Gå til innhold

Hvordan overrasker du partneren din...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du vil forføre kjæresten din og gjøre noe som dere ikke gjør vanligvis, hva gjør du da?

:sengekos:

Jeg pleier å kjøpe inn sexy antrekk, kostymer o. l.

Om 3 uker skal jeg besøke kjæresten min, og jeg har bestilt en sexy sykepleier-kostyme. Gjett hvem som skal gjennomføre en grundig legesjekk. :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis: stripping, undertøy, kostymer, massasje, erotiske sms/mms ol. Pluss at jeg hvisker at jeg er kåt eller bare dra han med meg :P

Spesielt: Leketøy, sjokoladesaus, utfører huslige gjøremål naken mens han må vente...

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Det aller beste er når han har brukt mye tid på å snakke om hva han har lyst til å gjøre når vi treffes, gjerne masse dominante machoting, for så å se ansiktet hans når jeg klarer å lure hendene hans inn i en tauløkke med en gang vi komme til sengs. Jeg gjør det ikke spesielt ofte, for da hadde han vært forberedt. Men det er alltid gøy å se den indre slaven komme frem :nigo:

Ellers så har jeg møtt opp på døren i bare kåpe og strømper, åpnet døren naken når jeg vet han kommer, gjort han oppmerksom på at jeg ikke har på meg undertøy når vi er ute på byen, eller enda bedre, fortelle at jeg har et leketøy inni meg som han kan ta ut senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...