Gå til innhold

gir snart opp..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er enig i at dette er noe du må jobbe med- å få opp selvtillitten.

Men jeg kjenner meg så igjen.... Er vellykket på mange områder, mestrer mye og ser bra ut. Likevel blir jeg helt underdanig ifht menn. Nettopp avsluttet et 'forhold' nå hvor jeg har gitt og gitt og gitt-uten å få noe igjen. Da får jeg følelsen av å ha blitt utnyttet og dårlig behandlet, og selvfølelsen enda dårligere.....

Og jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare å snu det- og gå videre med håp om at Den Rette finnes der ute og at vi skal møtes.....

Lettere å gi råd til andre enn å endre selv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg kjenner meg så igjen.... Er vellykket på mange områder, mestrer mye og ser bra ut. Likevel blir jeg helt underdanig ifht menn. Nettopp avsluttet et 'forhold' nå hvor jeg har gitt og gitt og gitt-uten å få noe igjen. Da får jeg følelsen av å ha blitt utnyttet og dårlig behandlet, og selvfølelsen enda dårligere.....

Og jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare å snu det- og gå videre med håp om at Den Rette finnes der ute og at vi skal møtes.....

Det er bare å slutte med å gi. Før du får noe selv.

Skrevet

Ja, en føler seg utnyttet når en gir og gir og ikke får noe tilbake, samtidig tenker jeg det ikke er rart han mister respekten for meg når jeg bare går der og godtar alt, stiller ikke krav, godtar smulene på en måte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...