Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Det hørtes ikke ut som den mest geniale ferien, gitt. :roll:Og jeg har masse sympati - har vært med på å være på ferie på andres premisser en gang for mye... Får uansett håpe dere har ladet opp solcelle-batteriene, selv om denne månedens EL forble ubenyttet.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må du komme deg hjem snart, for jeg savner deg veldig her :klem:

Det er forresten så godt som høst her nå... :wink:

Mase, mase, mase, mase, mase :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jakker jeg og Huldra tror vi vil ha... Butikkene gikk tom, men nå er lignende jakker tilbake :wink:

*noia-lillen røper ikke hvor

før hun har sikret seg* :ler:

Jeg kan desverre ikke oppdatere om hvorfor Huldra ikke er her! :( Hvor lenge skal man trenge å være vekk da? :cry:

Hun kommer nok snart...

*snyter seg*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg skal ikke ødelegge gleden for dere, jeg - hvis dere synes det er greit å holde en tredjeperson utenfor så! Jeg bryr meg ikke jeg! :sur:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei og hopp! Nå er jeg endelig hjemme igjen etter to uker i Danmark!!! :hoppe: KJekt å lese at jeg har vært savnet :sjenert: Jeg har savnet KG og alle dere flotte KG'ere også! :klem:

Kom hjem i går kveld etter å ha reist siden lørdag morgen. Det blåste noe helt enormt på båten fra DK til N, og de vanvittige bølgene begynte med en gang vi fortlot havnen. Jeg som "aldri" blir sjøsyk brakk meg som en tulling og stod ute i sjøsprøyten og vinden for å få frisk luft - det eneste som hjelper når jeg er kvalm. Huldermannen fikk tak i en sjøsyketablett til meg, og den hjalp. Været skiftet litt etter litt, og om morgenen var det sol.

Gjett om det var godt å se fjell i det fjerne da vi nærmet oss!! Tidlig søndag morgen var vi i land, og begynte siste etappe av hjemturen, etter bare et par-tre trimers søvn på den dumme båten. Kjørte gjennom Telemark og over Haukelifjell og hjem. Vi var så slitne at vi svaiet når vi stod oppreist! Har sovet i 12 timer i natt, jeg! Kjenner at jeg egentlig trenger mer søvn.. Huldermannen sover enda... :sove:

Det er så godt å være hjemme!! Men nå føles det som om vi ikke har vært på tur i det hele tatt. Rart, det der..

Turen var, som jeg har fortalt undervegs, både gøy og ikke gøy... Veldig mye blandete følelser. Men vi har kost oss masse, badet og grillet og blitt solbrent, fartet rundt, spist is, brukt mye penger, og vært turister og gjort alt som hører sommeren til. :D

Men oi så slitsomt og vanskelig å reise sammen med andre.... Og det er jo forskjell på folk også, noen klaffer ting bedre med enn andre. Dette skal jeg huske til en annen gang det blir aktuelt... Det koker inni meg nå når jeg tenker på det, så jeg tror ikke jeg skal skrive noe - så slipper jeg å angre på å ha skrevet noe dumt. :wink:

Fy så kaldt det er her! *brrr* I Danmark hadde vi rundt 20 grader selv om det var overskyet og regn (stort sett hele den andre uken vi var der..). Her er det (nå) 14 grader og en helt annen skarphet i luften, skikkelig høst. :o Men det er jo høst.. Det er ikke sommer mer... :cry: Men jeg har ferie en uke til, så nå skal jeg samle krefter til å begynne på jobb igjen. Og løse en del floker...

Og nei: Ingen brev fra Haukeland... :( Huldermannen har dermed fått en oppgave denne uken!

Lillen: Så kult at Jakkene er her igjen!!! Men Jakken må jeg nok bare se laaangt etter denne gangen også. Er helt blakk.... *sukk* Får meg aldri en sånn jakke, jeg...

Skriver mer senere - nå er jeg helt svimmel. Har sittet her og knotet lenge. Trenger mat! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem hulderjenta!!! :)

Og takk for hilsen i dagboka mi...det varmer sånn med omtanke fra dere jentene her inne! :klem:

Glad at du er tilbake igjen...vi har en spennende høst foran oss, og jeg gleder meg til å følge med!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :vinke:

Så koselig med en hilsen i dagboka mi!

Nå har jeg sittet her og lest hele din og det var en fin stund!

Synes så synd i dere som prøver og prøver!Livet er bare ikke alltid rettferdig! Tenker på meg selv som i begynnelsen var ganske fortvilet da jeg fant ut at jeg var 3 mnd på vei enda jeg brukte p-piller! Skulle jo liksom ikke ha flere barn jeg da :roll:

Men livet har mange overraskelser - og denne er nå blitt til glede! Kan jo ikke la være å glede meg når jeg kjenner livet der inne i magen!

Ønsker deg lykke lykke til videre - skal nok komme ofte innom dagboka og se hvordan det går med dere!

Klems Charmina

:babysmokk: 80 dager til termin :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Takk for velkommen-igjen-hilsen Madden! Har skrevet noen ord til til deg. De ble først skrevet her, men så klippet jeg de ut og skal skrive i din bok i stedet. :wink:

Takk, Cielo! Godt å være tilbake også! :D

Takk for hilsen, Charmina! :bukke: Har du virkelig lest hele dagboken min? :o Det var godt gjort! :ler2: Takk for lykkeønskninger!

Takk Murmel! :klem: tilbake til deg! Håper du har det storartet, selv om hverdagen er tilbake igjen for din del. Men du har en spennende hverdag da - med spire i magen og det hele! :D

Idag har jeg tatt livet med ro. Hatt en runde til min bror m.fam og til foreldrene mine, med noen spiselige "souvenirer" - litt snop og danskepølse og sånnt. Godt å være hjemme igjen. Borte bra, men hjemme best - kan ikke få sagt det nok! :ler2:

I tillegg har jeg (nesten) løst to floker. Forklarer ikke hva de flokene går ut på, men det er noen praktiske problemer. Nesten løst, og det er en lettelse.

Ja! Huldermannen ringte KK idag! De hadde ham i systemet, men han ble bedt om å ringe igjen på onsdag. Hva vet de på onsdag som de ikke vet i dag...? Han venter på time på gynekologisk poliklinikk (!), det er visst de som utreder fertilitetsproblematikk. Begynner å lure litt på hva legen hans egentlig har henvist ham til jeg. Hvorfor snakket KK bare om Huldermannen og ikke om han OG meg..? Det er jo jeg som skal bli gravid med det barnet vi skal få hjelp til å lage! :klø: Men det er Huldermannen som er henvist, siden det er han som har kjent infertilitet. Men meg da..? Jaja, kommer vel svar etter hvert. Vi ringer i hvertfall onsdag, så ser vi hva de sier da!

Dag 22 i dag.

Og der var Meta innom også! Takk for hilsen! :D Håper alt står bra til med deg og Magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å ha deg tilbake altså :Nikke:

Håper du har en fantastisk dag, og at tanta tar hintet og heller reiser en tur til Madden :Nikke:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Tester ut nye farger:

PeachPuff Den var nesten usynlig gitt...

cornflowerblue

deepskyblue

turquoise

springgreen

darkkhaki

gold

rosybrown

peru

hotpink

orchid

mediumorchid

Stilig! Fargene fant jeg her, en link som jeg har "stjålet" fra Zianta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var fin!

Får jeg stjele den fra deg, vær så snill?! :)

Men hvordan bruker man disse fargene (jeg er så dårlig på sånne datating... :oops: )?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen nydelige farger!!

Hilsen pondusa!

Cielo: du markerer den koden bak farven, f.eks #228B22. Denne setter du inn istedetfor den fargen du får opp når du velger selv. Slik: Bare husk å få med den på slutten også..

Heisann, hulderjenta, følte bare trang til å forklare, har nettopp skjønt det selv... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...