet ditt? Eller har du bare "hangover" fra i går kveld? ;)

• Liker 3
Skrevet

^ Som svaret over her. Bryst og hofter trigger urinstinktet til mannen, siden det viser at vi er fruktbare. Ganske logisk, og ganske primitivt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

De er skjulte og deilige å ta på i motsetning til en beinete skulder :eeeh:

Ser ganske deilig ut, han på profilbildet ditt også. :)

Skrevet

fordi

hofter rumper, viser at kroppen hennes kan bære fram barn..

Brystene, at hun kan gi barnet mat :)

Altså rein skjær primitivt sex, er for å lage barn :)

Skrevet

Fordi pupper og fyldig rumpe er (blant annet) de delene på kvinnekroppen som gjør at kvinner og menn ser ulike ut.

Det som gjør at menn ser ut som menn, og kvinner ser ut som kvinner, er gjerne de tingene vi tenner på.

• Liker 1
Skrevet

Bryster er noe man kaller "sekundær kjønnskarakter", som påvirker partnervalg, men som ikke står i direkte sammenheng med: :sengekos:

(Wikipedia)

Det er vel også noe med at mennesket utviklet bryster, etter at det begynte å gå på to ben, fordi det "vanlige" blikkfanget, rompa, forsvant mer ut av syne. Men jeg giddet ikke lete opp noen linker på det akkurat nå.

Skrevet

Kan bli distraktert av en feminin skulder også jeg :sjenert:

Skrevet

Dette blir det samme som å spørre hvorfor vi kvinner liker det vi liker. Hvorfor liker jeg V-kropp? :glare::vetikke:

Skrevet

Fordi du ser for deg hvordan det hadde vært å følge kroppsfasongen opp lårene for deretter å kna på puppene, noe som kanskje leder til noen dagdrømmer. Så står man da der og ser ut om en tosk.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Pupper, rumpe, skuldre, hals, ankler, legger, lår, mage, hofter, midje, armer, rygg, kinn, lepper.... bring it on :lur:

Skrevet

Jeg blir like opphengt i kvinnebryster og -romper som manneromper og hva det måtte være.

Men jeg har alltid lurt på hvorfor det er mer sexy når spaghettistroppen på en singlet faller ned fra skulderen. :fnise:

Skrevet

Jeg har lest ett sted at vi menn har de ubeviste innstinktene som blandt annet at vi ser etter og tiltrkkes av fruktbart utseende, de med større pupper og større rumpe har økt fruktbarhet. Jeg selv er facinert av større pupper som hopper og vugger ved løping eller jogging. Jeg er helt hekta av å se det synet av de som er ute å treningsjogger med hoppende store pupper. Det er så utrolig pent.

Kvinner har også ubeviste innstinkter. Blandt annet avhengigheten kvinner har av det maskuline siden av mannen. avhengigheten kommer fra at hun må ha en mann som beskytter hjemmet og fanger maten og tar den med hjem. stram kjekk maskulin væremåte fra mannen gjør at kvinnen føler seg trygg og beskyttet. alle disse innstinktene er helt ubevist og vi har hatt de fra tidenes morgen.

• Liker 1
Skrevet

Who cares :sengekos:

Prefer it simple..

Skrevet

Fordi det er feminint og de fleste menn er tiltrukket av kvinner. Trenger ikka akkurat være hjernekirurg for å skjønne det eller?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Av samme grunn som møllen flyr inn i flammen

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tiltrekkes menn av pupper og rumpe og hvorfor tiltrekkes kvinner av mandige kropper? Fordi det er sånn naturen er.

Skrevet

Hvorfor tiltrekkes menn av pupper og rumpe og hvorfor tiltrekkes kvinner av mandige kropper? Fordi det er sånn naturen er.

Og kanskje også for å føre arten videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...