AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Når ukjente menn snakker eller sjekker damer (Prøver å starte en hyggelig samtale)så er ofte damene vrange(Hard to get). Hvorfor er dere slik?
violet92 Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Kan være flere grunner til det : 1. Ikke interissert 2. Hvis det er en flott dame har hun sikkert mange menn som kommer og prøver å starte en samatale med henne og sjekke henne opp. Derfor er hun ikke veldig ivrig 3. Mange kvinner som mener at dersom de er hard to get vil det trigge jaktinstinktet hos menn og derfor har de større sjangse 4. Et forsøk på å sile ut de mennene som virkelig er interissert og de som bare er et ute etter et ligg. Syntes litt synd på dere gutta egentlig. 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Fordi det er damene som eier jaktmarkene. Vi menn kan jakte så mye vi vil, men dersom damene ikke er med blir det ikke noe på oss. Likestilling my ass! 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Når ukjente menn snakker eller sjekker damer (Prøver å starte en hyggelig samtale)så er ofte damene vrange(Hard to get). Hvorfor er dere slik? Noen damer er sjenerte og tør ikke å åpne seg med én gang. Noen damer er rett og slett ikke interesserte og ønsker å avvise deg. Noen damer liker å gjøre seg kostbare fordi de tror det den eneste måten å fange menns interesse på. Noen damer liker å gjøre seg kostbare fordi de nyter flørten og spillet dette ofte setter i gang. Noen damer har et kroppspråk og underliggende beskjeder som du ikke klarer å tolke. Noen damer er skeptiske til menn og deres hensikter og velger derfor å holde igjen litt frem til mannens intensjoner er klarlagt. Noen damer er rett og slett vrange av natur. Noen damer har dårlige dager der de virker mindre sosiale enn andre. Osv, osv, osv, osv... 7
Tulling Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Når ukjente menn snakker eller sjekker damer (Prøver å starte en hyggelig samtale)så er ofte damene vrange(Hard to get). Hvorfor er dere slik? Fordi mange menn antar at hvis en kvinne er på byen er hun fritt villt. Mulig du prøver å være hyggelig, men langt fra alle som prøver seg på damer på byen er hyggelige karer. Ofte er det en grunn til at de er single og jakter på alt og alle til evig tid. Nå beskriver jeg en stereotyp som sikkert er mindretallet, men disse ødelegger for ordentlige karer. Samme med damer som er direkte "maneaters" som kan gjøre at enkelte menn forakter kvinner. Og behandler "oss" deretter. 3
Sweet77 Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 Noen damer er drittlei av menn som bare er ute etter et ligg. Og av at det nærmest uten unntak er motivet bak samtaler som blir forsøkt innledet med dem på byen. 7
Gjest Gorgonzola Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 Fordi det er damene som eier jaktmarkene. Vi menn kan jakte så mye vi vil, men dersom damene ikke er med blir det ikke noe på oss. Likestilling my ass! Ikke bland likestilling inn i fundamentale, åpenbare, valide biologiske og evolusjonistiske sannheter. Er du mann og blant de sterke/solide/tøffe/kjekke; nyt livet. Er du mann som ikke tilhører den delen av gruppa; sorry sam. Er du kvinne; lykke til med utvalget og alt stresset. 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #8 Skrevet 28. januar 2012 Når ukjente menn snakker eller sjekker damer (Prøver å starte en hyggelig samtale)så er ofte damene vrange(Hard to get). Hvorfor er dere slik? Du skal være jævlig glad at de er det ellers hadde hvilken som helst dust blitt far. Attraktive kvinner blir "lagt ann på" konstant og trenger dette "bitch shieldet". Tror vel heller ikke du hadde orket å ha sex med alle uatraktive kvinner som hadde "lagt" seg etter deg. Tro meg når jeg sier at det er ikke alle menn disse kvinnene avviser, det er oftest menn som egentlig ikke har noe å komme med sosialt, utseendemessig eller noe annen verdi. Det er ofte realiteten min venn. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #9 Skrevet 28. januar 2012 Du skal være jævlig glad at de er det ellers hadde hvilken som helst dust blitt far. Attraktive kvinner blir "lagt ann på" konstant og trenger dette "bitch shieldet". Tror vel heller ikke du hadde orket å ha sex med alle uatraktive kvinner som hadde "lagt" seg etter deg. Tro meg når jeg sier at det er ikke alle menn disse kvinnene avviser, det er oftest menn som egentlig ikke har noe å komme med sosialt, utseendemessig eller noe annen verdi. Det er ofte realiteten min venn. For det blir de ikke, mener du...? Sannheten er vel snarere motsatt, at mer eller mindre enhver dust blir far (og mor, for den skas skyld). Og hva verre er, det er som regel disse søplete folka som får flest unger... De få menneskene som ikke blir foreldre selv om de biologisk sett er i stand til det, har i de aller fleste tilfeller valgt det selv. 4
Steinar40 Skrevet 28. januar 2012 #10 Skrevet 28. januar 2012 Du skal være jævlig glad at de er det ellers hadde hvilken som helst dust blitt far. Attraktive kvinner blir "lagt ann på" konstant og trenger dette "bitch shieldet". Tror vel heller ikke du hadde orket å ha sex med alle uatraktive kvinner som hadde "lagt" seg etter deg. Tro meg når jeg sier at det er ikke alle menn disse kvinnene avviser, det er oftest menn som egentlig ikke har noe å komme med sosialt, utseendemessig eller noe annen verdi. Det er ofte realiteten min venn. Kvinner i dag er ikke flinke nok (har ikke vett nok) til å avvise menn. Det er virkeligheten. 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #11 Skrevet 28. januar 2012 Kvinner i dag er ikke flinke nok (har ikke vett nok) til å avvise menn. Det er virkeligheten. Eller kanskje de rett og slett ikke har lyst. Vi blir kåte i blant vi og, vet du. Ut fra hva de fleste bitre gubber sutrer om skulle man forøvrig tro de fleste menn mener det motsatte av hva du sier her. Men det er typiske mennesker å aldri bli fornøyd. 2
Steinar40 Skrevet 28. januar 2012 #12 Skrevet 28. januar 2012 Eller kanskje de rett og slett ikke har lyst. Vi blir kåte i blant vi og, vet du. Ja, det var jaggu synd at ikke den allmektige tenkte litt lenger når han skapte kvinnen! Og heller laget henne slik at hun bare kunne bli kåt på partneren sin i et seriøst parforhold. Da hadde nemlig all utroskap vært en saga blott! hehe 2
violet92 Skrevet 28. januar 2012 #13 Skrevet 28. januar 2012 Ja, det var jaggu synd at ikke den allmektige tenkte litt lenger når han skapte kvinnen! Og heller laget henne slik at hun bare kunne bli kåt på partneren sin i et seriøst parforhold. Da hadde nemlig all utroskap vært en saga blott! hehe Bitter ? 1
Tulling Skrevet 28. januar 2012 #14 Skrevet 28. januar 2012 Det er en realitet at ALLE kan potensielt på seg ligg på byen hvis de vil. Men langt fra alle VIL. Siden det som regel er flere menn som leter etter kun ett ligg på byen, så må disse mennene lete litt før de finner noen som gidder å ha seg med de. Prøver de seg på mange nok, evt de som er fulle nok. Finner de ett eller annet. 1
Steinar40 Skrevet 28. januar 2012 #15 Skrevet 28. januar 2012 Bitter ? Jeg bare sier hvordan dere burde ha vært skapt 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #16 Skrevet 28. januar 2012 Ja, det var jaggu synd at ikke den allmektige tenkte litt lenger når han skapte kvinnen! Og heller laget henne slik at hun bare kunne bli kåt på partneren sin i et seriøst parforhold. Da hadde nemlig all utroskap vært en saga blott! hehe Synd han (?) ikke gjorde det samme med menn også i så fall. Som ifølge statistikken jo tross alt står for ca halvparten av utroskapen. Hva skjer med deg og den røykesmilien forøvrig? Jeg ser du putter den i nesten hvert eneste innlegg. Du virker som en middelaldrende bitter gubbe som forsøker å fremstå som kul, kunnskapsrik og ungdommelig. Jeg forstår at mesteparten av det du sier er ment å provosere kvinner, og at du hovedsaklig er drevet av bitterhet og hat. Du virker veldig passivagressiv. Vurdert terapi? 2
Sweet77 Skrevet 28. januar 2012 #17 Skrevet 28. januar 2012 Jeg bare sier hvordan dere burde ha vært skapt Yess, en haug med overkåte mannfolk og ikke en eneste villig dame Ikke en gang låsbar burka ville vært trygt nok i gatene 3
Steinar40 Skrevet 28. januar 2012 #18 Skrevet 28. januar 2012 Yess, en haug med overkåte mannfolk og ikke en eneste villig dame Ikke en gang låsbar burka ville vært trygt nok i gatene Det hadde vært null problem fordi at da hadde alle desperate mannfolk måttet krype til alters for å få seg noe hehe
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #19 Skrevet 28. januar 2012 Det hadde vært null problem fordi at da hadde alle desperate mannfolk måttet krype til alters for å få seg noe hehe Naive lille menneske... 2
Sweet77 Skrevet 28. januar 2012 #20 Skrevet 28. januar 2012 (endret) Det hadde vært null problem fordi at da hadde alle desperate mannfolk måttet krype til alters for å få seg noe hehe Edit: Brukeren over svarte bedre enn meg Klem fra meg også Endret 28. januar 2012 av Flair
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå