Gå til innhold

Oversetter


mil

Anbefalte innlegg

Hei dere jeg har et prosjekt på skolen! Jeg skal presangtere Madrid det er enekelt og finne fakta på norsk men jeg må oversette det på spansk, kan noen vær så snill og oversette disse setningene for meg:

• Madrid er hovedstaden i spania

• Madrid har over 3,2 millioner innbyggere

• Bestefotball laget til Madrid er Real Madrid

• Madrid ble grunnlagt i 800 tallet

• Madrid ligger høyt over havet, enkelte steder kan man stå på ski

• Byen er en ganske populær universitet by og den har endel berømte museer

• Madrid ligger midt i Spania

• Det er varm om sommeren, i august kan varme gradene bli 40* grader elle mer

• Det man kan gjøre i byer er å besøke museer og stå på ski om vinteren .det finnes mange fine reaturanter

• Noen viktige museer:museo de prado og musep nacional centro de arte reina sofia

Gjør det så enkelt som mulig, eller om noen har en bra oversetter side eller noe sånt!! TUSEN TAKK PÅ FORHÅND :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva sier google oversetter da?

Lekser skal man gjøre selv som Mamma1 sier. Du lærer ikke noe ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skjønner ikke ;) Dette er ikke for SKOLEN men jeg er den som skal lære bort, TROR meg det var 20 setninger til som jeg OVERSATTE men disse for jeg ikke til!!!!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Du har et prosjekt på skolen, der du har tatt på deg å oversette noe til spansk, men det er ikke for skolen :klo:

Et forslag til å finne ut av det selv er å søke på dette på spansk wikipedia (eventuelt ta snarveien gjennom den norske).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere jeg har et prosjekt på skolen! Jeg skal presangtere Madrid det er enekelt og finne fakta på norsk men jeg må oversette det på spansk, kan noen vær så snill og oversette disse setningene for meg:

• Madrid er hovedstaden i spania

• Madrid har over 3,2 millioner innbyggere

• Bestefotball laget til Madrid er Real Madrid

• Madrid ble grunnlagt i 800 tallet

• Madrid ligger høyt over havet, enkelte steder kan man stå på ski

• Byen er en ganske populær universitet by og den har endel berømte museer

• Madrid ligger midt i Spania

• Det er varm om sommeren, i august kan varme gradene bli 40* grader elle mer

• Det man kan gjøre i byer er å besøke museer og stå på ski om vinteren .det finnes mange fine reaturanter

• Noen viktige museer:museo de prado og musep nacional centro de arte reina sofia

Gjør det så enkelt som mulig, eller om noen har en bra oversetter side eller noe sånt!! TUSEN TAKK PÅ FORHÅND :goodbye:

I læreboka di er det helt sikkert en tekst om et land eller en by. Ord som hovedstad og de andre som du nevner her, dukker opp rimelig raskt i de fleste læreverk. Kanskje du burde ha fulgt litt bedre med i timene?

Hilsen

oppgitt lærer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tips til: Du har helt sikkert ikke lært å si "ble grunnlagt" ennå. Hva med å si at "Madrid er ... år gammel"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...