AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 ... på Facebook Er SÅ redd for å få nei Eller at de sier ja, men så har de egentlig ikke noe lyst. Eller at de syns jeg er teit som spør! "Hva er det hun innbiller seg, liksom" Noen som har det slik? Skulle ønske jeg klarte å drite i andres meninger, det er slitsomt å ha det sånn.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Tenker slik jeg og, derfor legger jeg bare til de jeg faktisk har relativt nære relasjoner til. Bedre å ha det slik enn 300 mer eller mindre ukjente fjes. 2
Gjest Annaires Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Men er det vits å legge til de som ikke er venner av deg da? Virkelige venner godtar jo forespørselen... 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Men er det vits å legge til de som ikke er venner av deg da? Virkelige venner godtar jo forespørselen... Skal jeg bare legge til virkelige venner, ville jeg hatt under 8 venner på Facebook. Jeg tenker på folk på skolen jeg har snakket med en del ganger, men som jeg ikke henger jevnlig med. 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Men er det vits å legge til de som ikke er venner av deg da? Virkelige venner godtar jo forespørselen... Verden hadde virkelig blitt et fattigere sted hvis alle skulle tenke slik. Tipper de aller, aller fleste på skolen din synes bare det er hyggelig å bli spurt. De som ikke måtte synes det er litt for selvhøytidelige etter min smak. En venneforespørsel på fb betyr jo ikke at man skal bli bestevenner og henge sammen hver dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå