Gå til innhold

Har ingen å gråte med

Fremhevede innlegg

Gjest Pocoloco
Skrevet

Noen av dere som har ringt hjelpetelefoner og grått noen gang?

Tenker på det nå fordi jeg er så langt nede og innså nå at jeg ikke har noen det går an å gråte med. Har ikke det forholdet til foreldrene eller venner. Ikke engang psykologen greier jeg det til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norge er et uland når det gjelder "sjelesorg" eller hva jeg skal kalle det. Alt er liksom klinisk, og skal journalføres. Det er liksom ikke rom for trøst. *trøste trøste trøste, og klemme*

mental helses hjelpetelefon...jeg vet ikke. Har hørt at de bare ber deg gå til legen hele tiden. Kanskje kirkens sos er bedre?

Gjest Pocoloco
Skrevet

Norge er et uland når det gjelder "sjelesorg" eller hva jeg skal kalle det. Alt er liksom klinisk, og skal journalføres. Det er liksom ikke rom for trøst. *trøste trøste trøste, og klemme*

mental helses hjelpetelefon...jeg vet ikke. Har hørt at de bare ber deg gå til legen hele tiden. Kanskje kirkens sos er bedre?

Mental Helse er forferdelig til tider. Har blitt ødelagt etter samtaler med de. Kirkens SOS er genialt fordi de har chat. Men på telefon kan man møte mye rart. Engang jeg ringte dit ble jeg sittende å høre på mannens triste livshistorier.

Skrevet

Noen av dere som har ringt hjelpetelefoner og grått noen gang?

Tenker på det nå fordi jeg er så langt nede og innså nå at jeg ikke har noen det går an å gråte med. Har ikke det forholdet til foreldrene eller venner. Ikke engang psykologen greier jeg det til.

Har prøvd, men fikk liksom ingen ting utav det. Er egentlig ikke så glad i sympati med mindre jeg føler at jeg fortjener det

Gjest Pocoloco
Skrevet

Har prøvd, men fikk liksom ingen ting utav det. Er egentlig ikke så glad i sympati med mindre jeg føler at jeg fortjener det

Vel har grått for meg selv i over en time nå. Drømmer om at det ringer noen som bryr seg og vil snakke. Men det er jo ingen som vet at jeg trenger det nå.

Skrevet

Har ingen skulder å gråte på jeg heller så du er ikke alene. Fattig trøst men...

Jeg kunne ringt deg jeg vettu ;)

:klem:

Skrevet

Jeg har lyst til å gi deg en god klem :klem:

Gjest Pocoloco
Skrevet

Har ingen skulder å gråte på jeg heller så du er ikke alene. Fattig trøst men...

Jeg kunne ringt deg jeg vettu ;)

:klem:

Ja <3

:klemmer:

Gjest Pocoloco
Skrevet

Jeg har lyst til å gi deg en god klem :klem:

:klemmer: Klem tilbake. Har roet meg litt nå og skal trøstespise godteri.

Skrevet

:klemmer: Klem tilbake. Har roet meg litt nå og skal trøstespise godteri.

Og så må du hente frem noen morsomme minner fra "gamle dager" som du kan flire litt av ;)

Jeg pleier å se i mitt gamle fotoalbum etterpå, blir alltid lattermild av det.

Skrevet (endret)

Ring meg ;D

:kose:

Endret av Alva_E
Skrevet (endret)

Kirkens SOS kan du ringe til og så be om å få snakke med en annen om du føler at kjemien ikke stemmer med den første du snakker med :)

(Har jeg blitt fortalt, i hvert fall)

Endret av Tekola
Skrevet

Jeg hadde likt om det fantest et sted eller en "skuldergråte-ring" ala den de hadde i filmen fight club. Rett og slett gruppeterapi hvor fremmede kunne åpnet seg fullstendig til hverandre og grått på skuldrene til hverandre. Mulig jeg vrøvlre litt i fylla her, men men...

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde likt om det fantest et sted eller en "skuldergråte-ring" ala den de hadde i filmen fight club. Rett og slett gruppeterapi hvor fremmede kunne åpnet seg fullstendig til hverandre og grått på skuldrene til hverandre. Mulig jeg vrøvlre litt i fylla her, men men...

Jeg har vert innom den samme tanken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...