tyttebæret Skrevet 18. september 2004 #701 Del Skrevet 18. september 2004 :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 19. september 2004 #702 Del Skrevet 19. september 2004 Ser at du er innom akkurat nå, så jeg stikker innom deg og ønsker deg en flott søndag! , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. september 2004 #703 Del Skrevet 19. september 2004 Takk for det Cielo! :bukke: Har akkurat hatt meg en dagbokrunde. :D En god dag til deg også! Takk for klem, Tyttis!! En stor tilbake! Takk for helgehilsen, Murmel! Har hatt en fin helg så langt, tross pissregn i vinkel... :-x Og ja, jeg har både kost meg med, men også vært litt sur på min kjære. Vi har tråkket oppi hverandre litt for mye i det siste, så vi var aleine sammen i begynnelsen av helgen. Vi har vært hjemme begge to, men har putlet med vårt. Jeg la meg i badekaret og leste bok leeeenge, bare for å være alene, og sånn.. Men så var jeg på venninnekveld og koste meg, og han var samme kveld med en kompis. Det gjorde godt! Og det ble en het natt etterpå Takk, Sandra! tilbake! Takk for det, Veronal! Er aldri så lite imponert selv. For nå begynner vesken å ta form! Dette fikk jeg til, så jeg skal lage flere! Takk, Pondusa! Har slengt beina på bordet jeg! :D Håper du har fått sjansen til det samme!! Takk Sirka! Ønsker deg en god uke! :D Hei igjen, Madden! Neida, jobben skal ikke ta knekken på meg. :D Jobber turnus ja, dag, kveld, helg. Syes det er greit jeg! Men hater helgevaktene... Novemberjulestemningen er her fortsatt den, Moonchild! :D Bare to måneder igjen til vi får litt flere svar!! Søndag! Før hatet jeg søndager, syntes de var kjedelige. Nå elsker jeg søndager! :kysse: Søndager er noe av det mest vidunderlige som er oppfunnet! Det er stille ute, stille i blokken, jeg kan sove lenge, jeg leser avisen fra A til Å, alle butikker er stengt, det er fredelig, alt går i sakte tempo. Deilig!!!! Desto fælere er det å jobbe en søndag og gå glipp av alt dette... Men i dag har jeg helt fri og kan bruke dagen til akkurat det jeg vil! Herlig!!!! :D Men usj - for et vær det er! :o Jeg som skal ut og ri i dag... Men man har da regntøy! Bare så synd at hesten blir så sur når det pissregner - hun fordrar ikke denslags vær.. Sær hest! Men helt herlig! Ha en fin uke, Supergirls!!! Dag 22 - IKM ca 24.sept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. september 2004 #704 Del Skrevet 19. september 2004 Eller rettere sagt: Mens er ventet ca 24. sept. I-KM my ass... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 19. september 2004 #705 Del Skrevet 19. september 2004 Fint å høre fra deg igjen! :-D Her er også pessregn Godt innevær med andre ord Dessuten er jeg i Julestemning nå etter å ha pakket inn mange kalendergaver Jeg tror minst vi er i slutten av november snart! Fortsatt god søndag! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. september 2004 #706 Del Skrevet 21. september 2004 Bare innom med en stoooor klem Om 6 uker er det november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. september 2004 #707 Del Skrevet 23. september 2004 Hvordan går det med deg frem mot IKM...? Er alt håp ute, håper jeg alt er i rute... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. september 2004 #708 Del Skrevet 23. september 2004 Tusen takk for gode ord inne hos meg... :oops: Om de nå var fortjent - er en annen sak; Jeg var nemlig ikke så veldig diplomatisk i den telefonsamtalen... Har du fått mensen 5 dager før IKM da...? Eller har jeg misforstått...? Tenker på deg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 24. september 2004 #709 Del Skrevet 24. september 2004 Hvordan går det med deg vennen? Tenker på deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. september 2004 #710 Del Skrevet 24. september 2004 Nå er jeg spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. september 2004 #711 Del Skrevet 24. september 2004 Ønsker deg og dine en hyggelig og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. september 2004 #712 Del Skrevet 25. september 2004 Savner deg jeg Huldra... Ønsker deg ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. september 2004 #713 Del Skrevet 25. september 2004 Heisann, Supergjengen! Takk for hyggelige hilsener fra dere! I dag fikk jeg mensen, så nå er det dag 1 i PP 19... Syklusen ble på 27 dager. Det svinger og svinger, men holder seg stort sett på 26 og 27 dager, noen ganger 25 og noen ganger 30. Jaja, mensen var jo ventet. Og nå er det bare to måneder igjen til Timen på KK!!!! Og for et par dager siden ble jeg tante igjen, til en liten gutt! Har ikke sett ham enda, for mamma'n er ikke klar for besøk enda. Men når de kommer hjem skal jeg på besøk - gleder meg veldig til å se den lille prinsen! Kjøpte presang i går, kjempesøt body, bukse, jakke og en helt herlig lue med bamseører på. :D Ellers har jeg ikke så mye å skrive i dag. Har det litt tungt for tiden, men vil ikke brette ut hva og hvorfor... Men det kommer seg nok. Over tid. Hvis jeg får det til... Ha en fin helg folkens! Kommer kanskje innom igjen i morgen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 25. september 2004 #714 Del Skrevet 25. september 2004 Sender deg en ekstra stor da, så vet du at vi tenker på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 25. september 2004 #715 Del Skrevet 25. september 2004 :trøste: Innom med en DIGER klem til deg. Håper ting ordner seg for deg. Fort.. Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. september 2004 #716 Del Skrevet 26. september 2004 Takk for klemmer, Pondusa og Meta! Dere er go'e! Godt å ha frihelg! Men har vært utrolig seint oppe hver kveld, så jeg er ganske nyoppstått nå :oops: og fryktelig uopplagt... Skal gå en tur tenkte jeg, for å klarne opp hodet litt. Min kjære er ikke våken enda - tror jeg venter til han også er våken så han kan bli med. Går forresten veldig bra med strikkeprosjektet mitt! Nå holder jeg på med julepresang nummer tre! Var enkelt og veldig gøy! Så i år blir det selvlagde julegaver til en del venninner ja! :-D Men det er veldig gøy å få selvlagde ting, i hvertfall når de er fine og når de kan brukes til noe. Så nå er jeg å finne i garnbutikken! JEG!! Jeg blør, jeg blør.... Dag 2, PP 19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. september 2004 #717 Del Skrevet 26. september 2004 Heisann Hulderjenta Så koselig med hilsen i dagboka mi! Trengte en god klem nå ja , men det gjør jo jammen du også Men selv om det er tøffe tak om dagen så prøver jeg da å roe ned litt selv om det ikke er så lett! Skal være glad når torsdagen og begravelsen er over! Og også når ting begynner å falle litt på plass her - er ikke akkurat gøy å bo oppi pappesker og søppelsekker fulle av ting men jeg har da fått pakket ut litt i dag! Mannen min er dratt på hytten sammen med en kompis for å sette en sofa der oppe.Har kjøpt oss ny her hjemme som kommer i morgen og da var det greit å få ut den andre! Jr er inne hos ei jente i klassen så det er deilig fredelig her! HA en fin søndag da vennen så snakkes vi! Stor klem fra Charmina 46 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. september 2004 #718 Del Skrevet 27. september 2004 Sender en stor "over fjellet" til Huldra som ikke har det helt lett....Det kommer bedre dager!! Snart er det november også!!!...regner du bort du også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. september 2004 #719 Del Skrevet 27. september 2004 Stoor klem til deg Tenker masse på dere! Vet litt om hvordan det er å bare vente... ikke enkelt, og skjønner godt at humøret til tider blir tungt. Bare å gi et ord dersom du har behov for å øse tanker ut til/på noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 27. september 2004 #720 Del Skrevet 27. september 2004 Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå