AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Hei. Vi er et par i tjueårene som søker etter en kvinne å ha trekant med. Er det noen som har prøvd dette gjennom nettsteder? Er dette seriøst, trygt? Noen tips til nettsteder vi kan prøve?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har en venninne som har brukt Cupido mye til sånt. Hun har truffet skikkelige mennesker der og har kjempegod erfaring. Venninnen min traff blant annet flere flotte par
Aramee Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Cupido, eller Gaysir - hvis dere har ork til å få mange dårlige henvendelser før dere finner den ene som er noe
Erotisk Flukt Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Gaysir og Cupido underskrives på, men også flere av de flotte parene på nakenprat swinger seg gjerne med ei ekstra jente ;-) -Domino
Aramee Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 Gaysir og Cupido underskrives på, men også flere av de flotte parene på nakenprat swinger seg gjerne med ei ekstra jente ;-) -Domino De eneste folka jeg har truffet på NP er smådesperate mannfolk, så jeg har bare negative erfaringer derfra. Godt å høre noen har positive erfaringer
Erotisk Flukt Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 De eneste folka jeg har truffet på NP er smådesperate mannfolk, så jeg har bare negative erfaringer derfra. Godt å høre noen har positive erfaringer Ikke sant, mye trash der inne.. Men det gjelder bare å være konsekvent kresen og kreve mye av de man skriver med. -Domino
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2012 #8 Skrevet 28. januar 2012 Vi er veldig redde for å treffe noen med sykdommer, som kan føre dette over til oss.. Hvordn går man fram for å finne en person som er "skikkelig" ? .....Hvordan går man fram i det hele tatt?
Aramee Skrevet 28. januar 2012 #9 Skrevet 28. januar 2012 Vi er veldig redde for å treffe noen med sykdommer, som kan føre dette over til oss.. Hvordn går man fram for å finne en person som er "skikkelig" ? .....Hvordan går man fram i det hele tatt? Eneste måten dere kan garantere dere for sykdommer på, er faktisk å bruke beskyttelse. Hvis ikke må dere stole på menneskene dere treffer, og selv de som er "skikkelige" kan lyve, eller selv være smittet uten å vite det
Erotisk Flukt Skrevet 28. januar 2012 #10 Skrevet 28. januar 2012 Vi er veldig redde for å treffe noen med sykdommer, som kan føre dette over til oss.. Hvordn går man fram for å finne en person som er "skikkelig" ? .....Hvordan går man fram i det hele tatt? Beskyttelse er et must. Videre vil jeg anbefale at man treffes en til to ganger først over en kopp kaffe eller et glass vin for gode samtaler for å finne kjemien. De fleste par eller jenter som søker par verdsetter diskresjon. -Domino
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 29. januar 2012 #11 Skrevet 29. januar 2012 Beskyttelse er et must. Videre vil jeg anbefale at man treffes en til to ganger først over en kopp kaffe eller et glass vin for gode samtaler for å finne kjemien. De fleste par eller jenter som søker par verdsetter diskresjon. -Domino Signerer dette, ta dere god tid så "flusher" dere fort bort de som er desperate og totalt ukritiske med hvem de leker med 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2012 #12 Skrevet 30. januar 2012 Hvordan går man fram når man har funnet noen av interesse?
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 30. januar 2012 #14 Skrevet 30. januar 2012 Hvordan går man fram når man har funnet noen av interesse? Enten ved å spørre rett ut, eller forsiktig flørt!
christinee86 Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Det er best for meg uforpliktendedating ... Der vil du finne en dame :-) Jeg har også prøvd flirtogsexdating eller flirtfair.no
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #16 Skrevet 10. januar 2014 http://www.hemmelig.com/ ! Meget god side Anonymous poster hash: d5df8...821
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #17 Skrevet 10. januar 2014 Hei. Vi er et par i tjueårene som søker etter en kvinne å ha trekant med. Er det noen som har prøvd dette gjennom nettsteder? Er dette seriøst, trygt? Noen tips til nettsteder vi kan prøve? Som nevnt av andre her, Cupido.no Har selv god erfaring derfra, og har møtt utrolig deilige menn der. Men, du må være kresen og bruke tid på å sile ut de som er seriøse og ekte. Fetlife.com er også et alternativ, om du har interesse for BDSM. Anonymous poster hash: 10e38...7e0
Mike Waters Skrevet 11. januar 2014 #18 Skrevet 11. januar 2014 Jeg/vi har benyttet oss en del av Cupido. Koster ikke skjorta, og det er en relativt stor andel seriøse mennesker der. Muligens ikke den beste siden hvis man er under 25 uten at jeg kan verifisere den påstanden fullt og helt. Ta på to stk. filterhatter først så går det nok sikkert bra.....
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #19 Skrevet 11. januar 2014 Hei. Vi er et par i tjueårene som søker etter en kvinne å ha trekant med. Er det noen som har prøvd dette gjennom nettsteder? Er dette seriøst, trygt? Noen tips til nettsteder vi kan prøve? Stiller frivillig ;-) Anonymous poster hash: bfbc6...208
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #20 Skrevet 9. desember 2014 Noe nytt? Er interisert å prøve slikt selv. Anonymous poster hash: 5a1a1...e46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå