Siam Skrevet 24. juli 2004 #481 Del Skrevet 24. juli 2004 Slenger innom for å ønske deg en riktig fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. juli 2004 #482 Del Skrevet 25. juli 2004 :D 2500 innlegg!!! :D Takk for hilsen, Siam! Lørdag ble en bra dag :D NÅ er det bare fire arbeidsdager igjen til ferien begynner!! Nedtelling - jippi!! Gleder meg så masse, det skal bli så godt!!! Vi skal på bilferie til Danmark i ferien. Vi har leid feriehus sammen med et vennepar og deres to barn. Så da blir det blant annet Legoland! Det har jeg ikke vært siden jeg var liten selv, så jeg gleder meg... Dag 19, venter mens om en ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 26. juli 2004 #483 Del Skrevet 26. juli 2004 Ikke helt fornøyd med å finne deg på side 2 Legoland er flott ja! Vi var innom der på bryllupsreisen (da var jeg gravid), og vi var helt enige om at vi skulle tilbake dit med unger! Håper dagene går fort til ferien din! Jeg blir jo så ensom her i min maraton jobbing Enda 2 uker til jeg har ferie igjen fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 27. juli 2004 #484 Del Skrevet 27. juli 2004 Leste at du også kommer til Bizzy i kveld... Kjempekoselig. Gleder meg til å treffe deg. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. juli 2004 #485 Del Skrevet 28. juli 2004 Takk for hilsen Murmeldyret! Bra du reddet meg fra side-2-døden. Går fort bakover i rekkene her nå, spesielt når man ikke skriver så mye selv... Jeg liker ikke dette nye dagboksystemet... To uker til ferie går fort, Murmel! Godt å ha mer ferie å se fram til :D Nå er det bare to dager til min ferie - begynner på fredag!!! Takk for hilsen fra Mayamor! Var veldig gøy å treffe deg og resten av gjengen i går! :D For jeg var på treff i går jeg! :D Endelig turde jeg å være med! Skikkelig søte folk alle sammen, så det var ikke så mye å være redd for nei Så nå har jeg møtt Mayamor (og Andreas), Bizzy (og pusekatten Emil), Meta (og magen), Hermonie (og magen), Ionaa (og lille Konrad) og NyDag (og puten ). Var kjempekos å treffe alle sammen! Håper det blir flere treff. Mayamor har i grunnen nesten lovet det Har sovet til ti i dag, det var godt... *ahh* Er så innstilt på feriemodus nå, føler meg så beinsliten at jeg kunne sovet hele dagen... To vakter igjen så er det ferie!! Tror jeg kommer til å synke sammen og grine i lettelse og utmattelse når ferien begynner! Blir nok helst til at jeg jubler av glede, tenker jeg! Dag 22 i dag. Har rett-før-vondt. Blir nok en kort syklus denne gangen også. Tanten kommer vel på søndag, kan jeg tenke meg. Da er i alle fall mensen over til vi reiser på ferie! Ha en fin dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. juli 2004 #486 Del Skrevet 28. juli 2004 Det blir nok flere treff på bergensgjengen ja Vi har det altfor kjekt til å bare slutte :D Kjempekoselig å treffe deg også Klem fra Meta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. juli 2004 #487 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg håper at hvis mensen kommer, så skal du slippe å ta den med på ferie... :-? Når reiser dere da? En ferie er virkelig velfortjent for dere nå... Du var kjempetøff som torde å dra på treff til noen som kjenner hverandre fra før! :o Håper du har motivasjon nok til å takle de siste arbeidsdagene nå. Og at du får sovet masse mellom skiftene :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 28. juli 2004 #488 Del Skrevet 28. juli 2004 Joda, Lillen, hvis tanten bare kommer nå til helgen en gang, så slipper jeg å ta henne med på tur. Vi resier ikke før torsdag i neste uke. Hater tantebesøk på ferieturer :-x Du er nå en ukuelig optimist, du Lillen. Du skriver konsekvent hvis tanten kommer, ikke når. Takk for at du håper og tror! Snart IKM du også - da skal du få to blå, skal du! Var litt "spooky" på forhånd å treffe så mange nye, spesielt med tanke på at resten av gjengen hadde møttes før. Er litt tilbakeholden i forhold til nye folk jeg Men det var jo bare kos! Gleder meg til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. juli 2004 #489 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg synes også du er tøff. Men det blir jo litt som om vi kjenner hverandre litt fra før siden vi skriver så masse her i dagbøkene... Men flere treff - ja det er helt sikkert! Selv om huset her har en helt annen standard enn hos Bizzy - er dere hjertelig velkomne når barna til samboer har dradd og jeg og guttene har vært i Spania. Så en gang i september en gang: hjem til meg... Personligheten din stemmer meget godt med hva du skriver her iallefall: en skjønn jente... Du får ha en strålende ferie. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. juli 2004 #490 Del Skrevet 28. juli 2004 Takk for at du også håper og tror... Du er god du! Ha det fint mens jeg er vekk! (håper på mange positive meldinger fra Jinx, per sms, i ferien) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 29. juli 2004 #491 Del Skrevet 29. juli 2004 Takk for hyggelig hilsen i boka mi. Vil bare ønske deg lykke til, og håper at prøvingen snart gir resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. juli 2004 #492 Del Skrevet 29. juli 2004 Heisann syns du var supertøff som kom på tirsdag jeg Hadde nok ikke kommet meg på treff hadde det ikke vært for at jeg kjente meta fra før.. Er nemlig ganske pysete og litt beskjeden :oops: Men nå som jeg har sett hvor koselige alle er, så er det litt lettere å ta kontakt med fler! Var kjempekoselig å møte deg! Krysser fingrene for dere Tusen takk for koselige hilsener inne hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 29. juli 2004 #493 Del Skrevet 29. juli 2004 Nedtelling til ferie er supert! Ikke lenge igjen nå, Hulderjenta! Kos deg i Danmark og nyt å ikke ha noen spesielle oppgaver elelr prosjekter! Klemmer fra Tyttebæret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. juli 2004 #494 Del Skrevet 29. juli 2004 Nå har jeg hatt ferie i litt over en time. Hurra, hurra, hurra!!! Skal bli godt å koble av, glemme jobben, glemme klokken, treffe venner. Og ikke minst skal det bli gøy å reise på tur! Vi er hjemme en ukes tid før vi drar. Tenk fire uker helt fri!! Det er jo helt utrolig snadder. Nå er jeg glad for at det ble sein ferie, selv om jeg har angret på det tidligere i sommer. Takk for feriehilsen, Tyttebæret! Takk for hilsen Bizzy! Var gøy på tirsdag! Er pysete og beskjeden jeg også... Blir sikkert litt modigere neste gang! Og neste gang blir hos Mayamor - det gleder jeg meg til! Takk for koselig hilsen her i dagboken og takk for PM. En stor tilbake til deg! Takk for hilsen, Poca! Og takk for prøve-lykkeønskninger! Det trengs... Takk for hilsen fra Lillen også - kos deg på tur, og ikke våg deg å komme hjem uten to blå! :fy: (Du er selvsagt velkommen uansett, Lillen, men helst med en spire i magen! Ble verken en utslitt gråtekjerring eller jublende glad i dag når ferien begynte. Bare helt matt.. Tror jeg får skrive mer i morgen eller noe... Dag 23. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 29. juli 2004 #495 Del Skrevet 29. juli 2004 Har den tomme feriefølelsen veltet seg innover deg, eller er den boblende feriefølelsen på plass nå? Nyt ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 29. juli 2004 #496 Del Skrevet 29. juli 2004 Fremdeles ikke gått helt opp for meg at jeg faktisk har ferie... :o Men den boblende feriefølelsen faller nok på plass etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 30. juli 2004 #497 Del Skrevet 30. juli 2004 Nå må du kose deg skikkelig og slappe av i ferien! :klem2: 4 uker høres ut som en drøm! Og vet du hva, når de 4 ukene er over, så er det nesten høst Og da blir det fart i sakene skal du se For da skal Huldra ha innsatt spire i magen sin! Stor fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 30. juli 2004 #498 Del Skrevet 30. juli 2004 God ferie, Hulderjenta. ønsker deg mye godt vær og masse hygge. og mest av alt ett lite frø, selvfølgelig! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 30. juli 2004 #499 Del Skrevet 30. juli 2004 Popper innom for å ønske deg en fortreffelig ferie og erklære min evige misunnelse for at du skal ha 4 uker sammenhengende ferie. Jeg tenker hvert år at det er best å dele opp ferien og angrer hver år . Til neste år derimot - da skal jeg ha 4 uker! That is... om jeg ikke er så heldig at jeg er i fødselspermisjon da. :krysse-fingrene-smiley: Uansett; Kos deg masse i ferien, så håper vi at vi begge to kan ha et lite frø i magen når høsten er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 30. juli 2004 #500 Del Skrevet 30. juli 2004 For da skal Huldra ha innsatt spire i magen sin! Fikk helt sommerfugler i magen av å lese dette!!! :hjerter2: Kjente et hopp! Jeg tenkte - oi, er det virkelig sant? Jeg gleder meg utrolig til det skal skje, men samtidig blir jeg jo nesten vettaskremt: Jeg skal jo gjøres gravid! :o Uæææ, skummelt! (Hvis det blir klaff da... Er jo ingen selvfølgelighet det....) Men jeg gleder meg enormt! Skulle bare ønske jeg visste mer om når det skal skje... Vi vet bare at vi "får time til høsten"... Tålmodighet er en dyd... Men jeg er visst ikke så dydig, jeg da! Tusen takk for gode ønsker, Edea! Kjekt at du stakk innom her :D Du ønsker meg alt det jeg ønsker meg, så jeg sier takk for det Lykke til med prøving fremover, kos deg Ferie er fantastisk, Felicia! I dag har vært min første feriedag (har fått en snikstart; den ekte ferien begynner over helgen ) Det har vært en nydelig dag, knallvær (endelig kom det litt sommer), har til og med blitt solbrent på ryggen. Har sittet med ryggen til solen og lest i en bok. Vidunderlig! Og idag har jeg vært fylt av en glad og forventlingsfull følelse. Akkurat som siste skoledag før ferien før i tiden Flere uker uten andre planer enn å ha ferie! Og det beste av alt er at jeg har en femte ferieuke som jeg kan bruke til høsten Neste sommer satser vi på morspermisjon, ja! Lykke til med prøving! Hm. Optimisten i meg er visst tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå