AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Hei1 Jeg lurte på om det er noen her på formuet som også opplever at tenne blir mer gulere når de er på sydenturer. Og er det noen som hvet hva dette skyldes????
encore Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Tja.. Konstant røyking? Skarpere lys, muligens?
Djungelvrål Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Synes det er motsatt jeg, for når jeg blir brun ser tennene litt hvitere ut. Har litt grå tenner pga røyk.....
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Nei, jeg verken røyker eller drikker!!! Så jeg skjønner det ikke helt
hjertesukka Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Det er belysningen! Merker ofte at håret også får en annen sjattering når jeg er i varmere land. Samme skjer med tennene. Kommer helt an på belysningen over speilet der du står. Og i sterkt sollys er det ingen som er fine, for å si det sånn, iallefall ikke med de linsene vi har idag. 1
Maria M Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Det er belysningen! Merker ofte at håret også får en annen sjattering når jeg er i varmere land. Samme skjer med tennene. Kommer helt an på belysningen over speilet der du står. Og i sterkt sollys er det ingen som er fine, for å si det sånn, iallefall ikke med de linsene vi har idag. hehe, håper det !!!! :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå