stinegull Skrevet 4. januar 2004 #1 Skrevet 4. januar 2004 Jeg fjerner noe fra favoritter og neste gang jeg logger meg på, ta-ta: så ligger de i favoritter igjen. Det samme gjelder Startsiden min. Jeg endrer hver gang, og neste gang jeg logger på, back to basic. Hvordan forblir det jeg sletter SLETTET???
finnslarken Skrevet 4. januar 2004 #2 Skrevet 4. januar 2004 Ehh.... Dette har jeg aldri vært borti eller hørt om. Men dersom du forteller litt om hva slags operativsystem du har, hvilken nettleser du bruker osv, så kan jeg være behjelpelig med å søke litt i dertil egnede fora for deg...
Gjest the imp Skrevet 4. januar 2004 #4 Skrevet 4. januar 2004 trykker du på bruk-knappen når du forandrer startside? internett explorer kan noen ganger være litt egen på det området. Egentlig skal det holde å trykke ok-knappen, men det er ikke alltid det holder. dessuten, spyware kan gjøre at du ikke får forandret startsiden. hvilken side er det som stadig setter seg selv som startside? hvorfor du ikke får fjernet noe fra favoritter er litt verre å svare på, har ikke vært borti det, men å ikke få endret startside er et vanlig problem.
Mrs. B Skrevet 4. januar 2004 #5 Skrevet 4. januar 2004 Enten så er nok dette favoritter som Microsoft har lagt inn og som "skal" være der - eller så er det favoritter som er lagt inn via reklame/spam osv. Siden det stadig kommer tilbake har det nok lagt seg i registeret og må fjernes derfra for å forsvinne helt. Anbefales IKKE om du ikke vet nøyaktig hva du gjør. Kjør Ad-Aware og se om du får fjernet det via den. Du kan også evt. sjekke i "Legg til/Fjerne programvare" for å se om du finner roten til det der (slik at det kan fjernes).
Tirill Skrevet 5. januar 2004 #6 Skrevet 5. januar 2004 Akkurat samme problem fikk jeg forleden. Ad-aware tok ikke feilen... Jeg måtte slette alt som hadde med denne favoritten å gjøre. Mao slette det jeg kunne se på favoritter, det som var endret på I.E, søke på filene og slette det som hadde tilknytning til denne. Fant mye som ikke jeg hadde lagt inn på maskina. Men igjen; ikke gjør dette selv dersom du ikke har mer enn sånn middels peiling på hva som er på maskina, og hva som trengs der...
stinegull Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2004 Takk, har gått i fella før ja, på å slette på egen hånd.......og voooops, det ble sletta for mye ,ja. Skal IKKE gjøre det igjen, så da spør jeg noen som kan det takker folkens
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå