Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. april 2005 #1261 Del Skrevet 30. april 2005 Her er flere klemmer til deg,fordi du fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. mai 2005 #1262 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei vennen Håper du har fått kost deg litt i det fine været i dag! Har selv vært og gått tur i flere timer på Aboreet og det var flott å se alt som var sprunget ut der oppe!Flotte blomster og farger Har besøk av mamma og besta og det er så koselig! Gjett om ungene nyter all oppmerksomheten de får! I morgen skal jeg til fysio og så på treningen så det er vel best å finne sengen snart! Tenker på deg, og sender masse klemmer din vei x 10000000000000000000000000000000000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. mai 2005 #1263 Del Skrevet 2. mai 2005 :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: Tenker masse på deg vennen, du vet hvor jeg er om det er noe jeg kan gjøre for deg :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 2. mai 2005 #1264 Del Skrevet 2. mai 2005 Nå som jeg har funnet ut at jeg faktisk ikke helt har glemt åssen jeg skal sparke fort, høyt og hardt så må du bare si ifra om jeg skal ta en tur på IVF-avd og skremme de litt En seriøst god klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. mai 2005 #1265 Del Skrevet 2. mai 2005 Hei alle sammen.. Takk for mens-trøsteklemmer.... Takk for helt andre trøsteklemmer også! Har rømt KG noen dager, men i dag måtte jeg tilbake. Var på besøk hos lille nevø (7 mnd) i går, og han flørtet vilt med tanten sin. Vi hadde det veldig morsomt sammen. :D Utrolig herlig å høre små barn le! :hjerter2: Han bare lo og lo når jeg tullet med ham! Min kjære kommer hjem i kveld, han har vært bortreist nesten en uke. Skal bli godt å få ham hjem! Merkelig helg. Merkelig alt for tiden. Jeg svinger sånn. Er ikke vant til det. Er vant til å bite tennene sammen, holde ting inni meg og bare aldri kjenne etter. Men etter å ha klasket i veggen for n'te gang, er jeg nødt å begynne å kjenne etter, og det har jeg begynt å gjøre nå. Og det kommer så mye rart opp i meg og ut av meg.. Er ikke vant til å svinge sånn, er vant til å ha full kontroll.. Fatter ikke at Huldermannen orker å leve sammen med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. mai 2005 #1266 Del Skrevet 2. mai 2005 Kjære deg, Huldra Jeg er helt sikker på at du er en aldeles herlig dame. Har jo bare såvidt truffet deg, men du virker så veldig koselig. Huldermannen skjønner helt sikkert hvorfor ting er tøft for deg om dagen. Er store påkjenninger du går gjennom. Kan ikke engang fatte hvordan det er. Tror du skal ha lov til å kjenne litt på følelsene dine også jeg. Blir ikke noe bedre av å bare stenge alt inne. Håper så veldig at livet snart smiler til gode Huldra og mannen igjen. Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. mai 2005 #1267 Del Skrevet 2. mai 2005 Innom med en KJEMPE - Til verdens aller, aller beste Hulderjente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. mai 2005 #1268 Del Skrevet 6. mai 2005 Tusen takk for alle koselige og støttende hilsener den siste tiden, Madden, Meta, Ionaa, Bizzy, Charmina, Mrs. Potter, Ny Dag, Tyttebæret, Caprcorn, Melli, Mayamor og enda flere hvis jeg har glemt noen (kom bare et visst stykke bakover i boken her, da jeg bladde meg bakover for å se! ) Setter stor pris på dere alle sammen og på at dere legger igjen noen ord! Har hatt en veldig tung tid lenge nå, både fysisk og ikke minst psykisk. Har klart å roe litt ned, og komme meg over det verste. Det går opp og ned, noen dager er bedre enn andre, noen dager har jeg det rimelig bra, men så bryter jeg sammen igjen. Neste dag kan gå greit, men så kan alt bli tungt igjen. Men den generelle tendensen når jeg ser bakover i tid noen uker, er at det har gått langsomt oppover. I dag føler jeg meg bra, har vært ute og ridd og kost meg, så det kan ha noe med det å gjøre. Ser fram til denne helgen. Har det veldig veldig bra med min kjære for tiden :hjerte: Nei, Idol-tid. Står på i bakgrunnen her. God fredagskveld og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 7. mai 2005 #1269 Del Skrevet 7. mai 2005 Bare innom for å gi deg en klem. :klem2: Bare kom og få mer klemmer hvis du trenger det. Ha ei super helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. mai 2005 #1270 Del Skrevet 7. mai 2005 Så godt å lese at det går fremover!!!!! :klem2: Tenker mye på dere, men er ikke så flink til å skrive for tiden..., alt går litt treigt og humøret er ikke alltid like bra, kjeder meg så utrolig med å gå hjemme Kos deg med vårridning, det er det koseligste som finnes!!! Laaange rideturer i vårlig vær og spirende natur - savner det ja! Håper du får en kjempefin helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mai 2005 #1271 Del Skrevet 8. mai 2005 Tenker masse på deg Huldra - du er bare skjønn du! Godt at du får ut noe av det du føler inni deg! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. mai 2005 #1272 Del Skrevet 8. mai 2005 Er forferdelig sløv til å oppdatere meg her inne på KG for tiden...men det betyr ikke at jeg har glemt deg vet du! Har tenkt masse på deg i det siste, og det er virkelig godt å høre at det går litt bedre... Ikke lett å komme seg ut av bølgedalen alltid..men du har håp og det er godt å se! Ta vare på deg selv! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 10. mai 2005 #1273 Del Skrevet 10. mai 2005 Det høres så deilig ut å ri! Det må jo være rene terapien??!! En av elevene mine bor på hestegård. De avler islandshester og jeg tror de har 40 stykker! Jeg skulle ønske jeg kunne ri også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. mai 2005 #1274 Del Skrevet 11. mai 2005 God morgen Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. mai 2005 #1275 Del Skrevet 11. mai 2005 Hei! Takk for hilsen, Mrs.Potter - ønsker deg også en fin dag! Tyttis: Ja, det er kjempegøy å ri! Det er rene terapien også, både for kropp og sjel! Kobler helt ut alt annet når jeg er i stallen, og når jeg er ute og rir, er det bare meg og hesten som finnes i hele verden. Det er herlig! Stallen er mitt koble-ut-og-stresse-helt-ned-sted. Madden: Takk for hilsen fra deg! Er overhodet ikke noe flink å skrive for tiden jeg heller.. Har holdt meg litt unna hele KG, for jeg blir så prøving-fiksert her inne, og jeg prøver å holde fokuset borte fra det.. Men jeg tenker på både deg og alle de andre jeg er blitt kjent med her inne! Takk Charmina - for støttende ord og en god klem.. Hei, Bizzy - håper du har en fin dag i dag! Hvis du kjeder deg fryktelig og kunne tenkt deg en tur til byn på cafe, så er det bare å si i fra! Jeg er med! :D Takk, Lisemor, for at du gav meg en klem og ikke minst for at du tilbyr flere! Godt å vite! Siste nytt: Ringt IVF-avdelingen - de fant ikke søknaden vår, men hun som hadde med det å gjøre var på ferie, så vi måtte ringe igjen i neste uke. NÅ er jeg lei....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 11. mai 2005 #1276 Del Skrevet 11. mai 2005 :o Har ikke ord :o Det går virkelig ikke an, rote bort en søknad flere ganger Syns dere fortjener hastebehandling nå, og i allefall å få komme inn der dere skulle vært i køen om de ikke hadde somlet noe så jævli der oppe!!! Søknaden er vel datert så det skulle vel la seg gjøre? Hadde vært kjempekoselig å møtes en dag, jeg har jo ingen ting å gjøre egentlig så det er bare å si i fra om du vil møtes en dag :D Jeg gir deg et ord når jeg beveger meg mot sentrum! Har planlagt en tur i morgen forresten Stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. mai 2005 #1277 Del Skrevet 11. mai 2005 Det kan jo hende de HAR søknaden, men hun som sambo snakket med hadde som sagt ikke oversikt, for den som behandlet (?) disse søknadene var bortreist. Så det kan jo være de har den.. Fortsettelse følger til uken.. I morgen skal jeg på jobb.. Vi kan jo ta den en annen dag? Jeg kan om ettermiddagen da, men jeg vet ikke når du har tenkt deg til byn? Det er bare å gi en lyd hvis du har tenkt deg til byn en annen dag, så kan jeg gjøre det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 11. mai 2005 #1278 Del Skrevet 11. mai 2005 Siste nytt: Ringt IVF-avdelingen - de fant ikke søknaden vår' date= men hun som hadde med det å gjøre var på ferie, så vi måtte ringe igjen i neste uke. NÅ er jeg lei....... Du tuller nå??? :o Enig med bizzy, når de finner igjen søknaden deres må dere da få komme på den plassen dere skulle ha vært på? Jeg blir skikkelig sint på deres vegne nå, Hulderjenta! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. mai 2005 #1279 Del Skrevet 11. mai 2005 INNOM IGJEN MED HELT FERSKE NYHETER!!!!!!!!!!!!!!! Brev fra Haukeland i posten i dag!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Det var datert på mandag (samme dag som Huldermannen ringte). Det stod at søknaden var mottatt og nå skulle behandles. Forventet ventetid var 3 mnd til forundersøkelse (?) og så 3 mnd til behandling. Vedlagt diverse blodprøve-skjema, der prøver skulle taes av meg på 21. og 3.-4. syklusdag, og kromosomprøver som skulle taes av Mannan (hvorfor bare av ham...? :klø: ) I tillegg en håndskrevet lapp fra hun vi har vært i kontakt med der oppe, som begynte med "Hei! Endelig har vi fått papirene på dere." Vi er snart i gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Men mest sannsynlig må vi trekke den søknaden og søke på nytt annet sted i landet, da vi mest sannsynlig kommer til å flytte østover til høsten... Arg...) Nytt håp, hurra!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. mai 2005 #1280 Del Skrevet 11. mai 2005 Syklusdag 21 blir 16.mai... Går det an å ta blodprøver da, det er jo 2. pinsedag og helligdag... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå