Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

Håper du får en super ferie hulderjenta!! Nyt den...og lad opp batteriene til en aktiv høst!! Her skal det befruktes må vite!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Det positive er at da blir du forhåpentligvis ferdig med tantebesøk før ferien er over... :wink:

Kommer hjem fra ferie 4. september.

Ny dag - kommer hjem en uke senere.

Så da satser vi på et besøk hjemme hos meg.

Ha en flott ferie.

Nå må jeg krype opp i seng. :Gjesp:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :klem2:

Nå er du kanskje dratt på ferie?

Håper du får det kjempeflott i Danmark!

Kommer nok ikke til å glemme deg nei :wink:

Stor ferie :klem: fra Murmel!

(som bare har 3 vakter igjen til sin ferie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Hei!

Tusen takk koselige hilsener! Mange klemmer til dere alle, Supergirls'er!! :klem:

En liten hilsen bare, fra en solbrent Hulder på ferie i Danmark. Har det helt topp!

Er bare rett innom en gratis nettcafe på et treningssenter (av alle ting) (nei - vi trener ikke :D ) Da kunne jeg ikke dy meg, MÅTTE innom dagboken min på KG. :ler2:

Takk for PMen Gadget Girl - godt å høre fra deg igjen. Begynte å lure på om noe hadde hendt deg... :sjenert:

Grattis til Madden som er gravid!!! :babysmokk: Måtte selvfølgelig sjekke IKM-listen også... Er man KGavhengig, så er man KGavhengig! :ler2:

Må stikke nå. Fortsatt god sommer!!

Kjempediger klem fra Huldra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Hulderjenta

Takk for hilsener og dytting! :D

Saaavner dere!!! :klem::sjenert::klem:

Har det ganske bra enda, men bare ganske...

Okei: Skal jeg være ærlig?

Nå har jeg det DRITKJIPT!!!!!

Fy faen for et slit det er å være på ferie sammen med en hel familie... Jeg og HUldermannen er i mindretall, og alt foregår etter to personers ønsker.. En bortskjemt unge og faren hennes. :evil: Jeg vil hjeeeem! :(

Det har egentlig gått veldig greit, og vi har gjort mye gøy. Men pengene er snart forsvunnet (dyrt å være på ferie gitt...) og tålmodigheten min er snart slutt, så jeg gleder meg til å reise hjem.. :sjenert:

Og meg og Mannen har ikke fått noe særlig tid for oss selv... Men litt så... :wink:

Hadde EL nå på fredag/lørdag. Fredag hade jeg faktisk EL-slim! Har aldri sett det før, for det har vært blandet med gammel moro, men denne gangen var det ingen gammel moro... EL-smerte på lørdagen. Så det var den bortkastede EL'en... *sukk* Jaja.. Nye sjanser... Kanskje det er kommet noe brev fra KK der hjemme i postkassen...? Vi skal i alle fall ringe når vi kommer hjem. :Nikke:

Det ble noen hjertesukk fra meg dette her...

Håper dere andre har det bra! Lykke til med det dere holder på med! Kommer sterkere tilbake når jeg kommer heimatt! :D

STOOOOOOOR klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-slim = Kjempepositivt!!!

Det blir fint å få deg tilbake hit igjen.

Jeg er også litt spent på om dere har fått brev :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ---jeg forstår så godt hva du mener!! Det går bra for en stund...men til slutt så går en hverandre på nervene!!

Bare kom hjem til oss igjen du! så blir alt så mye bedre!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at det klaffet for deg i helga. EL-slim hørtes jo positivt ut.

Kanskje problemene på turen har gjort at du har tenkt mindre på det å bli gravid... og da klaffer det kanskje...??

Det hadde jo vært typisk.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...