hilde1 Skrevet 29. januar 2012 #1 Skrevet 29. januar 2012 Har vært med en "mann" de siste ukene, hatt middag,is,film, alt han visste jegelsket. Idag skulle vi møtes, og jeg inviterte han på fst. Da vi møtte s ute sa han det va godt at jeg kom, for han hadde lett etter "mitt navn". Jeg klemte hamnog sa jeg skulle på toalettet.... da jeg kom tilbakensnatt det en jente pånfanget hans, der vesks mi låg.. jeg tok veska mi og stakk(heldigvis) og forventet vel egentlig st han skulle komme etter, men det gjorde han ikke.. Han prøvde seg i flere mnd før jeg i det hele tatt ble date..at han sklle gjøre dette er for meg uforståelig..fyyyy faen!!!!
Gjest Nuppdupp Skrevet 29. januar 2012 #2 Skrevet 29. januar 2012 ja, fysj. på grensen til utroskap :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 Har vært med en "mann" de siste ukene, hatt middag,is,film, alt han visste jegelsket. Idag skulle vi møtes, og jeg inviterte han på fst. Da vi møtte s ute sa han det va godt at jeg kom, for han hadde lett etter "mitt navn". Jeg klemte hamnog sa jeg skulle på toalettet.... da jeg kom tilbakensnatt det en jente pånfanget hans, der vesks mi låg.. jeg tok veska mi og stakk(heldigvis) og forventet vel egentlig st han skulle komme etter, men det gjorde han ikke.. Han prøvde seg i flere mnd før jeg i det hele tatt ble date..at han sklle gjøre dette er for meg uforståelig..fyyyy faen!!!! Say what? 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Har vært med en "mann" de siste ukene, hatt middag,is,film, alt han visste jegelsket. Idag skulle vi møtes, og jeg inviterte han på fst. Da vi møtte s ute sa han det va godt at jeg kom, for han hadde lett etter "mitt navn". Jeg klemte hamnog sa jeg skulle på toalettet.... da jeg kom tilbakensnatt det en jente pånfanget hans, der vesks mi låg.. jeg tok veska mi og stakk(heldigvis) og forventet vel egentlig st han skulle komme etter, men det gjorde han ikke.. Han prøvde seg i flere mnd før jeg i det hele tatt ble date..at han sklle gjøre dette er for meg uforståelig..fyyyy faen!!!! Hjeeeelp, KG
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Har vært med en "mann" de siste ukene, hatt middag,is,film, alt han visste jegelsket. Idag skulle vi møtes, og jeg inviterte han på fst. Da vi møtte s ute sa han det va godt at jeg kom, for han hadde lett etter "mitt navn". Jeg klemte hamnog sa jeg skulle på toalettet.... da jeg kom tilbakensnatt det en jente pånfanget hans, der vesks mi låg.. jeg tok veska mi og stakk(heldigvis) og forventet vel egentlig st han skulle komme etter, men det gjorde han ikke.. Han prøvde seg i flere mnd før jeg i det hele tatt ble date..at han sklle gjøre dette er for meg uforståelig..fyyyy faen!!!! Ja du er en idiot som tror at du er sammen med fyren og eier ham når du bare har datet et par uker. Istedenfor å spille et spill så ka du jo si rett ut hva du føler. Istedenfor å forvente at han kan lese tankene dine. 1
Gjest bellabulla Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Ja du er en idiot som tror at du er sammen med fyren og eier ham når du bare har datet et par uker. Istedenfor å spille et spill så ka du jo si rett ut hva du føler. Istedenfor å forvente at han kan lese tankene dine. Det er da ikke normalt å ha en annen jente på fanget når man er på date, det er da rett og slett ufyselig. Du aner ikke noe om omstendighetene og kan da ikke uttale deg om det har passet å fortelle hverandre hva man føler? Ja, det kan vær greit for noen å få det inn med teskje at man er likt av den man dater, men det er vel noe vanlige folk går ut ifra iom at de fortsatt dater?
Gjest Katten. Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Hva er biggie med at ei jente sitter på fanget hans når dere er på fest?
Tbag Skrevet 29. januar 2012 #8 Skrevet 29. januar 2012 Det var en FEST... Dessuten, vet du hvilket forhold han har til denne jenten? Nå vet jeg ikke hvilken alder du er i, men i min vennekrets er det faktisk ganske vanlig å sitte på fanget til gode venner om det er lenge siden sist, noe privat man må fortelle/snakke om eller lite med plass der man sitter. Trenger virkelig ikke være noe mer. Snakk om å overreagere..
Gjest bellabulla Skrevet 29. januar 2012 #9 Skrevet 29. januar 2012 åja, det var en fest. Ikke heeeelt enkelt å lese alt i innlegget til ts riktig, men forsto det som om det var en date. My bad Det blir jo noe annet, i min krets så sitter vi ofte på fangene til folk, både for å catche up og på grunn av plassmangel Da synes jeg det var å overreagere, han ba deg jo med fordi han ville at du skulle være der regner jeg med. At du syntes det var ubehagelig skjønner jeg, men det var sikkert ikke noe han tenkte over i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå