marielle171 Skrevet 20. februar 2013 #1301 Del Skrevet 20. februar 2013 Vi hadde fått regning fra legekontoret i posten og ringte hvorfor vi fikk regning når alt som har med svangerskapet har å gjøre skal være gratis.. Da sa de at vi måtte betale for blodprøveglassene og nålene. Glukosebelastningen fikk vi ingen regning for. Merkelige greier:-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. februar 2013 #1302 Del Skrevet 21. februar 2013 15 uker! Tiden går fort! Synd du fortsatt er dårlig og at du har for lite kalsium... Fått noen flere prøveresultater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 22. februar 2013 #1303 Del Skrevet 22. februar 2013 Har du hørt fra legen i dag eller? Ønsker deg en kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #1304 Del Skrevet 22. februar 2013 Fikk brev fra legen. Blodprøvene jeg tok på mandag, var fine Jeg begynte jo som sagt på den boksen "gravid", med masse vitaminer i, forje fredag. Legen sa at det kuuuuunne hende jeg kunne bli litt bedre av de vitaminene. Jeg tenkte ikke så mye over det. At noen vitaminer kunne ta vekk kvalmen, mens tabletter MOT kvalme, det skulle ikke funke... Hvertfall. Jeg har jo hatt tirsdag(?) der jeg var ganske så fin i formen. Jeg var jo så glad, for å endelig ikke være så dårlig. Det var bare synd jeg jobbet den dagen. Men, igår igjen, hadde jeg en fin dag. Såpass fin at jeg og sambo dro inn til byn, for å se på noen klær. HM hadde jo bare en pitteliten slant av klær Før så har det vært en god del mammaklær. Men igår? Å de buksene, jeg dør! Er det for mye å be om, at de ser normale ut? Og ikke skikkelig fargerike klatter? Vil jeg ha det, trenger jeg ikke ty til mammabukse Ble ingenting i byn igår. Eller, jeg kjøpte meg is Jeg er helt DER på is for tiden! Nam nam. Vi var på senteret rett bortforbi her, for å bytte noen ting. Så da stakk jeg innom vero moda, siden den ikke er på senteret i byn. Å der fant jeg to like gensre I forskjellig farge da. Alltid skjer det at jeg liker gensrene i flere farger, så klarer jeg ikke bestemme meg, så må jeg ta de fargene jeg liker Å de var litt tykke, men me håler i om dere forstår. Å til den svimlende prisen 90 kr eller hva det var, for en SÅ billig?? Å det uten tilbud. Kan hende jeg må tilbake å ha en vanlig hvit og svart også Sambo fikk også tlf fra jobben her en dag. Om han kan reise ut ei uke tidligere, som vil si på mandag Vi sa jo såklart ja til det. Men jeg syntes jo det er litt trist/stress å være her alene i 3(!!!) uker da. Hvertfall om formen fortsetter å være dårlig. Men om jeg er fin, så kan jeg hvertfall gå ut å møte venner åsånt Idag lurer vi på om vi skal innom princess å handle ting til babyen. Det er jo 3 for 2 til barn. Å det kan jo bli en del spart, mtp at vi trenger alt fra madrass til dynetrekk. Men, så er det liksom, hvor stort av dyne osv skal vi kjøpe da Jaja, de i butikken hjelper vell Når jeg sto opp idag, hadde sambo steikt ett brød til meg Men han kunne ikke være med og spise frokost, for han skulle til en kamerat å hjelpe han med å bære noe gulv... Apropo kameraten. Det er jo han som skal gifte seg i sommer. Hvor mye er normalt å gi/bruke på gaver? De hadde lagt ut linker til butikkene de har gavelister i, på bloggen dems. Så vi var inne å såg igår. Å det er jo nesten ingen gaver, på noen av butikkene... Vi syntes jo det var litt rart da. Men det er kanskje normalt å bare ha 4-5 ting i 3-4 butikker en ønsker seg? Å det var kun i den ene butikken de ønsket seg 12 av en ting, ellers en av alt... Så er det strålende her idag Jeg liker når det er sånt vær. Jeg har ikke fått vært ute enda. Men håååper ikke det er for kaldt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #1305 Del Skrevet 22. februar 2013 Dere som hadde piercing i navlen, når tok dere den ut? Jeg føler ikke jeg er helt der enda, med å ta den ut Jeg har jo hatt den siden jeg var 13 år. Så det vil være så rart uten Å det er jo ikke så den må ut nå heller akkoratt. Navlen er jo fortsatt inne, holdt jeg på å si Idag har jeg ikke gjort annet enn å slite sofa, og sett den nye episoden av The Vampire diaries. Jeg er heeeelt hektet på det! Jeg kunne lett ha vært en vampyr! Det er hot Å ikke minst vampyr sex Nå lager sambo horn Snillingen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 22. februar 2013 #1306 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg tok den ut da jeg begynte å tenke tanken på å prøve.. Navlen min forandret seg ikke så veldig da, hadde nok gått greit å beholde den, men var på tide å bli helt fri for piercinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 22. februar 2013 #1307 Del Skrevet 22. februar 2013 for fine blodprøver og for noen dager med bedre form! Heldig du er da som har en som baker så masse godt til deg Fekk dere handla noe babyting eller? De gangene vi har vært i bryllup har de hatt en lang liste med ting de ønsker seg fra en butikk. Tror vi har kjøpt for rundt 600,- eller no sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #1308 Del Skrevet 24. februar 2013 for fine blodprøver og for noen dager med bedre form! Heldig du er da som har en som baker så masse godt til deg Fekk dere handla noe babyting eller? De gangene vi har vært i bryllup har de hatt en lang liste med ting de ønsker seg fra en butikk. Tror vi har kjøpt for rundt 600,- eller no sånn. Ble ingen shopping nei. Vi var der igår. Men da vi kom der, var sambo så uintressert, at jeg ble så skuffa å sur (snakker vi hormonbome? ), at vi gjekk bare Får se om jeg får kjøpt noe en annen dag tenker jeg Ja, vi ble litt sjokkert at det var så lite de ønsket seg. Likevell har de nettopp kjøpt ett stort middags servise til 12 personer som sambo var med å hentet for noen dager siden.. Nesten som de har gjort det med vilje, for å få penger. Å jeg syntes det er litt kleint å gi penger i gave jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 24. februar 2013 Forfatter #1309 Del Skrevet 24. februar 2013 Idag har vi vært på en koselig tur rundt her vi bur. Oppigjøna boligfelt å sett åsånt. Utrolig mangen fine store flotte hus her. Med en fantastisk utsikt. Men en utrolig pris også da... Men vi drømmer oss skikkelig bort når vi ser noen vi liker, og plassen de er på Veldig koselig var det hvertfall Å at jeg orket ikke minst! Gjekk mellom 1 og 2 timer.. Veldig grei tur i dette fantastiske været vi har hatt idag! Kjenner jeg er blitt litt uggen i formen igjen nå Liker det ikke. Hvertfall når det er siste dag med sambo før han reiser på jobb i 3 uker. Noe som betyr at litt sengekos må til. Å vi skal i tilegg ha biff med fløtegratinerte poteter til middag. Sååå, jeg håper jeg orker både det ene og andre HIhi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. februar 2013 #1310 Del Skrevet 24. februar 2013 Høres ut som en fin helg! Håper formen holdt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. februar 2013 #1311 Del Skrevet 24. februar 2013 Kjempeflott at prøvene var fine, Cathrine!! Da slipper du å tenke noe særlig mer på det Håper for dere at du orket både det ene og det andre ikveld Natti!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #1312 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg klarte litt middag, så var jeg kvalmen som det holdt... Ble kun med det ene for å si det sånn På vei til legen idag, mens jeg kjørte bil nøys jwg noe ekstremt. Å etterpå hadde jeg så sykt vondt i nakken/skulderen. Så lurer jammen på om jeg nøys på meg en strekk Jeg ble sykemeldt 50% i 3 uker til. B vitamin nivået var også noe lavt. Men om jeg fortsetter på vitaminene mine, så sku det også bli fint igjen. Så sku vi ta nye blodprøver etterhvert Igår fikk jeg en gratispakke fra BAM. Det var så koaelig å se de små bleiene og smokken :rosmer: Gleder meg til og ta det i bruk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. februar 2013 #1313 Del Skrevet 26. februar 2013 16 uker imorgen Hva skjedde med tida?!? Du ble jo nettopp gravid, Cathrine!! Legg noe varmt på nakken din, eller ta en varm dusj/bad, så løsner det sikkert litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #1314 Del Skrevet 26. februar 2013 16 uker imorgen Hva skjedde med tida?!? Du ble jo nettopp gravid, Cathrine!! Legg noe varmt på nakken din, eller ta en varm dusj/bad, så løsner det sikkert litt! Ja, sprøtt hvor fort tiden har gått Det skal jeg prøve med en gang jeg kommer meg hjem! Kan jo ikke gå rundt og ha det sånn så dette -- Prøvde ta bilde av magen idag, men det var jaggu ikke lett å gjøre selv med ett stort nettbrett Får prøve når jeg kommer hjem igjen, å har litt bedre tid tenker jeg Begynner å komme en liten bul nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #1315 Del Skrevet 26. februar 2013 Kjente et lite svakt dunk ista. Ble jo veldig nyskjerrig på om det er lille skatten, eller om det bare er tarmene eller noe Håper det var skatten, å at jeg gjerne kan kjenne mer og ofte Skal jobbe 10-14 hver dag denne uken. Imorgen skal jeg møte ei venninne etter jobb på kafe. Hun har flyttet til Drammen for å gå skule, å jeg har ikke møtt henne siden rundt jul. Så skal bli godt å se henne igjen På kvelden en gang, om jeg er i form og det ikke blir for seint. Skal jeg på filmkveld med noen gode venninner Torsdag skal jeg møte bestis(søskenbarn), vi skal shoppe litt, om jeg finner. Litt lettere å se på klær med henne, enn med sambo for å si det sånn Så skal vi nok bare kose oss også Fredag skal jeg møte bestis2. Hun har jeg heller ikke møtt på en god stund. Så skal bli godt å henge med henne igjen. Nå blir ikke det før hun er ferdig på jobb kl.20. Men vi skal nok klare å kose oss, lage god mat åsånt Jeg liker at jeg har litt å gjøre denne uken. Samtidig er det litt skummelt og legge planer, når jeg vet at jeg kan bli veldig dårlig sånn plutselig Savner sambo da. Merker det er litt annerledes denne gang når han er vekke.. Sikkert hormonene som står på. Så ble jeg så sykt forbannet(!!!!) på de to søstrene til mamma idag! Mormor og morfar hadde gullbryllup i januar. Å siden det var så få som hadde mulighet til å være med og feire det. Så fant mamma og de to søstrene ut at de ville samle hele familien en lørdag ettermiddag, lage noe snitter å bare kose oss å feire dagen. Det var ingenting som passet før en lørdag i mars. Å vi planla den dagen. Men lokalet vi hadde planer om å bruke, kunne vi ikke bruke den dagen alikevell. Så tantene mine fant bare ut at de gadd ikke å finne en ny plass og ha det (selvom det er en mnd igjen!!!), så de ringte bare til alle som var invitert og avlyste hele greia! Jeg ble så forbannet, å skrev den stilen til tanta mi. Jeg hadde sjemtes! Både mormor og morfar er veldig dårlig, og blir bare verre. Ingen vet hvor lenge de har igjen. Så dette hadde jo vært det beste vi kunne gjort for dem. Å for noen fantastiske minner vi hadde fått av det også, ikke minst! Men neida. Jeg fikk bare tilbake, at jeg fikk organisere jeg, og lykke til med planlegging og alt. Ikke lett for meg å planlegge når det er DE som skulle betale dette her, å det skulle være DERES gave til DERES foreldre sin gullbryllupsdag!!! Jeg holdt på å grine når jeg var på jobb av hun der! Drittkjerring!! Først står det på at de er gjerrige, så er det så egoistiske at det halve kunne vært nok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #1316 Del Skrevet 27. februar 2013 Magebilde 16+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 27. februar 2013 #1317 Del Skrevet 27. februar 2013 Vakker bump! Savner den lille kulen, men ikke så mye den stoore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. februar 2013 #1318 Del Skrevet 27. februar 2013 Så nyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 27. februar 2013 #1319 Del Skrevet 27. februar 2013 Så herlig med en liten mage Kjedelig at det skulle ende slik med planleggingen av din mormor og morfars gullbryllupsfeiring. En vil likosm gjøre det beste også er det noen som må ødelegge. Ser det negative i alt. Kanskje det kosta litt mer en hun hadde tenkt? men uansett så var det veldig umodent av tanten din å slenge slikt til deg. Hvordan gjør dere nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #1320 Del Skrevet 27. februar 2013 Vakker bump! Savner den lille kulen, men ikke så mye den stoore Ja, det er en liten en Hehe. Vil tru en kan bli fort lei av en veldig stor mage ja. Den er jo ganske mye i veien.. Men jeg gleder meg til min blir hvertfall litt større. At en kan se at jeg faktisk er gravid Trenger ikke bli kjempestor men Så nyyyydelig! Takk Så herlig med en liten mage Kjedelig at det skulle ende slik med planleggingen av din mormor og morfars gullbryllupsfeiring. En vil likosm gjøre det beste også er det noen som må ødelegge. Ser det negative i alt. Kanskje det kosta litt mer en hun hadde tenkt? men uansett så var det veldig umodent av tanten din å slenge slikt til deg. Hvordan gjør dere nå da? Takk søte deg Det kom til og koste litt mer. Men det var en plass de kunne leige, pga mannen til hun ene tanta mi, er medlem i noe greier, å da er det et lokale de kunne låne. Men de orket ikke stresse visstnok! Å jeg sa tidligere, med en gang det ble snakk om dette, at vi barnebarna kunne jo slengt med 100-200 kr hver, om det står på penger, så blir det gave fra oss. Så det skal jo igrunn ikke være pengene det står på, mer egoisme og lathet! Jeg skrev til alle oss søskenbarn på facebook. Der jeg kunne ta kontakt med ei som leier ut ett. Å høre om det var ledig den dagen, å hvor mye det kostet. Men da fikk jeg bare tilbake at det var flerne av de som ikke var spess intressert i det. Så nå orker ikke jeg heller. Da får det bare vær. Det blir bare flaut for tantene mine, som har sagt at de har bestilt en gave til dem, å at den kom i mars. Men nå er det ingen gave som kommer i mars, for den er jo avlyst.. Kjempesynd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå