otilie Skrevet 5. februar 2012 #321 Skrevet 5. februar 2012 (endret) hadde dere vært i min omgangskrets ksm, fortsatther og andre drapsmenn-beundrere, så hadde jeg ikke nølt med å sende en bekymringsmelding til BUP om dere..... jeg hadde virkelig ikke følt meg trygg i deres nærvær. Jeg hadde blitt redd. Vil dere virkelig sånt? Prøv å fortell det samme som dere gjør her, til deres venner og familie, eller mennesker dere omgås. Vil dere virkelig ta sosialt selvmord for å ofre dere for denne mannen? Eller kanskje dere bare ønsker å komme med meningene deres på nettet? Og da forstår jeg ikke hvor seriøst dere tar det, når dere bare ønsker å sitte anonyme på KG og bable om det. Hvis dere virkelig tror at verden kommer til å gå til helvette med mindre breivik gjør noe me det, hvorfor holde meningene sine skjult da? dere har jo et helt merkelig syn på verden. Hva sier stemmen inn i hodene deres egentlig? At naboen er muslim, lærern er forræder og at krig er eneste løsning? Eller så sitter dere bare her og vil ha oppmerksomhet, og bare drar ting så langt fordi dere kjeder dere.... Jeg har vært borti den før, da jeg var ung og internett-sint. Heldigvis er jeg ferdig med det.. for det ender bare opp med at man sitter og diskuter svada. Endret 5. februar 2012 av Bond 2
Gjest Hard Ride Skrevet 5. februar 2012 #322 Skrevet 5. februar 2012 Nå er 80 % av innholdet i den rapporten rent oppspinn og/eller tatt ut av kontekst, ifølge Anders. Så jeg stoler ikke helt på den og har vært vár på at den skal leses med et kritisk øye. Jeg har langt ifra lest hele, kun feltene jeg tenkte kunne være interessante. Den flotte karakteren består, og det med glans. Er det noe du/noen andre synes om rapporten som dere vil diskutere? Å ja, men hvis kjære Anders sa det, så må det jo være sånn (hyggelig at du er på fornavn med ham da) 2
fortsatther Skrevet 5. februar 2012 #323 Skrevet 5. februar 2012 (endret) hadde dere vært i min omgangskrets ksm, fortsatther og andre drapsmenn-beundrere, så hadde jeg ikke nølt med å sende en bekymringsmelding til BUP om dere..... jeg hadde virkelig ikke følt meg trygg i deres nærvær. Jeg hadde blitt redd. Vil dere virkelig sånt? Prøv å fortell det samme som dere gjør her, til deres venner og familie, eller mennesker dere omgås. Vil dere virkelig ta sosialt selvmord for å ofre dere for denne mannen? Eller kanskje dere bare ønsker å komme med meningene deres på nettet? Og da forstår jeg ikke hvor seriøst dere tar det, når dere bare ønsker å sitte anonyme på KG og bable om det. Hvis dere virkelig tror at verden kommer til å gå til helvette med mindre breivik gjør noe me det, hvorfor holde meningene sine skjult da? dere har jo et helt merkelig syn på verden. Hva sier stemmen inn i hodene deres egentlig? At naboen er muslim, lærern er forræder og at krig er eneste løsning? Eller så sitter dere bare her og vil ha oppmerksomhet, og bare drar ting så langt fordi dere kjeder dere.... Jeg har vært borti den før, da jeg var ung og internett-sint. Heldigvis er jeg ferdig med det.. for det ender bare opp med at man sitter og diskuter svada. Jeg har delvis forklart meg til kamerater, de mottok det overraskende godt og var i små deler enig med meg. Men til resten av min sosiale krets kommer jeg ikke til å fortelle om disse tankene, som du selv nevner: Det er sosialt selvmord. På nettet, for å finne meningsfeller man faktisk kan prate med uten å bli stemplet slik du stempler oss her og slik store deler av Norges befolkning også ville stemplet oss. Eller også for å få diskusjoner (ønske er vel saklige diskusjoner, men det kan man bare glemme på kvinneguiden). Jeg oppfatter det som at Norge er på vei til å "gå under" på grunn av Arbeiderpartiet/regjeringens politikk. Jeg går ikke etter individer, om naboen er muslim eller ei interesserer meg ikke. Endret 5. februar 2012 av Bond 2
Gjest KSM Skrevet 5. februar 2012 #324 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Du fortsetter med galeerklæringene, sykeliggjøringen og latterliggjøringen ja Akkurat som forventet. Du har ikke skrevet det i noen av debattene, jeg kom over et innlegg. Ikke rart du ikke har sagt det før, du fryktet vel sannferdig for at det ville umyndiggjøre deg i diskusjonen. Og ikke minst er det jo flaut å innrømme det. Forstår deg godt jeg. Jeg hadde begynt innlegget ganske sent på kvelden, og jeg var oppriktig nysgjerrig i om det var andre som følte det slik. Du derimot, erklært oss gale freaks, og tok fullstendig avstand. Da er det kanskje ikke slik at du bruker hele natten på to idiotiske tenåringer? Nettkriger, det er vel du som er det. Som kommer med alle personangrepene og sykeliggjøringene dine. Jeg er mye mer seriøs enn deg til å debattere. Jeg anser det ikke som en krig i det hele tatt. Heller ren utklassing. Det er du som er treg, jeg er født i 93, det er helt umulig at jeg er 17. Uansett, hvor gammel er du? Du kaller meg vesla, kommer med alle slags utsagn, og har store smilefjes. Du fremstår som mer umoden enn meg. Men du må være rundt 30 i og med at du er lærer. Så en 30-åring finner det spennende å latterliggjøre enn som kunne vært eleven hennes. Jaja… Ikke veldig pedagogisk, men så er det jo stadig diskusjoner på lærernes kvalitet. En muslim som ser bedre ut enn ABB? Hehe trenger ingen kommentarer her. Setningen gjør seg godt alene. Du velger altså en muslim, fremfor en pen, norsk mann? Hvis du hadde hatt valget hadde du ikke det, men du tok det du kunne, da du merket at du ikke ble penere med årene… Det er jo bare jenter med dårlig selvtillit som drar til Tyrkia og de muslimske statene for å få selvtillit, selv om det er full utnytting. ABB - Verdens verste terrorist. Han kan ikke måle seg med de muslimske, som du gledelig tar i mot. Endret 5. februar 2012 av Bond
fortsatther Skrevet 5. februar 2012 #325 Skrevet 5. februar 2012 Å ja, men hvis kjære Anders sa det, så må det jo være sånn (hyggelig at du er på fornavn med ham da) Jeg sa ikke at det dermed må være sånn, men at man skal stille seg kritiske til det. Han virker å være veldig interessert i nettopp dette og har ønske om å forklare seg i blant annet politiavhør uken som kommer om rapporten og dens feil. Skal vel da regne med at det ligger noe i det.
Shalimar Skrevet 5. februar 2012 #326 Skrevet 5. februar 2012 Så hvilken regjering er det du skal straffe? Du snakker jo om at politikerne som sitter i regjering ikke gjør en god jobb. Hvem er det som er problemet her? Alle? Goddag mann økseskaft! Jeg mener å huske at JEG skrev at noe av problemet mtp på integrasjonspolitikken er at asylsøkere blir gående i en usikker situasjon med minimalt med oppfølging? Det avfeide du som fordeling av papirarbeid. Forskjellen på deg og meg er at du tydeligvis tror at alle problemene kan lempes over i sekken "regjeringen", mens jeg mener at problemet er litt større. Jeg vil ha større grad av sentral kontroll, nettopp så storting og regjering skal ha bedre kontroll enn de har i dag. Nå var vel strengt tatt ikke det premisset jeg svarte på. Det blir som sat jeg sier "jorden er flat" og du svarer "Nei, det regner!". Det blir en litt frustrerende debatt. Jeg har selvfølgelig satt meg grundig inn i det. Jeg gjør som oftest det, og så avskriver jeg det som BS! Trodde du hadde lest manifestet til ABB? Da bør du skjønne akkurat hva jeg sikter til, og at det ikke er snakk om kun 1 regjering. Ja, det blir jo papirarbeid av det og, men intet annet som regjeringen kan gjøre altså? Jo, du brukte det som et eksempel på at regjeringen har gjort mye for å stramme inn og gjøre forholdene i Norge tryggere, men som sagt, voldtektsstatistikken sier not annet. Hva er det som er BS? Vær mer spesifikk. 1
Gjest Hard Ride Skrevet 5. februar 2012 #327 Skrevet 5. februar 2012 Jeg sa ikke at det dermed må være sånn, men at man skal stille seg kritiske til det. Han virker å være veldig interessert i nettopp dette og har ønske om å forklare seg i blant annet politiavhør uken som kommer om rapporten og dens feil. Skal vel da regne med at det ligger noe i det. Han vil vel si hva som helst for å framstå bedre enn det den rapporten får ham til å gjøre.
otilie Skrevet 5. februar 2012 #328 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har delvis forklart meg til kamerater, de mottok det overraskende godt og var i små deler enig med meg. Men til resten av min sosiale krets kommer jeg ikke til å fortelle om disse tankene, som du selv nevner: Det er sosialt selvmord. På nettet, for å finne meningsfeller man faktisk kan prate med uten å bli stemplet slik du stempler oss her og slik store deler av Norges befolkning også ville stemplet oss. Eller også for å få diskusjoner (ønske er vel saklige diskusjoner, men det kan man bare glemme på kvinneguiden). Jeg oppfatter det som at Norge er på vei til å "gå under" på grunn av Arbeiderpartiet/regjeringens politikk. Jeg går ikke etter individer, om naboen er muslim eller ei interesserer meg ikke. jaha, så løsningen er å sette en schizofren drapsmann på saken? HM, den var LUR du. Han hadde jo sitti på cella si og inni hodet sitt funnet ut at politiet hadde fakka en annen terrorcelle, noe de ikke hadde gjort. Men breivik var bombesikker på at dette hadde skjedd. Et veldig godt tegn på schizoooooo! Nopp, du får ikke så mye konstruktive tilbakemeldinger her. sorry. Men hvis det er en så viktig sak for deg, hvorfor prøver du ikke å gjøre noe med det da? Jeg tror fremdeles det her bare er for å provosere. Å ha så sykt sterke meninger om en sak mens man sitter på rævva og glor er bare dumt. Da tar jeg det ikke seriøst. 1
Gjest KSM Skrevet 5. februar 2012 #329 Skrevet 5. februar 2012 Du må stadig vekk referere til mitt lange innlegg, Vampen. Jeg legger ikke mye energi i å skrive slike innlegg til deg, det kommer ganske lett. Jeg brukte sånn ca. 4 minutter på å skrive det innlegget. Ble det for langt for en lærer som bør være vant til å rette laaaange stiler? Eller skulle du ønsket du hadde de samme ferdighetene til å skrive langt, seriøst og ikke minst, treffe blink. Og uten skjellsord. Bare ren fakta, som kanskje provoserer litt for godt, da noen kan se gjennom din stormannsfasade og se at du er en liten maur som er full av hat til seg selv og verden rundt for at du ikke når opp til samfunnets krav på alle måter. Jeg kan ikke ta deg seriøst, Vampen. Du er sammen med en muslim. Du har mistet din rettighet til å ha noe du skulle sagt om "integrasjonspolitikken". Hvis du er lærer burde du vite at det heter integrering og jeg har også lest at du skriver "gives me", flott grammatikk!
fortsatther Skrevet 5. februar 2012 #330 Skrevet 5. februar 2012 Han vil vel si hva som helst for å framstå bedre enn det den rapporten får ham til å gjøre. Om mannen er frisk (slik mange tror), har studert psykologi over en lengre periode (han mener selv han er oppe i 15000 timer) og har vist seg å være en høyst intelligent og intellektuell mann, for ikke å snakke om lang planlegging av både handlinger og videre arbeid etter handlingene, hvorfor vil han da si ting som vil få ham til å fremstå som syk? Og deretter angre? Nei, enormt store deler er gjennomtenkt, fra hvert minste ord. Psykiaterne, som forøvrig "aldri var i tvil", var nettopp det: Aldri i tvil. Karakterdrap. 2
fortsatther Skrevet 5. februar 2012 #331 Skrevet 5. februar 2012 jaha, så løsningen er å sette en schizofren drapsmann på saken? HM, den var LUR du. Han hadde jo sitti på cella si og inni hodet sitt funnet ut at politiet hadde fakka en annen terrorcelle, noe de ikke hadde gjort. Men breivik var bombesikker på at dette hadde skjedd. Et veldig godt tegn på schizoooooo! Nopp, du får ikke så mye konstruktive tilbakemeldinger her. sorry. Men hvis det er en så viktig sak for deg, hvorfor prøver du ikke å gjøre noe med det da? Jeg tror fremdeles det her bare er for å provosere. Å ha så sykt sterke meninger om en sak mens man sitter på rævva og glor er bare dumt. Da tar jeg det ikke seriøst. Det er absolutt ikke et "veldig godt tegn" på schizofreni. Hvorfor mener du det? Anders har dessverre alt for høye forhåpninger til politiet, realiteten er at de verken har ressurser eller kapasitet til å påta seg større arbeid. Man skulle da trodd, om det finnes medhjelpere, at politiet ville tatt dem nå? Enten eksisterer de ikke (Breivik vil kun skaffe mer medieoppmerksomhet, spesielt ved å trekke inn at de er fra andre land) eller så gjør politiet en dårlig jobb - også den dag idag. Jeg arbeider demokratisk og lovlig. Jeg er ikke ute etter å begå kriminalitet, men utnytter meg av den (teoretiske) ytringsfriheten vi har idag. 1
Gjest KSM Skrevet 5. februar 2012 #332 Skrevet 5. februar 2012 Men hvis det er en så viktig sak for deg, hvorfor prøver du ikke å gjøre noe med det da? Jeg tror fremdeles det her bare er for å provosere. Å ha så sykt sterke meninger om en sak mens man sitter på rævva og glor er bare dumt. Da tar jeg det ikke seriøst. Hva vet du om vi ikke gjør noe? Hva vet du om vi er innmeldt i et politisk parti, er på møter, snakker med folk i omgangskretsen for å gjøre dem bevisste, skriver på sider som Document, leser oss opp og prøver å lære historie og religion over lang tid for å danne oss et bedre bilde, slik at argumentene blir bedre og kvalitetssikre? Det å diskutere på KG kan kanskje åpne noen stemmeres øyne, bl.a mange som ikke stemmer, og kanskje også noen som ubevisst stemmer på et parti de egentlig ikke har satt seg så godt inn i. Samt å styrke de som er enige med oss, slik at de fortsetter med det samme. Uansett, å hevde mange av disse synspunktene er politisk ukorrekt, og til og med FrP sliter med oppslutning, fordi folk ikke klarer å se hva som foregår. Eller lukker øynene for det som Hagen sier. Det betyr ikke at det er noe mindre riktig, selvom folk flest ikke er enig. Folk flest er mest opptatt av seg selv, og kanskje apolitiske. Og de har samme stemmerett som oss som har satt oss inn i ting. Dessverre. Derfor er det nærmest umulig å overbevise folk om hva som vil skje, før det skjer og de ser det selv. Det har skjedd så mange ganger i historien, men vi lærer jo ikke, likevel... 1
Gjest Bond Skrevet 5. februar 2012 #333 Skrevet 5. februar 2012 Tråden ryddet for personangrep, spekulasjoner og avsporinger. Spørsmål tas på PM eller Ris og Ros Bond, mod
otilie Skrevet 5. februar 2012 #334 Skrevet 5. februar 2012 Det er absolutt ikke et "veldig godt tegn" på schizofreni. Hvorfor mener du det? Anders har dessverre alt for høye forhåpninger til politiet, realiteten er at de verken har ressurser eller kapasitet til å påta seg større arbeid. Man skulle da trodd, om det finnes medhjelpere, at politiet ville tatt dem nå? Enten eksisterer de ikke (Breivik vil kun skaffe mer medieoppmerksomhet, spesielt ved å trekke inn at de er fra andre land) eller så gjør politiet en dårlig jobb - også den dag idag. Jeg arbeider demokratisk og lovlig. Jeg er ikke ute etter å begå kriminalitet, men utnytter meg av den (teoretiske) ytringsfriheten vi har idag. du er ikke ute etter å begå kriminalitet, men likevel mener du at det var det rette å skyte en haug med uskyldige mennesker? Å innbille seg ting som aldri har skjedd er et godt tegn på schizo ja. Hadde vært annerlede om han hadde trodd det, av enellerannen grunn, og spurt for å få bekreftelse. Men nei, han var helt sikker. Han "visste" det. Det nytter desverre ikke å bable ut om det her på kg. Prøv heller media, demonstrasjoner og sånn hvis det er så viktig? Jeg har vært med å gå til media om mindre saker enn dette, det er ikke så vanskelig. Hvis man virkelig brenner for saken. Og dere må da for svarten forstå at dere vinner ikke folks hjerter ved å komme med uttalleser som "breivik er deilig tihi" "breivik hadde rett". Ta det heller til et litt mer seriøst og rettferdig nivå. Uten å dra inn massemordere som forbilder. Det er bare barnslig.
Gjest KSM Skrevet 5. februar 2012 #335 Skrevet 5. februar 2012 Poenget er at det er politisk ukorrekt, og derfor vil ikke media ha noe med det å gjøre. Det skjønner du vel? ABB ble jo klubbet ned for alt han sa. Han prøvde å ta opp konflikter med TV2 og NRK, men de mente det ikke var nyhetsverdig. Hvordan forklarer du det?
Gjest Vampen Skrevet 5. februar 2012 #336 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Du må slutte å være så morsom KSM, jeg har som sagt et arbeidskrav som skal skrives. Du fortsetter med galeerklæringene, sykeliggjøringen og latterliggjøringen ja Akkurat som forventet. Hehe, jeg gjør? Stopp opp, spol tilbake og sammenlign ditt innlegg med svaret jeg ga deg. Du har ikke skrevet det i noen av debattene, jeg kom over et innlegg. Ikke rart du ikke har sagt det før, du fryktet vel sannferdig for at det ville umyndiggjøre deg i diskusjonen. Og ikke minst er det jo flaut å innrømme det. Forstår deg godt jeg. Jo, det har jeg. Jeg skrev til og med at du neppe hadde turt å oppsøke meg, siden min bedre halvdel er en sånn derre muslim, og vi bedriver jihad på seriøst nivå. At du ikke kan lese, ikke mitt problem. Og ikke sagt det før? Hadde jeg prøvd å skjule det, så hadde ikke du funnet ut av det. Jeg har i grunn skrevet om det i ganske mange innlegg her inne, jeg tror dere luringer nesten var de eneste på KG som ikke har fått det med dere før nå. Men, det bør kanskje ikke komme som en overraskelse. Jeg hadde begynt innlegget ganske sent på kvelden, og jeg var oppriktig nysgjerrig i om det var andre som følte det slik. Du derimot, erklært oss gale freaks, og tok fullstendig avstand. Da er det kanskje ikke slik at du bruker hele natten på to idiotiske tenåringer? Som student har man en fiffig liten ting som heter juleferie. Da ender man ofte opp med en råtten døgnrytme. Dere var det mest underholdende alternativet på den delen av døgnet. Eller, det var ikke så mye som dere, som underholdningen i å lese dere få pepper fra mange av de bedre brukerne her inne. Endret 5. februar 2012 av Bond 1
Gjest Vampen Skrevet 5. februar 2012 #337 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Nettkriger, det er vel du som er det. Som kommer med alle personangrepene og sykeliggjøringene dine. Jeg er mye mer seriøs enn deg til å debattere. Jeg anser det ikke som en krig i det hele tatt. Heller ren utklassing. Det er du som er treg, jeg er født i 93, det er helt umulig at jeg er 17. Uansett, hvor gammel er du? Du kaller meg vesla, kommer med alle slags utsagn, og har store smilefjes. Du fremstår som mer umoden enn meg. Men du må være rundt 30 i og med at du er lærer. Så en 30-åring finner det spennende å latterliggjøre enn som kunne vært eleven hennes. Jaja… Ikke veldig pedagogisk, men så er det jo stadig diskusjoner på lærernes kvalitet. Pahahahahaah! Beklager vesla, dette ble så dumt at jeg ikke engang gidder å svare på det. En muslim som ser bedre ut enn ABB? Hehe trenger ingen kommentarer her. Setningen gjør seg godt alene. Sannhet trenger sjelden en kommentar. Du velger altså en muslim, fremfor en pen, norsk mann? Hvis du hadde hatt valget hadde du ikke det, men du tok det du kunne, da du merket at du ikke ble penere med årene… Det er jo bare jenter med dårlig selvtillit som drar til Tyrkia og de muslimske statene for å få selvtillit, selv om det er full utnytting. Jepp, jeg gjorde det. X`en min, som jeg dumpet, var forøvrig en høy, smart, blond, kjekk vestlending på nesten 2 meter, som tjente 900 000 i året. Tenk på det du. Og selvtilliten min er det i grunn ikke noe i veien med, så jeg trenger verken å dra på ferie, eller forelske meg i vilt fremmede massemordere, for å få den bekreftet. Men siden du nevner selvtillit, hvordan står det til med din? Min erfaring er nemlig at damer med selvtillit og en god selvfølelse sjelden trenger å forelske seg i vilt fremmede mennesker som de bare kjenner fra media. ABB - Verdens verste terrorist. Han kan ikke måle seg med de muslimske, som du gledelig tar i mot. Jo, det kan han faktisk. Tatt i betraktning at ingen muslimsk terrorist pr dags dato har bedrevet jakt på ubevæpna barn og ungdom, i ført en politiuniform, på en øy. Det er så lavt, så feigt, så motbydelig, at selv ikke den sprøeste islamist synker så lavt. Tenk det, det er nivået på drømmemannen din. Endret 5. februar 2012 av Bond 2
fortsatther Skrevet 5. februar 2012 #338 Skrevet 5. februar 2012 du er ikke ute etter å begå kriminalitet, men likevel mener du at det var det rette å skyte en haug med uskyldige mennesker? Å innbille seg ting som aldri har skjedd er et godt tegn på schizo ja. Hadde vært annerlede om han hadde trodd det, av enellerannen grunn, og spurt for å få bekreftelse. Men nei, han var helt sikker. Han "visste" det. Det nytter desverre ikke å bable ut om det her på kg. Prøv heller media, demonstrasjoner og sånn hvis det er så viktig? Jeg har vært med å gå til media om mindre saker enn dette, det er ikke så vanskelig. Hvis man virkelig brenner for saken. Og dere må da for svarten forstå at dere vinner ikke folks hjerter ved å komme med uttalleser som "breivik er deilig tihi" "breivik hadde rett". Ta det heller til et litt mer seriøst og rettferdig nivå. Uten å dra inn massemordere som forbilder. Det er bare barnslig. Siden han har denne feile oppfatningen av politiet og rettssystemet, vil han kanskje tro at politiet skjuler det for ham, og at eneste mulighet for å få vite svaret, er ved å fremstå som sikker. KG kan fungere som et bra videreformidlingsalternativ, jo.
Gjest Vampen Skrevet 5. februar 2012 #339 Skrevet 5. februar 2012 Du må stadig vekk referere til mitt lange innlegg, Vampen. Jeg legger ikke mye energi i å skrive slike innlegg til deg, det kommer ganske lett. Jeg brukte sånn ca. 4 minutter på å skrive det innlegget. Ble det for langt for en lærer som bør være vant til å rette laaaange stiler? Eller skulle du ønsket du hadde de samme ferdighetene til å skrive langt, seriøst og ikke minst, treffe blink. Og uten skjellsord. Bare ren fakta, som kanskje provoserer litt for godt, da noen kan se gjennom din stormannsfasade og se at du er en liten maur som er full av hat til seg selv og verden rundt for at du ikke når opp til samfunnets krav på alle måter. Jeg kan ikke ta deg seriøst, Vampen. Du er sammen med en muslim. Du har mistet din rettighet til å ha noe du skulle sagt om "integrasjonspolitikken". Hvis du er lærer burde du vite at det heter integrering og jeg har også lest at du skriver "gives me", flott grammatikk! At du, som tar ABB og hans galskap seriøst, ikke tar MEG seriøst, anser jeg som et gedigent kompliment. Stilene jeg retter pleier å ligge på et litt høyere nivå enn det du kommer med. Og om du, i en alder av 17 år, ikke kjenner til ordet integrasjon, så hadde du fått stryk av meg vesla. integrasjon integrasjo'n m1 (frå lat.; vbs av integrere) 1 det å integrere; samansmelting, opptaking, innleming, samordning, sameining økonomisk i- i Europa er viktig 2 mat.: utrekning av integral og løysing av differensiallikningar Kilde: http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=integrasjon&nynorsk=+&ordbok=nynorsk Og sånn btw, Gives me = bevisst bruk av feil grammatikk, for humoristisk effekt. Men dette er fantastisk. Du har så lite å komme med at du må ta meg på det du tror er feil grammatikk? Og ikke engang DET klarer du? 2
Gjest Bond Skrevet 5. februar 2012 #340 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Tråden ryddet for krenkelser. Tråden stengt grunnet gjentatte ryddinger. Bond, mod Endret 5. februar 2012 av Bond
Fremhevede innlegg