Gå til innhold

Jeg har fått mensen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så uheldig at jeg har fått mensen nå. Og det varer i over en uke med meg.

Kjæresten min kommer hjem på tirsdag, og jeg har veldig lite lyst til å blø i en uke når han kommer hjem. Jeg er så sint at det tørner snart for meg! :kjefte:

Er det noe som helst jeg kan gjøre for å utsette mensen? Går på Cerazette p-piller, så kan ikke utsette det med piller. Vet ikke om jeg rekker lege heller. Er 17 år gammel. Åh, jeg er så sint nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke utsette den når den først har kommet.

Kjør brannbil? :sjenert:

• Liker 3
Skrevet

Du kan jo ikke vite hvor lenge det kommer til å vare når du går på Cerazette.

Uansett, dette er ikke verdens undergang. Utnytt dusjen, gi ham oralsex, og motta oralsex mens du har tampong. La ham evt gå bakveien.

• Liker 2
Gjest Madelene1
Skrevet

Jeg er så uheldig at jeg har fått mensen nå. Og det varer i over en uke med meg.

Kjæresten min kommer hjem på tirsdag, og jeg har veldig lite lyst til å blø i en uke når han kommer hjem. Jeg er så sint at det tørner snart for meg! :kjefte:

Er det noe som helst jeg kan gjøre for å utsette mensen? Går på Cerazette p-piller, så kan ikke utsette det med piller. Vet ikke om jeg rekker lege heller. Er 17 år gammel. Åh, jeg er så sint nå.

Du har jo mer enn et hull da. :P

Skrevet

Jeg har dritt i det andre hullet, der får han ikke gå inn. Vet jeg har munnen og den skal bli godt brukt. Får heller kjøre brannbil.. Faen, så uflaks.

Skrevet

Hvis han kommer hjem før på tirsdag så har du jo en del tid til å "blø fra deg"? Uansett om du normalt blør i en uke, så har du jo i det minste blødd omtrent halvveis når han kommer hjem...

Og som de andre sier; det er jo mye interessant dere kan finne på selv om du har mensen. Sex i dusjen, oralsex, osv.

Skrevet

Håper jeg får litt tid til å blø fra meg, ja.

Skal onanere og trene til jeg svimer av! Takk for svar, hehe. Huff, forbanna mensen.

Skrevet

Har du gått lenge på Cerazette og vet sikkert hvor lenge mensen varer hver gang? Nå mens jeg går på Cerazette er mensen helt anerledes enn før. Før blødde jeg i ei uke (både med og uten p-piller), men nå blør jeg bare i et par dager i slengen.

Det er, som de andre sier her, ikke verdens undergang. Dere kan jo finne på mye morsomt i sexveien uansett.

Skrevet

Dempet belysning på badet og sex i dusjen funker fett! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...