AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Hva betyr det og i hvilken sammenheng sier man det?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Tilsnakk er det samme som kjeft, refs. Man får det når man har gjort noe galt, uakseptabelt.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Tilsnakk er det samme som kjeft, refs. Man får det når man har gjort noe galt, uakseptabelt. Ok, fyren jeg skal møte og kose med osv, sier at jeg må holde det skjult for han orker ikke tilsnakk og falske rykter. Hvorfor sier han sånt? Han er 18, jeg er 15 og jeg er snill.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Ok, fyren jeg skal møte og kose med osv, sier at jeg må holde det skjult for han orker ikke tilsnakk og falske rykter. Hvorfor sier han sånt? Han er 18, jeg er 15 og jeg er snill. Hvis dette er seriøst ment, så bør du for all del droppe å møte han. Han kan bli straffet hvis dere har sex, da du er under den seksuelle lavalder. Det er ulovlig for han å ha sex med deg. Jeg vet ikke hva du mener med "kos", men det kan vel fort bli til sex hvis du ikke evner å sette grenser. Det skal du heller ikke behøve som barn. Dette er egentlig hans ansvar som voksen, og ikke ditt. Men du kan være lur og ikke gjennomføre dette. 1
Chelmon Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Dersom du ikke forstår hvorfor bør du vente med å møte gutter.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Ok, fyren jeg skal møte og kose med osv, sier at jeg må holde det skjult for han orker ikke tilsnakk og falske rykter. Hvorfor sier han sånt? Han er 18, jeg er 15 og jeg er snill. Ikke møt ham for "kos". Du er bare 15 og han kan bli straffet for å ha sex med deg. Dette vet han nok veldig godt siden han vil at du skal holde det skjult. Hold deg unna fyren og andre som er som han. Ikke ha hastverk med disse sextingene. Du er verdt så uendelig mye mer enn å hoppe til køys med en sånn kåt snik. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå