AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Nå har jeg hatt mensen i 12 dager, og jeg går ikke på p-piller. Hørt at det er normalt om man går på pillene, men det gjør jeg altså ikke. Noen som aner hva dette kan være? Eller har opplevd det samme? Skjønner virkelig ingenting... det har bare pleid å vare fra 3-5 dager....
fruBeist Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 Min syklus har alltid vert total kaos. Har ved et par anledninger gått og spotta i ukesvis. En gang tror jeg det begynte å dra seg opp mot over 2 mnd. Er det skikkelig mens du har, eller er det bare spotting?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Det behøver ikke å være noe som helst. Jeg hadde mensen (stort sett lett blødning) i 11 uker, det var starten på PCOS for min del. Cyster på eggstokkene kan også gi blødningsforstyrrelser.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Min syklus har alltid vert total kaos. Har ved et par anledninger gått og spotta i ukesvis. En gang tror jeg det begynte å dra seg opp mot over 2 mnd. Er det skikkelig mens du har, eller er det bare spotting? Det varrierer om det er spotting eller litt mer som kommer om gangen, på en måte..
fruBeist Skrevet 30. januar 2012 #5 Skrevet 30. januar 2012 Det varrierer om det er spotting eller litt mer som kommer om gangen, på en måte.. Bare for å være på den sikre siden er det kanskje lurt å i alle fall ta en telefon til fastlegen, og høre om du trenger en sjekk. (fruBeist husker på at hun er flink til å gi gode råd, men dårlig til å følge de selv... ) Mest sannsynlig er det bare tilfeldig (er du f.eks under eksamensstress, i ny jobb eller lignende? Psyken kan spille syklusen et puss) Men det kan og være et symptom på noe som kan være lurt å ta tak i. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå