Gå til innhold

Hvorfor skal alltid damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis gutter er veldig... ja, viser VELDIG hva de vil fram til, skremmer de meg bare vekk. Dessuten, fremmede er skumle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller de hadde bare tatt for seg.

Som en del jo gjør allerede.

Argumentasjonen din holder ikke, gamle mann!

Okei da. Den allmektige burde selvfølgelig også skapt mannfolk mindre aggressive. Det var også en alvorlig designfeil.

Skrevet (endret)

Hva skjer med deg og den røykesmilien forøvrig? Jeg ser du putter den i nesten hvert eneste innlegg. Du virker som en middelaldrende bitter gubbe som forsøker å fremstå som kul, kunnskapsrik og ungdommelig.

Jeg forstår at mesteparten av det du sier er ment å provosere kvinner, og at du hovedsaklig er drevet av bitterhet og hat. Du virker veldig passivagressiv. Vurdert terapi?

Det er bare du som er psycho. Tenk at en stakkars røykemsmiley kan trigge så mye tekst? Noe er feil med deg. Anonyme tulling.

Endret av Reaper
  • Liker 1
Skrevet

Det er bare du som er psycho. Tenk at en stakkars røykemsmiley kan trigge så mye tekst? Noe er feil med deg. Anonyme tulling.

Tenk at noe så lite skal få en så sint liten mann til å slenge om seg med begreper han ikke helt forstår hva betyr. :)

Mon tro hva det er som får sosiale misfits og bitre gubber som deg og Steinar40 til å bruke hele dagen på et kvinneforum.... Har dere ikke råd til psykolog? :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Du skal være jævlig glad at de er det ellers hadde hvilken som helst dust blitt far.

Attraktive kvinner blir "lagt ann på" konstant og trenger dette "bitch shieldet".

Tror vel heller ikke du hadde orket å ha sex med alle uatraktive kvinner som hadde "lagt" seg etter deg.

Tro meg når jeg sier at det er ikke alle menn disse kvinnene avviser, det er oftest menn som egentlig ikke har noe å komme med sosialt, utseendemessig eller noe annen verdi.

Det er ofte realiteten min venn.

Herregud så dere tror alle menn er ute etter sex. En mann som prøver å snakke med en kvinne kan jo være interessert i å få nye venner, bare være hyggelig etc. Og det skjer ikke bare på byen at damer ofte er bitchy. Går det ikke ant for damer å bare være hyggelige tilbake, eller er kvinner såå selvgode og overfladiske at de tror menn som snakkker til dem bare er ute etter sex.

Blir det bedre når kvinnene får litt livserfaring og nærmer seg 30-årene?

Skrevet

Det er en realitet at ALLE kan potensielt på seg ligg på byen hvis de vil. Men langt fra alle VIL.

Siden det som regel er flere menn som leter etter kun ett ligg på byen, så må disse mennene lete litt før de finner noen som gidder å ha seg med de.

Prøver de seg på mange nok, evt de som er fulle nok. Finner de ett eller annet.

Dette her var litt tullete.

Skrevet

Tenk at noe så lite skal få en så sint liten mann til å slenge om seg med begreper han ikke helt forstår hva betyr. :)

Bahaha.

1) Det DU skrev var jammen ikke lite.

2) Hvorfor tolker du det som om jeg er sint? You fail.

3) Hvordan vet du noe som helst om min størrelse? You fail again.

4) Jeg vet utmerket godt hva de betyr. Hvorfor tror du at jeg ikke vet det?

Mon tro hva det er som får sosiale misfits og bitre gubber som deg og Steinar40 til å bruke hele dagen på et kvinneforum.... Har dere ikke råd til psykolog? :klemmer:

Du vet ingenting om meg. Og se hvor få postinger jeg har. Og hva er galt med å være mann på et kvinneforum? Du er rar. WEIRDO

Skrevet

Herregud så dere tror alle menn er ute etter sex. En mann som prøver å snakke med en kvinne kan jo være interessert i å få nye venner, bare være hyggelig etc. Og det skjer ikke bare på byen at damer ofte er bitchy. Går det ikke ant for damer å bare være hyggelige tilbake, eller er kvinner såå selvgode og overfladiske at de tror menn som snakkker til dem bare er ute etter sex.

Nei.

Skrevet

Erfaring, mann, erfaring...

Vi vet det: "Desp-alaarm!!"

Skrevet

Bare begynn å være likedan ovenfor dem, så får de jo se hvor gøy det er.

Skrevet

Eneste gangen det nytter å snakke med damer er på dagtid, og for all del ikke spør om de vil være med på noe. Da er det altså en date du spør om... (Hadde tydeligvis datet en del på kryss og tvers før jeg fant det ut. Jeg som egentlig bare var nysgjerrig på noen synspunkter.)

• Liker 2
Skrevet

Kanskje det lyser DRITTSEKK av dere, slik det gjør av flesteparten av mennene her på KG. :) Mennesker er generelt flinke til å plukke opp når noen er unormale.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det lyser DRITTSEKK av dere, slik det gjør av flesteparten av mennene her på KG. :) Mennesker er generelt flinke til å plukke opp når noen er unormale.

Går det an å hoste opp mere svada? Digger anonyme fucktards.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Kanskje det lyser DRITTSEKK av dere, slik det gjør av flesteparten av mennene her på KG. :)

Takk for komplimentet, vi er glade i deg også :ironi:

• Liker 1
Skrevet

[/quotu

Om du som mann nærmer deg en ukjent kvinne for vennskap da er du rimelig skummel.

Kvinner er til for sex. Kamerater er til for alt annet.

Herregud, du er en skummel fyr.

Skrevet

Når ukjente menn snakker eller sjekker damer (Prøver å starte en hyggelig samtale)så er ofte damene vrange(Hard to get). Hvorfor er dere slik?

Jeg er alltid veldig hyggelig og imøtekommende for da får jeg fred for deg :gjeiper:

Skrevet

Jeg er alltid veldig hyggelig og imøtekommende for da får jeg fred for deg :gjeiper:

Du er hyggelig for å være fred for sånne som meg? Jeg er mann, men jeg tenker hvertfall ikke koffert om det er det du mener.

Om kvinner hadde vært mer hyggelige mot menn så tror jeg ikke menn hadde vegret seg og vært så sjenerte for å snakke med kvinner. Jeg tror at de menn som tar mye intiativ overfor en samtale med kvinner er de som får oftest hyggellig respons.

Skrevet

Det er merkelig at kvinner ikke kan være hyggelige og høflige mot single menn. For at menn skal få seg kjæreste krever det mye strukturert jobbing.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også hyggelig og imøtekommende, inntil jeg merker at oppmerksomheten tar en uønsket retning - og han ikke tar hintet om at jeg ikke liker det.

Hvis bitching er det eneste språket han forstår, så bruker jeg vel for f**n det. Et minimum av høflighet forventes, gidder ikke la meg trakassere, vel :angry:

(Men. Er fyren åpenbart født uten sosiale antenner men ellers virker grei så hender det jeg forklarer ham det på en litt penere måte, da. Er jo ikke hensikten å knekke noen)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...