Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Endelig gode nyheter! :hoppe:

Kan du ikke ringe dem og høre om det er nødvendig å ta blodprøven akkurat på syklusdag 21, og om det hvis det er nødvendig, lar seg gjøre den 16, så slipper du å gå og lure?

Flott at dere endelig er i gang (selv om dere kanskje må søke på nytt et annet sted)!

:klem: , Cielo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du trenger vel ikke søke på nytt???

Det er jo fritt sykehusvalg!

"problemet" er vel bare at dere får lenger reisevei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe:

Herlig med gode nyheter...endelig!!! Og at noen hadde skjønt at det ikke var helt bra og skrev med en liten lapp. Det er i det minste litt positivt.

men du? østlandet? flytte? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

:dagensrose:

Kallo Rilla er borte....

Kan ikke forstå at det er sant... Hun hadde jo så mange planer og drømmer....

Takk for alle oppmuntringer og gode ord jeg har fått av deg her på KG... Selv om jeg ikke kjenner deg som noe annet enn Kallo Rilla, og ikke engang vet hva du egentlig heter, så er jeg glad for å ha blitt kjent med deg... Vi har delt mange sorger og gleder her mens du hadde prøverdagbok før, og du var en venn...

Hvil i fred Kallo Rilla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Heihei!

Innom en snartur!

Takk for hyggelige hilsener! :klem:

Ikke så mye å fortelle, men... :sjenert: Venter mens til uken. Null håp denne gangen, vi har nesten ikke hatt sex.... :( Og det må til, skal noe skje... Mensmurringer så smått nå.

Har vasket her, nå skal jeg hvile meg litt før jeg skal på jobb.. Er tilbake på fullt nå, spent på hvordan det vil gå. Regner med det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig klarte de å få satt sving på sakene der oppe på Haukeland! Ble så fortvilet på deres vegne jeg!

Og som det sies over her - det er jo fritt sykehusvalg så da kan du jo komme her og få tingene gjort uten å måtte søke igjen kan du ikke?

Er iallefall glad for at det skjer noe!

Har ei venninde som har termin om ikke så lenge etter å ha blitt gravid gjennom prøverørsmetoden!Veldig spennende.

Ønsker deg en god dag vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

En liten snikleser titter fram :sjenert:

Så fint at dere endelig har fått bekreftelse på at dere nå står på venteliste!

Vi har byttet sykehus etter et forsøk. Vi måtte ikke søke på nytt,men vi må stå i ny kø... Så hvis du vet at du må bytte så send over papirene dine med en gang.

Ha en fin dag og en kjempe fin helg videre! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Ville bare takke for hilsen i dagboka mi! Det var koselig!

Har lest litt i din og jeg håper så inderlig at ting ordner seg snart altså! Norsk helsevesen og rot burde stå synonymt i ordbøkene! Jobber i helsevesenet selv så det kan jeg skrive under på...

Ønsker dere alt godt i alle fall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Kallo Rilla er borte....

Kan ikke forstå at det er sant... Hun hadde jo så mange planer og drømmer....

Takk for alle oppmuntringer og gode ord jeg har fått av deg her på KG... Selv om jeg ikke kjenner deg som noe annet enn Kallo Rilla, og ikke engang vet hva du egentlig heter, så er jeg glad for å ha blitt kjent med deg... Vi har delt mange sorger og gleder her mens du hadde prøverdagbok før, og du var en venn...

Hvil i fred Kallo Rilla...

Du fikk sagt det så godt! Blir alltid litt paff over hvor fint du uttrykker deg Huldra!!

Jeg kjente KalloRilla fra KG, og vi chattet mye sammen på msn en periode...og jeg lærte henne å kjenne som den flotte omsorgsfulle jenta hun var! Det er rart hvordan en knytter vennskapsbånd uten å ha møtt hverandre IRL!! Det var en kjempetrist beskjed å få...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Takk for hilsener Charmina, Madden, Mrs.Potter, Skytte, Felixa og Charmina igjen! En stor klem til dere alle! :klem:

Takk for tips og råd angående bytting av sykehus. Klart det går an å gjøre det sånn, har bare ikke tenkt over det! Vi får se hvor vi bor henne etter hvert, vet ikke noe om det før i juli :roll: Da kan vi få oversendt papirene til det aktuelle sykehuset.

Ser sånn fram til forsøkene!! :danse: Selv om man ikke har noen garanti, så har jeg en god følelse og tror vi skal klare å bli gravide, om vi så må gjennom flere forsøk. Det får bare ta den tiden det tar! Nå har vi ventet lenge på et under som lar vente på seg, så vi skal klare å vente litt til! :kose:

Er blitt småsyk i dag. Hadde litt vondt i halsen i går, i dag er det verre... Bomull i hodet og slapp og trøtt i tillegg.. Jeg som skal på fest i dag. :roll: Typisk. Skal ta det litt med ro og heller dra tidlig hjem.

Mange nygravide her for tiden.. Grattis til alle med ny spire i magen! Er litt misunnelig...... :sjenert: Fy meg... :murvegg:

God helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann lille Hulder...:vinke:

Tusen takk for velkomsthilsen i dagboken min! :wink:

Det var mange sider i dagboken din, og jeg rekker ikke lese meg gjennom alle tror jeg, men skal nå ta meg en liten trudelutt fra ende til annen!

Håper uansett det klaffer for dere snart! *krysse*

Og god bedring med halsen din :trøste:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange nygravide her for tiden.. Grattis til alle med ny spire i magen! Er litt misunnelig...... :sjenert: Fy meg... :murvegg:

God helg! :vinke:

Det er faktisk lov å være litt misunnelig. Du ønsker deg noe så voldsomt at det ville vært umenneskelig å ikke bli litt misunnelig når det klaffer for andre.

Jeg er kjempespent på forsøkene fremover. Har en magefølelse at det vil gå bra :P Håper du ikke blir ordentlig sjuk at det bare var en liten basselusk på snartur. God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Håper formen er bra vennen!!!

Bare innom med en stoooooor :klem2:

Hadde vært koselig å treffes en dag om du har lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for hilsener Orkideen, Ionaa, Bizzy og Wit! :bukke:

Dag 2, PP 28 i dag. Voooondt i magen og korsryggen - dumme mens. :tunge1:

Hatt en flott helg, til tross for litt halsesyke og fyllasyke :Gjesp: Så var det mandag igjen, og en regntung sådan..

Hadde ingen forhåpninger i det hele tatt denne gangen. Likevel begynte jeg å grine i går kveld da mensen kom, for jeg er så lei så lei SÅÅÅ LEI av tantebesøkene som kommer hver eneste syklus...

Kjøpt meg et nytt pudder i dag - strålende fornøyd, for jeg fikk så fin hud! :danse:

Og så kom Supersex i posten i dag - det var jammen en lekker bok som skal bli spennende å bla i med min kjære :Hehe::wink:

Bizzy - sender deg en SMS jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...