AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Folk sier stadig vekk at jeg er gal. Er det normalt? Det er mest venner, som sier det sånn på tull. Men det er så mange som sier det, og venner som ikke har noe med hverandre å gjøre som ikke vet om hveradre. Det kan være sånn at vi snakker om noe eller noen som er gale, så sier de/han/hun "ja, som deg". Eller her en dag sa jeg at kjæresten min er gal, så sa onkelen min "ja, han har vært for mye med deg" Det er sånne type ting. Eller hvis jeg tuller om nå så ler de og sier "du er gal" eller hahaha hu der er gæren. Hvorfor sier de at jeg er gal??? Spurte en venns om sier det mye om det en gang, vi jobber sammen og han sa bare at "du bare er det, du bare er litt gal" Ser ikke på meg selv som "gal" eller at jeg sier eller gjør ting som skulle tilsi det, men folk oppfatter meg tydeligvis som gal...
-Jiinxs- Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Hvordan kan vi vite om du er gal eller ei? 5
Gjest Nuppdupp Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 (endret) hva gjør du rett før de sier du er gal? de ler jo. da kan det være at du finner på ting de aldri kunne gjort og synes det er morsomt. du må jo ikke ta det bokstavlig Endret 28. januar 2012 av Nuppdupp
Silfen Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Noen former for "gal" er jo nødvendigvis ikke negative. Folk sier jo f.eks.du er helt gal som hopper i fallskjerm, eller du er helt gal som går på blinddate. Eller som de sa til meg en gang; du er helt gal som reiser til Oslo med en helt fremmed transe. Det er jo ikke negative former for "gal". Men så har man de mer negative som du er helt gal som bruker hele månedslønnen din på to dager, eller du er helt gal som går med kniv på byn, eller du er helt gal som stjeler. Så kan du vel vurdere selv hvor på skalaen du ligger. Kanskje du bare er litt eksentrisk og utenfor a4-formen og folk dermed bruker "gal" på deg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Kansje de mener rar eller morsom? De virker ikke så veldig seriøse når de sier at du er gal? Det er vel ikke slik at de setter seg ned med deg og tar deg i hånda og sier - Jeg må snakke med deg om at jeg synes du er gal - De tuller jo helt åpenbart.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 Hehe, nei dere kan jo ikke vite om jeg er gal eller ikke Leon Men jeg mente mer sånn om det er helt normalt å si det til folk så mye og om flere opplever det sånn. Men Stjernefisken ga meg egentlig et godt svar på det. De mener ikke "gal" som gjør noe kriminelt eller farlig, eller bruke mye penger for det gjør jeg ikke. Ser ikke på meg selv om eksentrisk eller "gal" som hopper i fallskjerm, men vet ikke.. er vel bare noe med humoren min da, eller ting jeg tuller med som gjør at de sier at jeg så gal. Var heller redd for at de mente at jeg var gal, som i at jeg burde vært lagt inn gal, mentale forstyrrelser gal. Det er bare så rart at så mange sier det så ofte, familie, kollegaer og forskjellige venner. Til og med pappa sier det noen ganger, hvis jeg blir veldig irritert eller hvis jeg tuller masse med noe og ler masse. ts
Zakuro Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 (endret) Folk sier stadig vekk at jeg er gal. Er det normalt? Det er mest venner, som sier det sånn på tull. Men det er så mange som sier det, og venner som ikke har noe med hverandre å gjøre som ikke vet om hveradre. Det kan være sånn at vi snakker om noe eller noen som er gale, så sier de/han/hun "ja, som deg". Eller her en dag sa jeg at kjæresten min er gal, så sa onkelen min "ja, han har vært for mye med deg" Det er sånne type ting. Eller hvis jeg tuller om nå så ler de og sier "du er gal" eller hahaha hu der er gæren. Hvorfor sier de at jeg er gal??? Spurte en venns om sier det mye om det en gang, vi jobber sammen og han sa bare at "du bare er det, du bare er litt gal" Ser ikke på meg selv som "gal" eller at jeg sier eller gjør ting som skulle tilsi det, men folk oppfatter meg tydeligvis som gal... Ikke ta det så tungt, er vennene dine det minste lik mine er det faktisk et kompliment:P Jeg er gal, bestekompisen min er gal, venninnene mine er gale, men de er HERLIGE-gale, ikke mentalsykehus-gal:P F.eks. Mange sier venninna mi er gal fordi hun flytta til Italia til sin italienske kjæreste og jobber freelance derfra. Venninna mi som hoppa i fallskjerm fra helikopter i Australia ble også kaldt gal. Jeg som bodde i London på hotel i Elephant & Castle(londons farligste område) kalte meg gal. Men, ikke negativt:) Edit=typo Endret 29. januar 2012 av Zakuro 1
loffen Skrevet 29. januar 2012 #8 Skrevet 29. januar 2012 Hvis du hadde vært mentalsykehusgal så hadde de ikke sagt noe. 3
Gjest Applecore Skrevet 29. januar 2012 #9 Skrevet 29. januar 2012 Jeg tror også det bare dreier seg om joviale kommentarer fra folk som er glade i deg Hadde folk oppfattet deg som mentalt syk, så hadde de oppført seg ganske annerledes rundt deg 1
Meridian Skrevet 29. januar 2012 #10 Skrevet 29. januar 2012 Folk sier stadig vekk at jeg er gal. Er det normalt? Det er mest venner, som sier det sånn på tull. Men det er så mange som sier det, og venner som ikke har noe med hverandre å gjøre som ikke vet om hveradre. Det kan være sånn at vi snakker om noe eller noen som er gale, så sier de/han/hun "ja, som deg". Eller her en dag sa jeg at kjæresten min er gal, så sa onkelen min "ja, han har vært for mye med deg" Det er sånne type ting. Eller hvis jeg tuller om nå så ler de og sier "du er gal" eller hahaha hu der er gæren. Hvorfor sier de at jeg er gal??? Spurte en venns om sier det mye om det en gang, vi jobber sammen og han sa bare at "du bare er det, du bare er litt gal" Ser ikke på meg selv som "gal" eller at jeg sier eller gjør ting som skulle tilsi det, men folk oppfatter meg tydeligvis som gal... Det virker som om alle er litt gale? Jeg er også gal til tider. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2012 #11 Skrevet 29. januar 2012 Følte meg hvertfall ikke gal når jeg leste her Jeg vet ikke hva det kan være som gjør at alle sier det. En sa det senest i sta, jeg tullet med noe, sånn at jeg liksom ble veldig sint for noe og liksom ristet hardt i noe, og venninnen min sa bare "hahahaha *navn* du er gal" Vel vel, jeg får vel bare være litt gal da. Dere har nok rett, at om de mente at jeg var virkelig gal i hodet, så hadde de ikke sagt noe, bare trekket seg unna. Har aldri tenkt på det på den måten. Uansett, så skal jeg beygnne å si det samme til de, når de tuller og tøyser skal jeg si de er gale som de sier til meg. ts 1
Wildy Skrevet 29. januar 2012 #12 Skrevet 29. januar 2012 Det finnes bra gal og det finnes dårlig gal. Tror du havner i første kategori! OG bra gale folk trenger vi flere av! ;-) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå