Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Kjøpt meg et nytt pudder i dag - strålende fornøyd, for jeg fikk så fin hud! :danse:

Hva slags pudder har du kjøpt ? (Er ille nysgjerrig seh`). Gratulerer med dagen til hulderjente-mannen. Litt inspirasjon fra den nye boka deres blir nok en flott bursdagsgave det også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så ofte jeg legger igjen spor etter meg for tiden, men jeg følger med deg! :klem:

Håper du får ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Hei!

Har vært på hyttetur denne helgen, deilig med stueforandring. Tidlig hjemme i dag, det var også godt. Borte bra, men hjemme best! :hjerte:

Ionaa: Takk for hilsener! Pudderet er et Chanel-pudder, det heter poudre universelle compacte Det er ikke så dekkende, men det jevner ut huden, og legger seg ikke kakete og huden ser ikke tørr ut, og viktigst av alt: det fremhever ikke alle de små hårene i ansiktet, sånn som alle andre pudder gjør. Små detaljer, men detaljene teller! :wink: Jeg er i hvertfall fornøyd, men det er dyrt...

Mayamor: Takk for PM! :klem: Har sendt både PM og SMS! :dagensrose:

Bizzy: Takk for klem! Har hatt en fin helg, hver for oss :wink: Han har jobbet, og jeg har vært på hyttetur! Har sendt deg også både PM og SMS!

Murmeldyret: Takk for at du var innom! Tenker mye på deg! Kjekt å høre at du følger med meg! :klem:

Lisemor: Tusen takk!! :klem2:

Tyttebæret: Takk for spor! :klem. Nei, vi har ikke fått noe time enda, den kommer når den kommer. Nå kan de ikke glemme oss flere ganger! :-?

Ekstremt langvarig mens denne gangen - eller ikke ekte mens lenger nå, men brun utflod. Arg - kan det ikke bare gi seg nå...

Ellers ser jeg nå fram til en lang, varm DUSJ etter hytteturen. Og ikke minst HÅRVASK - det skal bli skjønt! :ler2:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyttetur er alltid deilig!Setter litt spor i sjelen, liksom!

Jeg ønsker deg ei riktig god uke!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Det pudderet er det nok flere som kommer til å kjøpe nå ja :wink: Noe må vi jo ha i fjeset når solen uteblir! Skjønner ikke hvor den sommeren er tatt veien jeg :klø: det må iallefall være en helt annen retning en her!

NÅ VIL JEG HA SOL OG VARME :briller:

Ellers skjønner jeg godt at det er litt sårt med alle prøverne det klaffer for , men snart er det deres tur også vennen. Og det blir jo en spennende tid.

Tenker på deg :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem2: Tusen takk for i dag :klem2:

Håper jeg ikke skravla helt høl i hue på deg... blir litt preget av å være mye alene i laaaange dager :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Tusen takk for bursdagshilsen huldervennen!!! :klem:

Nå fikk jeg også lyst til å kjøpe pudder.... :oops: .... Jeg som hadde bestemt meg for å slutte med store sminkeinnkjøp.. :ler:

Ha en flott tirsdag Huldra mi! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Hulderjenta

Lørdag! :hoppe: Lørdag er bra! :Nikke: Har lite planer i dag: Kjøre min kjære på jobb og hente han igjen. :ler2: Og innimellom der tenkte jeg meg en liten runde i byn. :)

Nå har jeg hatt meg en runde her i dagbøkene. Snart skal jeg ha meg en runde i kjøleskapet og finne meg noe mat! Mange runder i dag! :ler2:

Takk for hilsener, Supergirls! :kyss:

God helg! :danse:

Lite nytt fra min kant, som dere skjønner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boka mi! Jeg har vært fryktlig dårlig på oppdateringer i andres dagbøker... :oops:

Håper at ting går deres vei nå!

Jeg krysser fingrene for at det er vår tur nå,og deres om kort tid! Det hadde vært mega!

Stoor klem :klem: Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...