Gjest Trulselinemor Skrevet 30. juli 2004 #501 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg ville bare stikke innom å se om deg. Håper du har det bra. Jeg må bli flinkere til å besøke dagboka de. Mange klemmer fra meg til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 31. juli 2004 #502 Del Skrevet 31. juli 2004 Hey - det er alltid like morsomt å lese Hulder-dagbok som bobler. God natt, god søndag og fortsatt god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. august 2004 #503 Del Skrevet 1. august 2004 Det er sommer, det er sol og det er søndag!!! Hei Trulselinemor! Takk for dagbokbesøk og hilsen! Følger med deg for tiden, er spent på forsøket du skal igjennom snart! Ønsker deg masse lykke til! Hei Veronal! Takk for koselig helgehilsen! Kjekt at det er morsomt i dagboken min da Hilsen tilbake til deg med ønske om en god uke! Planer idag: Ingen. Lurer på om jeg skal gå en tur... Lese i boken jeg leser for tiden..? Sole meg (men solen skinner bare sånn litt tilslørt gjennom et tynt skylag høyt høyt oppe på himmelen)..? En ting som er sikkert er at jeg skal lage middag med min kjære! Ellers ikke så mye å gjøre, og i hvertfall ikke så mange å treffe.. "Alle" er bortreist for tiden, og jeg hopper utålmodig mens jeg venter på at de skal komme hjem så jeg kan treffe de igjen. Ikke lenge til vi reiser nå! Nå er det på tide for Listeskrivende Huldra å skrive pakke-liste (Dvs nå har jeg lov å begynne å skrive pakkeliste! ) God søndag, KG-gjengen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. august 2004 #504 Del Skrevet 1. august 2004 Håper til høsten en gang blir veldig snart Godt at du har det bra Været er jo perfekt ferievær. Var nok din ferie værgudene ventet på i år God søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 1. august 2004 #505 Del Skrevet 1. august 2004 Det høres herlig ut med ferie :rosasmil: Og det blir nok godt å reise bort litt. Kos deg masse, masse, masse, for til høsten blir det litt mer slitsomt, men veldig spennde Når ferien er over har dere lov til å mase litt mer! Stor fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. august 2004 #506 Del Skrevet 2. august 2004 Seint i går kveld kom kusine rosa på besøk. Hun er sjeldent på besøk, vanligvis kommer tante Rød stormende med en gang. Men i løpet av natten var hun på plass, det fosser (unnskyld detaljen..), og jeg regner i dag som dag 1 i PP 17. Våknet i 6-tiden en gang fordi jeg hadde så vondt i magen og ryggen, lå og vred på meg og fant ingen god stilling å ligge i. Har bare duppet av inni mellom etter det, og høyst skuffet bestemte jeg meg for å stå opp da klokken var nesten åtte. Hadde liksom bestemt meg for å sove leeenge når jeg hadde sjansen, siden det er ferie.. Men tantebesøket ødela for det i dag... Så her sitter jeg på KG - for hva annet kan man gjøre på morgenkvisten en feriedag! *ah - deilig feriefrihet* Takk for hilsener, Meta og Murmel Vi skal purre på KK etter ferien. Synes de kunne sendt oss en innkalling til time for lenge siden :evil: Vi snakket om det i går, at vi synes det har tatt fryktelig lang tid. Selv om vi får time om la oss si tre måneder, så kan de jo sende oss en innkalling om det nå??Mannen sa at det første han gjør når vi er hjemme igjen, blir å ringe KK og purre! Han hadde baby-depp i helgen, Huldermannen min.. Ikke bare jeg som har det her i huset, men han snakker bare sjeldnere om det. På lørdag var vi på besøk hos de som vi skal reise på ferie sammen med, og de har to små som vi har det så gøy med. Da vi kjørte hjemover, begynte han å snakke om at han ønsker seg så veldig at vi skal få barn, og hvor redd han er for at det overhodet ikke kommer til å klaffe og at han (vi) aldri kan få barn. Men vi ble enige om å ikke gi opp håpet, for mest sannsynlig får vi det til med litt hjelp! Men det er mange faktorer som spiller inn... Ingen har garanti på å få barn uansett... Men jeg vet at vi blir gravide til slutt! I dag må jeg vaske soveposene... Nå har jeg begynt på pakkelisten min og kan begynne å gjøre klart til turen. Sommer og sol i Regnbyen i dag også!!! Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 2. august 2004 #507 Del Skrevet 2. august 2004 En liten trøste fra meg. Bestevenninnen min prøvde å få barn i 5 år før de bestemte seg for å få hjelp, og nå har de fått tvillingjenter.. :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. august 2004 #508 Del Skrevet 2. august 2004 Heisann! Du har så rett så rett altså, kulene er godartede for det har jeg også bestemt Ingen ting som tyder på noe annet heller :D Og dessuten sså skal vi bli gravide begge to!! Javel så må vi nok ha litt hjelp, men det ordner seg. Merker selv at jeg har slappet mer av ang. prøvingen i det siste etter at jeg hadde min første time hos spesialist! Har ikke lenger den håpløse følelsen av at det aldri kommer til å skje, men følelsen av at; tenk til høsten da er det vår tur! Tenker på deg jeg! Vi skal klare det her, både du og huldermannen og jeg og bizzymannen. Så får vi støtte hverandre så godt det går i tiden fremover!! Stoooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. august 2004 #509 Del Skrevet 2. august 2004 Så heldig du er som har ferie da hulderjenta!!!! Jeg vil også ha ferie!!!! (hadde bare to uker i år... :veldigsur: ) Og btw...teknisk sett er det høst nå...så da kommer innkallingen snart...og hvis du er like utålmodig som meg...ja så ringer du bare til KK for å mase!!! det gjorde jeg..og vips..så var innkallingen der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #510 Del Skrevet 2. august 2004 Hei på deg! Baby-depp er skikkelig kjipt. Men vi får bare forsikre oss om at det kommer barn på den ene eller andre måten før eller siden. Det blir vår tur! Hehe, så du gleder deg stort over å ha ferie? Heldiggris. Det er bare å nyte til fulle! Så du synes ripssaft er godt? Er det vanskelig å lage? Det virker så... vitenskapelig. Ser for meg at jeg trenger store maskiner, destilleri og sånt. :oops: Håper du har det bra, til tross for kusinebesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 2. august 2004 #511 Del Skrevet 2. august 2004 Heia vennen! :rosasmil: Du er vel ferdigpakket snart du? Klart det blir deres tur! Og kanskje t.o.m 2, som Pia nå har oppdaget Du har mye å glede deg til! Husk det! Men først ferien Stor fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. august 2004 #512 Del Skrevet 3. august 2004 Takk for hilsen og trøsteklem, Sirka! Godt å høre om folk som får egnefødte barn til slutt, selv om de har slitt i årevis! Takk for at du tenker på meg, Bizzy! Klart vi skal komme igjennom alt dette her, både dere to og vi to! Vi skal nok få bli foreldre og begynne på et liv med evig bekymring Godt at du slapper mer av nå, Bizzy - det gjør jeg også. Og det føles bra! Har akseptert at vi trenger hjelp til befruktning. Hei Madden! Takk for hilsen! Godt med ferie ja! Du får gjerne litt mer ferie neste år...? Kanskje du til og med begynner på fødselspermisjon neste år! Var det KK på Haukeland du fikk time på? Hvor lenge ventet du på den innkallingen...? Hei Matahari! Jeg har det bra ja! :D Håper du har det fint også! Du får nyte sommeren du også, selv om du ikke har ferie lenger. Haha, Murmel - nei, jeg er ikke ferdigpakket...Så nevrotisk er jeg ikke Men jeg har en plan! Og vasker klær så det suser Gleder meg sånn til å reise på torsdag! Noen som har MÅ OPPLEVES-tips i Danmark? I så fall er dere hjertelig velkommen til å skrive dem til meg her Dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. august 2004 #513 Del Skrevet 3. august 2004 Hei igjen Murmel!! Joda siden jeg bare har jobbet på arb.plassen min siden august ifjor, hadde jeg ikke oppspart mer enn ca. to uker..så da tok jeg det!! Og JA!!! Neste år vil vi ha Fødselspermisjon!!!!! Nei, jeg fikk innkalling til SMR i Ålesund, og det tok et halvt år....(tilsammen, fra legen sendte henvisning)! Men jeg tror at det hadde tatt lenger tid dersom jeg ikke maste slik!! er helt overbevist om det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. august 2004 #514 Del Skrevet 3. august 2004 Nei å nei å nei....jeg bladde fort over tekstboksen under og så murmel i forbifarten...ble så forvirret!!! UNNSKYLD hulderjenta! :oops: Tok ikke feil av dere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 4. august 2004 #515 Del Skrevet 4. august 2004 Du reiser vel på ferie øyestraks? GOD FERIE, Hulder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 4. august 2004 #516 Del Skrevet 4. august 2004 Henger meg på, og ønsker deg en SUPER FERIE!! Klem fra edea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. august 2004 #517 Del Skrevet 4. august 2004 God Ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. august 2004 #518 Del Skrevet 4. august 2004 Går bra det, Madden! Takk for feriehilsener, Veronal, Edea og Zianta! Ja, i morgen er det avgårekåre!!! Jippi!! Så i dag er heimen et eneste kaos av klær, soveposer, luftmadrasser, og andre ting og tang. Har en del å ordne i dag, så det er bare å sette i gang. Har sittet her ganske så lenge allerede! Til arbeid, Huldra! Dag 3. Æsj - jeg blør så veldig denne gangen. :evil: Men da blir tantebesøket kanskje litt kortere. Hater å ha tanten med på ferie.. Og denne gangen sniker hun seg med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 4. august 2004 #519 Del Skrevet 4. august 2004 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. august 2004 #520 Del Skrevet 4. august 2004 Nå må du kose deg masse på ferie!!! Tusen takk for fantastisk koselig hilsen inne hos meg! Vet hva jeg skal titte tilbake på når tankene blir litt tunge ang. prøvingen!! Og du har helt rett, i løpet av høsten skal det endelig bli vår tur :D :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå