Gjest Mia Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Hei, hei. Har slitt med kvalme og ubehag i magen siden november. Har vært til legen gjentatte ganger, uten hell. Sist ble det tatt flere blodprøver, hvor alle bakterie og virusinfeksjoner ble sjekket. Samt matvare intoleranse. Og muligens noe mer. Ingen av disse prøvene viste at noe var galt. Jeg fikk tabletter mot magesår. Etter endt kur var jeg ikke særlig mye bedre. Føler problemet går kraftig utover livskvalitet. Og jeg blir for det meste liggende på sofaen. Er forresten ikke gravid, dette er sjekket ved hvert legebesøk. Noen som har noen har tips til hvordan jeg kan få lindret plagene? Har et sunt, normalt kosthold. Men spiser selvfølgelig mindre pga plagene.
Gjest Mia Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Beklager, merket først nå at det havnet på feil plass.
Gjest Trie Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Stressreaksjon? Hvordan er livssituasjonen din? Jeg kan få sånn reaksjon hvis det er mye pes i livet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå