Gjest FørsteTattoo Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Eg skal ta min første tattoo, etter mykje om og men. Bur i Bergen, og lurer på om det er nokon som kan anbefale dyktige tattovørar her? Eg er ute etter KVALITET, prisen er ikkje det viktige. Vil ha ei "shappe" med god kvalitet, reinsligheit og kunden i fokus. Bring it on Og gjerne tattovørar som er flinke med tips og råd til nybyrjarar, som meg sjølv.
femme_pilot Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Lets buzz i marken...fantastisk dyktige folk..har tatt mne tattoveringer der og er max fornøyd 2
Gjest FørsteTattoo Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Lets buzz i marken...fantastisk dyktige folk..har tatt mne tattoveringer der og er max fornøyd Eg har høyrt om Lets Buzz, ja! Er det ein av tattovørane du vil anbefale, eller er dei jamnt over like gode alle saman?
Thought-Fox Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 De skal være rimelig dyktige alle sammen.
femme_pilot Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Eg har høyrt om Lets Buzz, ja! Er det ein av tattovørane du vil anbefale, eller er dei jamnt over like gode alle saman? De er god alle sammen men har sine spesialiteter..når jeg kom inn,snakket jeg med han i resepsjonen,forklarte tattoveringen og han hentet dermed den han mente var best til min tattovering. Har 2 stykker,en liten på ankelen og en stor nedover ryggen..begge er gjort av Torkjell.. Er han jeg går til.. 2
Silfen Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har brukt de tre ganger, Lets Buzz, men det er noen år siden. En mann og en dame, men husker ikke hva de heter. Anyway, de har vunnet flere priser, så jeg hadde valgt de.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 Jeg skulle ha portrett, og ble anbefalt Thomas hos Lets Buzz i Marken. Er veldig fornøyd
Gjest FørsteTattoo Skrevet 28. januar 2012 #8 Skrevet 28. januar 2012 Kanon folkens, då vert det nok ein tur innom der. Eg kan lite om tattoo-begrep, men eg reknar med dei kan tattoveringar som er "grå"/svarte med ei slags skyggelegging? Har sett det ofte på LA ink osv, jævla kule tattoveringar. Vil for alt i verda ikkje ha tattovering med farge. Får ta meg ein prat med dei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå