Gå til innhold

Polaroidkamera

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette?

Dette er et kamera jeg fant på cool stuff, men bildene er mindre enn det jeg så for meg.

Polaroid kamera

Søker jeg på google bilder får jeg opp mange flotte kameraer, men som regel tilhører de en eller annen blogg der bloggeren selv ønsker seg et slikt :fnise:

Jeg må kunne bestille det fra en plass der det ogsp vil være enkelt å få tak i mer film osv. :foto:

Så igjen, noen med gode erfaringer? :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kunne tenkt meg noe slikt som dette, men igjen, bare bildet og ingen henvisning til hvor det kan kjøpes på nett. :lete:

post-56542-0-15113300-1327671339_thumb.j

Endret av ~Goldie~
Skrevet

Ingen? kom igjen ^^,

Skrevet

du kan kjøpe brukt på ebay. Det har jeg gjort. Men du må forsikre deg om at det funker og er i bra stand først :)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Enkelte Lomokameraer kan du kjøpe polaroidbakdel til.

Skrevet

http://shop.the-impossible-project.com/shop/cameras

Her har de noen, selv om de ofte er utsolgt. :)

Jeg var så heldig og fant mitt pent brukt for 200,-, et sjeldent et som man gjerne må betale tusenvis av kroner for - brukt! Så trål gjerne bruktbutikker, loppemarkeder, ebay ++

Husk også å sjekke at de fortsatt produserer filmer for kameraet. :) Filmene er forresten ofte dyre, jeg betaler 200,- for åtte frames til mitt.. ;)

Skrevet

Husk også å sjekke at de fortsatt produserer filmer for kameraet. :) Filmene er forresten ofte dyre, jeg betaler 200,- for åtte frames til mitt.. ;)

whoot? :P

200 kr for åtte bilder?

Er det verdt det? :sjenert:

Jeg spør altså.. driver å funderer, utrolig kult å få ut bildene med en gang.. meen, jeg kunne også vært flinkere å bruke skriveren min :nei:

Skrevet

whoot? :P

200 kr for åtte bilder?

Er det verdt det? :sjenert:

Jeg spør altså.. driver å funderer, utrolig kult å få ut bildene med en gang.. meen, jeg kunne også vært flinkere å bruke skriveren min :nei:

Ja.. Er noen år siden jeg kjøpte film, men ser at det er litt billigere nå pga kurs etc. Men det avhenger jo av hva slags polaroidkamera man har. Det blir ikke mye tilfeldig knipsing med den prisen da.

Men, hva med et sånt? :)

Skrevet

Men, hva med et sånt? :)

Er vel det samme eller ligner veldig på den i den første linken min ^^,

Har ikke sjekka ut prisne på film, men ender vel opp med en sånn tilslutt selv om ønsket er bilder med større str enn visakortstr :)

Men tenk da, ta et bilde der og da og vips inn i dagboka/lommeboka/i hånda på min *sukk* framtidige mann (som jeg enda ikke har møtt) osv osv :popcorn:

Gjest Little princess
Skrevet

På Ebay er ikke prisene latterlige dyre og det er et bredt utvalg av filmer og kameraer :) skal kjøpe med slik selv! :Nikke:

Skrevet

Er vel det samme eller ligner veldig på den i den første linken min ^^,

Har ikke sjekka ut prisne på film, men ender vel opp med en sånn tilslutt selv om ønsket er bilder med større str enn visakortstr :)

Men tenk da, ta et bilde der og da og vips inn i dagboka/lommeboka/i hånda på min *sukk* framtidige mann (som jeg enda ikke har møtt) osv osv :popcorn:

Aah, så ikke på den linken jeg. :fnise: Men ja, mye billigere å kjøpe film til et sånt, $15 for 20 frames ser det ut som.

Skrevet

Fort gjort :gjeiper:

Blir å gå en liten runde med meg selv før jeg gjør noe, men om jeg kjøper et slikt kamera skal jeg fortelle om det var verdt det eller ikke :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...