Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne deitet deg i hele kveld, men jeg sikter meg inn på senga nå :Gjesp::wink:

Og du er selvsagt tilgitt for din skrive-leif :klem::Hehe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Msn ER genialt!

Men jeg har jo ikke sett deg pålogget ikveld!?

Var jeg for sent ute?

Håper du har hatt en fin kveld... :klem:

Skrevet

Det var godt å høre at vi faktisk er viktigere enn jobben din....

Det har vært skikkelig party på KG i helga, altså!

Kos å ha deg her, Huldra! :klem2: :sexy::kghjerte:

Skrevet

Håper de firkantede øynene dine har kommet seg, og ønsker deg en god søndag! :)

Skrevet

Håper også du har sovet av deg de firkantede øynene i dag! :ler: Jeg skal faktisk krype til køys nå for å gjøre det...har sett film siden jeg stod opp..og nå skal det lades til nattevakt!

Ha en super søndag Huldra!! :)

Skrevet

Hei Hulderjenta... og takk for hyggelig hilsen i dagboken min... alltid hyggelig å bli "kjennt" med KGère!! Skal følge nøye med i din også!!!

kos shy

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Heisann og hoppsan! :D

En deilig søndag i dag! Har gått en lang tur og pest meg oppover fjellet. Bratt og deilig - det gjorde godt! Er i elendig form, men jeg gikk så langt som jeg hadde bestemt meg, og det var herlig! Får nok gangsperr i morgen...

Og så har jeg sittet med albumet i dag, og begynt på feriebildene. Kommet langt. Lager et slags scrappealbum, men ikke helt scrapbook liksom, men ikke helt fotoalbum heller. En liten blanding. Blir bra tror jeg!

Takk for hilsen, Shy! Altid gøy å bli kejnt med nye KGere! :D

Ikke firkantet i øynene lenger nå, nei Madden og Cielo! :ler2:

Takk for koselige ord Tyttebæret :D

Har sendt deg en PM jeg, Lillen - så du finner meg på MSN :wink:

Bra du tilga meg, Murmel! :klem: Håper du har sovet godt i natt!

Jeg har sovet bra i natt i hvertfall. Men våknet da :hjerte: kom hjem... :kline: :oops: :Hehe:

Dag 8

Skrevet

Å!! er helt imponert!! Kan ikke du sende over litt inspirasjon..har ikke engang begynt på bildene fra bryllupet jeg..og det var i fjor!! Har store planer om å lage album jeg..men det blir aldri ork til det!!

Synes det er skikkelig gøy altså..men er vel litt lat da.. :oops:

Skrevet
Å!! er helt imponert!! Kan ikke du sende over litt inspirasjon..har ikke engang begynt på bildene fra bryllupet jeg..og det var i fjor!! Har store planer om å lage album jeg..men det blir aldri ork til det!!

Synes det er skikkelig gøy altså..men er vel litt lat da.. :oops:

:oops: 2 år og 2mnd siden vårt bryllup... og bildene ligger i en haug i skapet :oops: Og det er vel nermere 3 år siden jeg sist satte "vanlige" bilder i album... prøver å supe i meg litt inspirasjon her :sikle:

Håper alt står bra til og at du får en flott dag :kyss:

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som er i elendig form :sjenert: Kan du ikke komme hit å gå turer sammen med meg da, please :Hehe:

Det er forresten meldt pessregn hele uka, så da spørs det om jeg kommer meg ut :roll:

Håper dagen i dag blir like fin for deg! :klem:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Bare send bilder og album til meg, jenter, så ordner jeg opp! :ler2:

Jeg er ganske flink å få bilder i album, jeg.. Er sånn to-av-hvert-bilde-fan, og setter ett sett i lommealbum ganske med det samme, og da går absolutt alle bildene inn - uansett kvalitet :ler2: Så lager jeg fint album (lime inn og skrive) av de som er spesielt gode eller fine. Men akkurat det er en ny trend, så jeg skal ikke skryte på meg at jeg har så mange sånne album... :sjenert: Men gøy er det, og fint blir det!

Blir gjerne med deg på tur jeg, Murmel! Men det blir en veldig lang tur for å gå en tur sammen, så jeg vet ikke helt! :ler2:

Skal til fysio om ikke så lenge. Begynner på ny behandlingsrunde i dag. Skal på jobb i ettermiddag.

Tenkte å ta frokosten her med dere! Ikke så lenge siden jeg stod opp, skjønner dere... :oops:

Litt solgløtt ute i dag! :hoppe:

Skrevet

Sender over et lite stearinlys for å gi litt ekstra hygge til frokosten :wink::gratulerer:(bare husk å vente med å blåse det ut...)

Takker også for superkoselig hilsen i dagboken min!!!! Alltid oppløftende :kyss:

Håper du får en fin dag i dag, og når mannen får ordnet skikkelig internett (han har fått en måneds frist...) da skal vi kose oss da :wink::ler:

Skrevet

Hei.

Er bare innom en liten tur for å ønske deg en fin uke. :blomst_opp:

Skrevet

:ler: Kan hende jeg er lettlurt, men SÅ lettlurt er jeg ikke. Men det var et godt forsøk... :wink::eeeh: Forresten kan du godt ta en runde i mine album også. De har et stort behov for oppdatering... Ha en fortsatt fin dag!

:klem:

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Blir veldig glad når noen vil støtte meg i denne ventingen. Nå er ventetiden over og jeg har testet positivt.

Tusen tusen takk for støtten!

Skrevet

Ville bare si hei, og tusen takk for blå eggfestingsvibber i dagboka mi. Jeg håper bare at de virker!!!

Ha en super dag!

klem fra edea :klem:

Skrevet

Lille venn, hva i huleste gjør du på side 2? :o

Kan jeg bare ikke godta! :klem2:

Og dessuten har du visst ikke vært her og oppdatert i dag :fy: :ler:

Skrevet

Håper ikke jobben tar over hele livet ditt, eller at ryggen plager deg, Huldra :trøste:

Håper at du har det bra! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...