AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Hei! Jeg skal på utkledning og kle meg ut som en motedronning- barbie-bimbo. Jeg har nettopp kjøpt meg en ny jakke, den har fuskepels diamanter osv ganskebertete, men den er svart. kan man se ut som en barbie i svart? Tips til sminke,klær osv?? Takk
Binta Ba Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Da vennina mi gjorde dette, slengte vi masse brunkrem og solpudder i trynet hennes..vel og merke MED linje nede ved haka og alt Utringing, vanvittig push-up, tupert sveis, eller masse krøller ned på brystene..hmm..hæler.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Da vennina mi gjorde dette, slengte vi masse brunkrem og solpudder i trynet hennes..vel og merke MED linje nede ved haka og alt Utringing, vanvittig push-up, tupert sveis, eller masse krøller ned på brystene..hmm..hæler. Haha,morsomt. men jeg mener ikke fjortis stilen jeg snakker om den ekte barbie stilen, ikke sånn fjortis og dekkstiftlepper det er ikke det jeg mener 1
Badman1000 Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 den ekte barbie-stilen. Voila! Blir forvirret nå.. Dette er jo slik de fleste kvinner ser ut på en fredagskveld. Hvertfall de jeg roter rundt med. Dere får det til å høres unaturlig ut..
Ramona Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 Blir forvirret nå.. Dette er jo slik de fleste kvinner ser ut på en fredagskveld. Hvertfall de jeg roter rundt med. Dere får det til å høres unaturlig ut.. komikongen. 1
Binta Ba Skrevet 28. januar 2012 #8 Skrevet 28. januar 2012 For meg er det babe og barbie. Masse brunkrem, lange negler, hele pakka.
violet92 Skrevet 28. januar 2012 #9 Skrevet 28. januar 2012 Da vennina mi gjorde dette, slengte vi masse brunkrem og solpudder i trynet hennes..vel og merke MED linje nede ved haka og alt Utringing, vanvittig push-up, tupert sveis, eller masse krøller ned på brystene..hmm..hæler. Når jeg pleide å leke med barbie la jeg aldri merke til at den hadde brunkremskille 2
Pixie Skrevet 28. januar 2012 #10 Skrevet 28. januar 2012 skulle jeg og til å si! :D Må være skillet der hodet kan rives av hun snakker om?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #11 Skrevet 28. januar 2012 Du burde satse på mest rosa hvertfall. 2
Binta Ba Skrevet 28. januar 2012 #12 Skrevet 28. januar 2012 Når jeg pleide å leke med barbie la jeg aldri merke til at den hadde brunkremskille Haha. Nå kledde vi henne ut som en barbie-babe, dvs disse jentene som er "barbie-babe"..jeg tok spørsmålet dithen. Om hun mener en ordentlig barbie-barbie, så blir det selvsagt noe annet..
violet92 Skrevet 29. januar 2012 #13 Skrevet 29. januar 2012 Haha. Nå kledde vi henne ut som en barbie-babe, dvs disse jentene som er "barbie-babe"..jeg tok spørsmålet dithen. Om hun mener en ordentlig barbie-barbie, så blir det selvsagt noe annet.. ahaa, skjønner :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå