tyttebæret Skrevet 13. september 2004 #681 Del Skrevet 13. september 2004 Jul? Det var vel litt i tidligste laget? Den julestemningen håper jeg bare er forbigående... Det er jo snart høstferie, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. september 2004 #682 Del Skrevet 14. september 2004 Innom for å gi deg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 14. september 2004 #683 Del Skrevet 14. september 2004 Hei på deg Hulderjenta! Håper du har det bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. september 2004 #684 Del Skrevet 14. september 2004 Det er ikke så lenge igjen...så for min del kan du bare glede deg masse!!! under fire mnd. jo!!! Og tenk på alt det gøye som skal skje før jul da...november-timen og sånn!! vi har mye å glede oss til huldra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. september 2004 #685 Del Skrevet 15. september 2004 :D Dytter deg opp fra side to jeg :D Er ikke lenge til november nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 15. september 2004 #686 Del Skrevet 15. september 2004 Klart du gleder deg til jul! Som er ganske snart! For da vet du sikkert sånn ca når "ting" skal skje Jeg har ikke vært så flink til å oppdatere meg her i det siste, men jeg tenker da på deg og håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #687 Del Skrevet 16. september 2004 Forhåpentligvis kommer julen litt tidligere i år... Sånn ca. november... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 16. september 2004 #688 Del Skrevet 16. september 2004 Hei hei kjære Hulder, Så fantastisk fint at dere har har fått time i november, det er jo slettes ikke lenge til! Jeg syntes ikke det er lenge til jul engang, høsten går alltid utrolig fort, så i år har jeg allerede begynnt på julegaver og kort. Jeg er ikke ute å shopper, alt blir laget for hånd. Det har blitt sånn at familien nesten forventer en liten «hjemmelaget» julegave, så her er det julestemning i fra oktober. Forresten: Takk for at du ordnet opp i IKM listene for meg, klarer visst ikke å få med alt når jeg er her inne... Gadget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. september 2004 #689 Del Skrevet 16. september 2004 Forhåpentligvis kommer julen litt tidligere i år... Sånn ca. november... Godt sagt! Håper du har det fint, Huldra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #690 Del Skrevet 16. september 2004 Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?) Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556 Ha en fin dag! fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. september 2004 #691 Del Skrevet 16. september 2004 Innom med en liten klem og sier at jeg tenker på deg. Ikke helt i form om dagen - forskjølet og vond i halsen - så besøk tror jeg vi må utsette litt slik at ikke masse Kg-babyer eller kommende gravide blir syke... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 16. september 2004 #692 Del Skrevet 16. september 2004 Takk for hilsener fra alle som har vært innom siden sist! Har ikke vært så flink å være innom i det siste. Har ikke engang vært på nett siden sist jeg skrev her! Men veldig koselig å se at jeg har hatt besøk i boken min! :D Snart er det helg igjen, bare i morgen igjen så kan jeg puste ut litt. Har vært et kjør på jobb i det siste, arbeidsmengden har økt veldig mye på kort tid. Så etter jobb har jeg vært helt pumpet Men snart helg og avslapping. Og skal kose meg med både stall og venninnekveld. :D Bare så det er sagt: Julestemningen er over igjen. MEN jeg har allerede skrevet julegaveliste og har kjøpt et par gaver (på ferieturen). Og nå har jeg kjøpt garn, pinner og mønster og skal strikke en veske som jeg skal tove. :D Hvis det blir bra, skal det være julepresang til en venninne av meg. Blir et spennende prosjekt - har ikke strikket siden ungdomsskolen! :o Så vi får se hvordan det går! Ønsk meg lykke til Takk for at dere tenker på meg SUPERGIRLS! Gleder meg utrolig til timen i november, skal bli gøy å få vite litt mer om når vi kan vente oss at ting skal begynne å skje. Ønsker dere alle en fin kveld! Dag 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 16. september 2004 #693 Del Skrevet 16. september 2004 Fikk bare så lyst til å gi deg en stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #694 Del Skrevet 16. september 2004 Men novemberjulestemningen må jo ikke forsvinne helt, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. september 2004 #695 Del Skrevet 17. september 2004 Måtte bare innom for å si hei! Håper at den jobben din ikke tar helt knekken på deg!? Jobber du i turnus forresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 17. september 2004 #696 Del Skrevet 17. september 2004 Håper du får en fin helg, Huldra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. september 2004 #697 Del Skrevet 17. september 2004 Ønsker deg en super-koseli-helg-hvor-du-bare-skal-slenge-beina-på-bordet-og-slappe-av!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 18. september 2004 #698 Del Skrevet 18. september 2004 Blir så imponert over julegaveprosjekter allerede i september! God helg, Hulder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 18. september 2004 #699 Del Skrevet 18. september 2004 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 18. september 2004 #700 Del Skrevet 18. september 2004 Håper du slapper av og koser deg masse sammen med mannen din :klem2: Også vil jeg gjerne høre litt fra deg sånn etterhvert... Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå