ivorybride Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har en ivory brudekjole, og frem til nå har jeg passet på slik at annet tilbehør og sånt ikke skal kræsje med kjolen (f.eks hvit skjorte til brudgommen, han skal ha ivory i stedet ) Men så kjøpte jeg meg et brudeslør i full fart fordi det var relativt billig og jeg tenkte jo selvfølgelig ikke på at det sløret var hvitt, mens kjolen er ivory... Crap og, nå tenker jeg jo at det kanskje ikke går så bra sammen. Hva tror dere? http://www.lisesbrudesalong.no/brudeslor.shtml Jeg kjøpte kjolen min hos Lises brudesalong, og er kjempefornøyd. Sløret ble kjøpt en annen plass. Når jeg ser på sidene til Lises, så ser jeg jo at de har flere slør som forsåvidt skal passe kjoler i fargene lys ivory, ivory og diamond white. Kan dette gå bra likevel?
anonym1234 Skrevet 30. januar 2012 #2 Skrevet 30. januar 2012 Jeg tror ikke det er noe problem, et slør er uansett så tynt at det ser jo ikke helt hvitt ut tenker jeg..
Almarea Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Eh, tror du bør prøve sløret med kjolen først. Ei veninne av meg gjorde samme bommerten som deg, eller hun hadde helt hvit kjole og ivory slør, og sløret så rett og slett skittent ut mot den hvite kjolen. Jeg ville sjekka hvordan det ser ut sammen før den store dagen, litt dumt hvis sløret ditt får kjolen til å se møkkete ut PS: Lys ivory, ivory og diamond white er noe helt annet en ren hvit farge, og det synes ofte godt i dagslys, så ikke alltid man ser det i et prøverom eller på et bad. Endret 6. februar 2012 av Almarea
Ninnin86 Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Jeg skal ha hvitt slør til ivory kjole, og det passer veldig fint tror det er verre hvis det er motsatt !
Gjest Annaires Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Jeg syns det får kjolen til å virke skikkelig gul!
Ninnin86 Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Jeg syns det får kjolen til å virke skikkelig gul! Gjelder heldigvis ikke alle kjoler
Gjest Annaires Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Gjelder heldigvis ikke alle kjoler Jo, jeg syns det. Ivory, er jo ivory, og hvit er hvit.. Når man har en litt gulaktig hvitfarge ved siden av en kritthvit farge, så blir den gulaktige (altså ivory), enda mer gul. 1
Ninnin86 Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Finnes en del forskjellige nyanser, vettu! Jeg kjøpte et par sko her om dagen som visstnok skulle være beige, men de var nærmere ivory enn beige tror kjolen min er nærmere hvit enn ivory. Miin kjole ser i alle fall ikke gul ut til sløret Endret 7. februar 2012 av Ninnin86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå